Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 19561 til 19580 af 169995
-
studiesøgning?
ForumindlægJeg overvejer kraftigt at søge ind på cbs (københavns handelshøjskole) til sommer. jeg opfylder alle kravene og ligger enddog noget over snittet (9,4 overfor de krævede 6,0 - gammel skala). Har tjekket www. ug.dk www.ug.dk for at se hvordan chancerne for at komme ind er, men forstår det ikke rig... -
Undervise i engelsk?
ForumindlægGoddag Er der mon nogen her der ved om min Canadiske kæreste kan undervise i engelsk i Danmark? Han har en bachelor (i psykologi), og så vidt jeg ved er det alt, hvad man behøver for at være vikar på eksempelvis et gymnasium (eller folkeskolen), men han taler jo ikke dansk... endnu? Hvis ingen ve... -
kubisme og futurisme.?
ForumindlægNogle som kan definere/forklare mig disse to begreber/fag-udtryk; kubisme og futurisme. - Har surfet lidt på nettet, men kan ikke rigtigt forstå det, så hvis nogen kan forklare mig det på en simpelt måde, ville dette være alle tiders . - Det er for resten bare til ren baggrundsviden :) -
Maksimum minimum
ForumindlægHej Jeg har problemer med min matematik som handler om maksimum minimum. Jeg skal har hjælpe inden kl 10. Det er på engelsk. Min msn er be-the-one-89@hotmail.com -
Nord og syd konflikten
ForumindlægHej. Er der nogen som kan fortælle mig lidt om nord og syd konflikten. -
Filosofi
ForumindlægJeg undrede mig bare over, hvorfor der egentlig ikke er en kategori der hedder "filosofi" ? -
hjæælp !!! årsprøve i morgen ...
Forumindlægheej alle sammen.. står i den sitiation, at jeg skal op til årsprøve i AT i morgen. har valgt emnet Israel - palæstina konflikten .. nogle der eventuelt kan give mig en lille forklaring på selve konflikten? -
The longest Yard .. HASTER VILDT
ForumindlægHejsa Kan jeg få lidt hjælp her :D Jeg skal anmelde The Longest Yard og opgaven er . "Hvilket filmstudie" ? Det kan jeg ikke finde på nettet. :S Og det land den er produceret i er jo usa i ? Eller mexicoo osv ? HJÆÆLP HURTIGT ? -
Afsætning og iø
ForumindlægNogle der har nogle ideer til emne i SRP i de to fag? -
Bertel Thorvaldsen
ForumindlægHej! til jer der ved meget om Bertel Thorvaldsen: Hvorfor havde Thorvaldsen stor betydning for Dansk kunst? -
verdensorganitationer
Forumindlægkender i nogle verdensorganitationer vi kan hjælpe? og hvordan kan vi hjælpe dem? -
STX og HF enkeltfag samtidig
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg går i 3. G og har afsluttet mat B, men er ikke tilfreds med eksamens karakteren og ved samtidig at den videregående uddannelse jeg gerne vil ind på, kræver mat A. Jeg vil dog ikke have den karakter jeg har fået på b niveauet til at stå i min eksamens bevis. Mit spørg... -
Matematik - udover pensum
ForumindlægHey...Er der nogle, der ligger inde med udførlige matematiske "sager", der kan sikre 13-tallet til en terminsprøve/eksamen på A-niveau?Interessen kommer efter to 11-taller til termins- og årsprøve (alle point opnået), hvorefter jeg har konfronteret min lærer for at høre, hvordan 13-tall... -
Søger tutor i STATISTIK og EKSTERN REGNSKAB i kbh
ForumindlægJeg søger i marts, april og maj 2020 en tutor (eller to forskellige) i fagene statistik og ekstern regnskab. Jeg ønsker at mødes med 4-6 timer om ugen i København imod aftalt betaling. Se vedlagte lektionsplaner for at få et overblik over hvad jeg skal lære. Jeg vil selvfølgelig selv læse pensu... -
Medicin kvote 2 i Århus
ForumindlægHej, Jeg har suppleret de 5 adgangsgivende fag til medicin: Dansk A, fysik B, matematik A, engelsk B & kemi B. Miine karakterer er (gennemsnittet af den skriftlige + mundtlige eksamen) : Dansk: 12 Kemi: 12 Engelsk: 12 Fysik: 9 MatematiK: 10 Gennemsnit: 11,0 Lad os s... -
.. Hmmmm?
ForumindlægTO SPØRGSMÅL! I engelsk, skriftlig eksamen.. ved i så hvilke slags stile man skal skrive i 2007, 2008, & 2009? Og en ting til ... sophomore, kan i sige hvad det betyder? Kan ikke rigtigt finde noget om det... -
Er erhversøkonomi gavnligt?
ForumindlægHej Jeg overvejer at tage erhversøkonomi på C niveau, da jeg altid har interesseret mig for innovation og iværksætteri. Så er spørgsmålet om erhversøkonomi er gavnligt? Altså i den forstand at jeg får vigtig viden som jeg kan bruge til at starte en virksomhed. Uddannelses mæssigt skal jeg gå en ... -
hjælp!! skal fremlægge i dag og jeg vidste det ikke
Forumindlægdet her er spøgsmålene til det italienske køkken. *Hvilke råvarer er karakteristiske for madkulturen. *Hvilke krydderier og krydderurter bruger de. *Er madkulturen den samme i hele landet eller er der regionale forskelle. *Hvordan hænger de råvarer de bruger sammen med landets klima, landets øk... -
Oversættelse
ForumindlægVil i kigge på spørgsmålene jeg har sat i parentes? La desarrollo económico en Latinoamérica ha sido desde 1492 una economía independiente. En la época colonial Latinoamérica abastecía los potencias coloniales (for at oversætte kolonimagterne, skal alle ledene i det spans... -
HHX - opgavesæt på nettet?
ForumindlægHej..Nogen der ved om man kan finde alle eksamens opgaverne på nette? altså selve opgave sættet?Har set nogen har gjort det her inde, men kan ikke finde ud af hvordan!?
