Søgning på: matematik c skriftlig. Resultater: 19541 til 19560 af 90635
-
Dansk termins 2011
ForumindlægHej jeg skal have termins prøver i næste uge.. og er der nogen som ved hvad den kommer til at handle om? :) -
Maple??!!
ForumindlægEy, i maple indtaster jeg Opgave1:=diff(a(t),t)=-ka(a-a[0]+b[0]);Og når jeg så vil løse opgaven, dsolve(Opgave1); Så svarer maple: Error, (in ODEtools/info) found the indeterminate function a also as an indexed object {a[0]}Nogen, der kan greje den?? -
HEJ!
ForumindlægHej!Jeg er igang med at skrive en samfundsfags opgave og en del oppgave D1 hedder UNG OG POLITIK er der nogen der ved hvilket år det er fra. -
sso
Forumindlægskal skrive i sso, der står man skal skrive et kort resume på engelsk.. ?? Whaat? har ikke fattet hva det er for et resume . Nogen der kan hjælpe, bliver meget glad .. Hilsner ADEM:)) -
Sygeeksamen
ForumindlægHej, jeg skal desværre til sygeeksamen i august, hvornår får man af vide hvornår den ligger? Er det kun lige før eller? -
hjælp til udtryk af kunst
Forumindlæghey jeg har lige et par udtryk jeg ikke lige forstår: hvad er en Echinus? og oven på den echinus er der en Abakus? hvad er det man kalder for geison ? håber i kan hjælpe det er i forbindelse med parthenon templet -
religion
Forumindlæghej er der nogen som kan sige mig hvad forskellen på bøn og tekst er? -
Eksamen?
ForumindlægHej folkes. Jeg skriver dette, pga jeg er i tvivl om man må ha' bøger med ind? Eller notér? Får man nogle bøger af skolen, som man skal læse eller er det de "normale" bøger, man plejer at læse i man skal læse i i læseferien? Jeg er lidt i tvivl om det nemlig. Jeg skal nemlig til eks... -
Analyse/tolkning af korantekst
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at analysere og fortolke denne korantekst? Eller give nogle stikord der kan hjælpe mig på vej? -
Hjælp til at dividere. :)
ForumindlægHej. Jeg er en ung dreng på 17 år.. Der har gået på lidt forskellige skoler, lært 30 måder at dividere på, nu kan jeg slet ikke finde ud af det. Jeg tænkte, at der MÅ være en herinde der kan forklare mig det d: Den måde jeg bruger lige pt. (som jeg ikke kan finde ud af) er stillet op sådan her.... -
dansk eksame
ForumindlægHeej er der nogen som har været op i skrf. dansk i dag??? og hvilke emner var der?? -
Stil fremhævning af noget????
ForumindlægHvis jeg har en bestemt sætning som jeg gerne vil have at læser lægger specielt mærke til, hvad gør jeg så?\n\n\nVille det være forkert at mærkere den med fed eller måske kursiv?\n\nVille det virke forkert på en dansklærer? -
miljø og samf. eksamen
Forumindlæghej jeg skal også op i samfundsfag A i morgen, og min lærer har også sagt, at noget med miljø og klima nok vil være et af emnerne, mit spørgsmål er så hvilket overemne det er under, inden for sociologi, internationalpolitik, økonomi osv. Ved godt man ikke sådan groft kan inddele det, men hvad vil... -
scaffolding
ForumindlægSkal skrive et scaffolding til en artikel jeg har læst, men jeg har aldrig skrevet scaffolding i engelsk før, nogen der kan hjælpe med hvad scaffolding er og hvordan man skal skrive et? -
Kommunikationsanalyse
ForumindlægHey jeg skal skrive en stil, hvor jeg skal gøre rede for en artikel, og gennem en Kommunikationsanalyse påvise, hvilke virkemidler som bliver brugt - nogen der kan hjælpe mig? -
Opsamenssæt
ForumindlægHej,Er der nogle der kan komme med et link til, hvor jeg kan finde årsprøver/eksamenssæt/terminsprøver for 1.g (gymnasie)??Eller HF?Bjarke -
ENGELSK TERMINSPRØVE!!!
ForumindlægHjjjjjjææææææælppp!! Har nogen af jer været til engelsk terminsprøve i år eller sidste år??? niveau B!! eller bare A! ligegyldigt! bare det var STX eller HF!????? Hvilke opgaver var der? og hvad gik de ud på??????? -
Den amerikanske borgerkrig
ForumindlægHvorfor ønskede nord ikke slaveri? -
hjælp til beregning
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig med nogle beregninger som jeg brug for hjælp. Vil skriv opgaven her men den er meget lang så tænke hvis i har en email så kunne jeg sende den også kunne i ligge kigge på den og hjælpe mig :-) -
Sygeeksamen?
ForumindlægHejsa,Jeg var så uheldig at være syg på dagen hvor jeg skulle ha været til spansk mundtlig eksamen.Hvornår er sygeeksamen normalt, hvis nogen ved det? jeg har intet fået at vide
