Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 19561 til 19580 af 25465
-
SRP kvindesyn i England 1960 - 1970
ForumindlægHej! Jeg skal til at skrive SRP opgave i 3.g om kvindesyn i 1960'erne og 1970'erne i England, i henholdsvis fagene Engelsk og dansk. Er der nogen der kan give nogel gode råd angående materiale? f.eks. noveller eller lignende i den periode? Det ville jeg være meget taknemmelig for. Tak på ... -
HJÆÆLP - Rettelse .. haster ;/
ForumindlægHeejj .. nogle som vil rette meget lidt engelsk .. haster virkelig meget, ville virkelig være taknemmelig for dette, da det er en aflevering, og vi får karakter og den kommer til at indgå i de karakter standpuunkt vi får i morgen. Ligger på normalt 10, vil meget gerne op på 12, så der er ikke li... -
Delprøve 1 fra de forrige år
ForumindlægHej alle sammen, er der nogen der har delprøve 1 fra de foregående år/ved hvor man kan finde dem? Ville nemlig gerne øve mig i prøveformen (ligesom man kan finde engelsk delprøve 1 og øve sig med dem), men jeg kan ikke finde, nogle fra Spansk A, kun dem fra delprøve 2, men dem har vi øvet en hel ... -
Synes i det er nogle gode karakterer
ForumindlægVi har fået vores karakterbald i dag... Hehe. Vil gerne høre, hvad i synes om dem? Dansk: Læsning: 7... -
Sælges: TI-89 Titanium
ForumindlægTexas Instruments TI-89 Titanium, Næsten ubrugt, 3 mdr gammel. Engelsk manual. For avanceret i forhold til brugsområde (gymnasium mat B) Ønskes evt byttet med TI Nspire CAS (ej CAS +) Hvis ikke bytte, sælges den til kr. 1000 -
9/11 eller School shootings?
ForumindlægJeg skal til engelsk mundtlig eksamen, men ved ikke helt hvad jeg skal snakke om. Jeg står imellem 9/11 under overemnet Terrorism, eller school shootings under overemnet Gun Violence. Nogle som har tanker, råd eller andet, som kan hjælpe mig med at træffe en beslutning? Jeg skal snakke om det i 5... -
Plzz some help 2 english..
ForumindlægHEEJ Studi.. - Endelig efter lang tids knoklen, er jeg blevet færdig med min engelsk aflevering, er der nogle som har lyst til at kigge på den, ville jeg virkelig sætte enorm stor pris på!.. De bedste hilsner LulliexD PS; jeg hvis det var muligt, ville jeg meget gerne sende den over mail, da de... -
Mærkelig sætning
ForumindlægHeeey folkens. Er igang med at løse en engelsk tekst, og skal finde metafor i teksten. Vil så lige hører om dette kan en metafor, og hvad dette betyder i "virkeligheden" = It cracked and the first kangaroo flipped into the air and fell down"? På forhånd tak -
SRP, Det amerikanske præsidentvalg
ForumindlægJeg skal i December skrive SRP om det amerikanske præsidentvalg 2012. Jeg skal skrive i engelsk og samfundsfag, og skal i den forbindelse analysere 2 taler. Jeg har dog besvær med at finde 2 taler fra henholdsvis Obama og Romney, så hvis der er nogle der skriver inde for samme emne, er der ... -
testfest ??
ForumindlægTesten: "Whom, who, that... - henførende stedord (engelsk grammatik)": Hvordan kan en opgaveløsning med 15 spørgsmål der er besvaret med alle "rigtige", give et resultat på "14 ud af 15 besvaret korrekt og et resultat på 93% rigtige" ?? I den samme test ... -
Er det snyd?
ForumindlægHer til aften, da jeg sad og rettede min afleverede studieretninsopgave, fandt jeg ud af at jeg ved et uheld har et afsnit på ca. 9 linier, direkte oversat fra engelsk, fra en af mine kilder. Hvad skal jeg gøre? Kilden er skrevet på min kildeliste, men så direkte afskrivning kan ikke være tilladt... -
testfest ?
ForumindlægTesten: "Whom, who, that... - henførende stedord (engelsk grammatik)": Hvordan kan en opgaveløsning med 15 spørgsmål der er besvaret med alle "rigtige", give et resultat på "14 ud af 15 besvaret korrekt og et resultat på 93% rigtige" ?? I den samme test er d... -
Heal the World
ForumindlægHej, Skal analyse Michael Jacksons "Heal the World" i engelsk - men er gået lidt i stå - ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive. Jeg synes næsten sangen er så simpel, at jeg slet ikke ved hvad jeg skal skrive om den (altså analyse mæssigt) - nogen der kan hjælpe mig lidt på vej? :) På f... -
mississippi burning (film)
Forumindlægjeg sidder her med en engelsk opgave omkring mississippi burning (filmen) og skal give en karakteristik af de to FBI agenter. men jeg er lidt lost. til jer, som har set filmen, hvordan ville i beskrive de to personer, og de to personers forskelligheder ? mvh Mette håber i vil hjælpe. vil blot ta... -
Manglende emne
ForumindlægHej :-) Jeg skal skrive en synopsis til engelsk B. Emnet er valgfrit, så det skulle tænkes at være nemt. Dog er jeg stået lidt fast i cementen. Jeg kan slet ikke finde på et emne :-/ Derfor ville jeg spørge hvad i evt. snakkede om til jeres engeslk eksamen eller om i havde nogle gode emner som ... -
Overvågning
ForumindlægHej, jeg er igang med projektopgave, mit underemne er overvågning. Jeg har hørt om en engelsk by (Hvor der var meget kriminalitet) der har været med i et projekt, hvor hele byen blev overvåget. Reslutatet blev vidst at stigningen af kriminalitet faldt utrolig meget. Mit spørgsmål er om der ... -
Rasicme
Forumindlæghej (: Jeg skal skrv en engelsk stil om rasicme, altså en historie hvor der er rasicme med. Feks. en der bliver udsat for noget rasistisk.. Problemet er bare at jeg er løbet tør for hvorda jeg skal starte den og hvad den skal handle om, jeg er helt blank. Det ville være dejligt, hvis der var nogl... -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHej alle.. Jeg er i gang med mit studieretningsprojekt, og kommet i stå ved noget kombinations matematik på engelsk, det er meget kort, men jeg forstår det ik helt.. nogen der har tid og lyst at kigge på det og hjælpe..? jeg ligger det ikke u her.. vil meget hellere sende linket pr. mail.. p... -
haster sætning der driller
Forumindlæger der nogle der kan hjælpe med en kort oversættelse fra dansk til engelsk?? jeg har en sætning der driller rigtig meget..: Vi vedlægger en liste over disse bøger, og det vil glæde os, om De kunne meddele os navnene på de forlag, der har udgivet dem. Har prøvet forskellige variationer, men syne... -
Religionsfaglig vinkel
ForumindlægHej alle i venlige sjæle, jeg er igang med en AT prøve, ikke eksamen, derfor tænkte jeg om nogen evt kunne hjælpe mig, jeg har fagene Engelsk og Religion og det overordnede emne Rejser, som var AT emnet i 2009, og jeg har valgt Den puritanske rejse. Jeg har fundet en masse gode kilder men de er ...
