Søgning på: matematik c skriftlig. Resultater: 19561 til 19580 af 90635
-
Karakter - Højnivea
ForumindlægJeg kom til at tænke på, hvordan den endelige karakter bliver givet, når man skal have høj niveau næste år.. Nu er det sådan at jeg var heldig at få 10, kommer det til at have indflydelse på min endelige karakter? -
terminsprøve
ForumindlægJeg skal imorgen til terminsprøve i fysik. Hvordan foregår det? Har jeg først prøve uden hjælpemidler eller hvordan? For at være ærlig, så er jeg elendig til fysik. Er der nogen der har nogen gode noter eller lign., som jeg må låne til imorgen? / Malene -
Afroamerikanernes historie - Video 5 - Afstemningen er afsluttet
ForumindlægFilmen er lavet af Oskar Jacobsen Halken. Stem på denne video ved at sende VIDEO 5 til 1220 (det koster 1 kr. + alm SMS-takst) Dette er en af videoerne i konkurrencen om billetter til Roskilde Festival 2009. Se alle videoer i konkurrencen her. -
tværfaglig opgave
ForumindlægVed nogen 1: Hvor lang tid man har til at skrive den tværfaglige opgave?2: Hvornår den skrives?3: Hvor lang den må være? Bliver man udelukkende bedømt mundtligt, via opgaven som synopsis til eksamen, eller bedømmes selve opgaven? -
Metalitteratur og postmodernisme
ForumindlægHejsa allesammen!har læst bogen "Fugls føde" af Peter Seeberg og skal i denne sammenhæng finde noget om metalitteratur og postmodernismen. har fået at vide, at metalitteratur er litteratur, hvor der skrives om bøger eller sådan, men har ikke sådan rigtigt forstået, hvor vidt det har nog... -
Engelsk
ForumindlægHej Jeg sidder nu, og vil gerne forbreder mig til Examen hvad skal jeg focus på. Jeg ved faktisk ikke på hvad skal jeg starter . tak -
1 spørgsmål
ForumindlægI Tivoli har man en udbredt brug af tv-overvågning af kunder og ansatte. Dette gør de naturligvis både af hensyn til sikkerheden i forlystelserne og af hensyn til tyveri m.v. a) Man skal komme ind på, hvordan overvågning kan påvirke medarbejderne - positivt såvel som negativit. Tage udgangspunkt... -
SSO
ForumindlægHey alle. Sidder her med min sso og tænkte på hvad reglerne er for layout? Altså mht. skrifttype osv? Nogle skrifttyper fylder jo mere end andre:) -
dansk
ForumindlægGoddag er der en der kan hjælpe mig med disse opgaver... Det er vigtigt at I hjælper mig.. http://peecee.dk/?id=23961 http://peecee.dk/?id=23962 På forhånd mange tak -
integrale, haster
ForumindlægJeg skal bestemme arealet af et gråtonet område mellem f(x)= 1-e^(1/4*x^2-1) og linjen y=-x+2 bemærk at det er det areal, der er begrænset af y-aksen, og ikke x-aksen, så arealet ligner lidt et næb. hvordan gør jeg, og hvordan (for min lommeregner fungerede lidt mærkeligt og jeg mistede over... -
Spørgsmål omkring karaktergivning
ForumindlægHej. Jeg er lige begyndt i 1.g på stx (i august måned) og jeg har fundet denne "karakter-beregner". Går ud fra den virker, er rigtig mht. kvotienterne til de forskellige fag etc. Der er dog noget jeg ikke helt forstår. Hvis man f.eks. kigger under samfundsfag på B-niveau, får man kun ka... -
Terminsprøver
ForumindlægSkal man i terminsprøver i sine højniveaufag + dansk + mat B (hvis man ikke har det på A) + eng b? Ligeså ved årsprøven? -
Kort oversættelse
ForumindlægHej er der nogen der gider rette min engelske oversættelse :) The Irish Republic became independent in 1922, but the northern part of the island, didn't become a part of the new state. In the six northeastern counties, there was a majority of people who wanted to be part of the United Kingdom... -
små tal - word
ForumindlægHejsa, Hvordan laver jeg små tal i word. eks. når jeg vil skrive H3O (og gerne vil have et lille 3) -
SSO klagefrist?
ForumindlægNu er det sådan at jeg har tænkt mig at klage over min SSO karakter og har lige fået min opgave tilbage hvor jeg er meget uenig med min lære... Ville så bare lige vide hvor lang den her klagefrist er? På forhånd tak... -
Introducerende artikel
ForumindlægGodaften alle sammen :-D Jeg sidder her med en dansk stil, hvor temaet er det moderne gennembrud. Jeg har valgt opgave 2, hvor man skal " Skrive en introducerende artikel om undertrykkelse og frigørelse som tema i Det moderne gennembruds litteratur. Som en central del af din besvarelse... -
En som vil rette min engelsk stil?
ForumindlægHej er der en som gider at rette min engelsk stil igennem som er på 1 1/2 side. send gerne en besked med din mail så sender jeg den helst over der. -
Tæller citater som tekst?
ForumindlægBliver citaterne anset som en del af en tekst? Er nemlig bange for at have skrevet for meget såfremt, dette gøre sig gældende :-( -
¨biologi fsa
Forumindlæghej alle sammen der skal op i biologi fsa 2007 9.klasse på onsdag husk at oprette et forum der heder biolígi fsa 2007 så kan vi diskuterer spørgesmålene og sammenlige vores svar med andre der også har været til prøven. jeg skal selv op på onsdag og er meget nervøs ps. husk nogle af spørgesmålen... -
årsrøve
Forumindlæghej alle jeg skal til årsprøve i mat på gym hvordan fore går den
