Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 19581 til 19600 af 141881
-
Ekspontielle funktioner
ForumindlægHejsa hvordan udfylder man skemaet for denne aftagende ekpontielle funktionx -2 -1 0 1 2 5 1 -
Y = K
ForumindlægEr der nogen kloge hoveder der kan hjælpe mig...Reaktionen N2(g) + 3H2 (g) <-> 2NH3(g) starter ikke før reaktanterne kommer i kontakt med katalysatorpillernes overflade i reaktionsbeholderen.Hvordan er størrelsesforholdet mellem Y og K følgende steder i procesanlægget:- i reaktionsbeholdere... -
Afleveringsproblemer med biolæren:(
ForumindlægHejsa,Håber der er en der kan hjælpe mig med mit kæmpe problem. Har en lære i bio. som har givet mig kun dårlige karaktere lige fra 03 - 8, og det ligemeget hvor rigtigt de er.Så jeg tænkte på om det bare mig eller om det er læren der ikke kan lide mig:( derfor vil jeg gerne lave denne aflerverin... -
eksamens aug-sep 2005
Forumindlæghey..jeg vil bare hører om der er nogen der har besvarelsen af eksamenssættet aug-sep 2005? tak -
Terminsprøven
ForumindlægEr der ikke en eller anden der gider at smide et link til terminsprøven 2005 for 2.g B-niveau herind på tråden? -
Det forsømte forår
ForumindlægHey..skal skrive en anmeldelse af filmen det forsømte forår...men det er et stykke tid siden jeg har setfilmen såhar lige et par spørgsmål:Den sorte hånd..hvordan er det de finder på det..??..altså har snakket med min mor om filmen..hun mener at det er havmanden der introducerer dem for den..??..... -
Flamenco
ForumindlægEt meget lille oplæg om Flamenco -
Nogle der kan hjælpe mig hurtigt?? Tak :)
ForumindlægI en artikelserie i Berlingske Tidende om HT (Hovedstatens Trafikselskab) kunne man den 31. juli 1987 læse følgende: "Erfaringen viser, at hver gang taksterne stiger med 10%, mister vi 3% af kunderne," oplyser HT's økonomichef Jens Møller.Kunderne flygter fra HT. Derfor mangler der ... -
scan!
ForumindlægNogle der ved hvordan jeg får vist det jeg har scannet her på siden?? -
eksamens sæt fra 2003
ForumindlægHej..Mit spørgsmål er, om der er nogen der ved et sted hvor man kan finde eksamens sættet fra 2003 matematik B, evt. også svarene. Jeg er ved at gøre mig klar til skriftelig eksamen og skal derfor bruge dette sæt som repititions sæt.Hilsen T.Fuglsang -
Hjælp
ForumindlægHeey Allesammen.. Er der en der kan hjælpe mig med mit selvvalgt matematik projekt? Emne Rejsen til egypten.. Der er noget der skal laves om.. Hvis der er lige en der kan rette den for mig -
engelsk b hjælp
ForumindlægWrite an analytical essay (700-1000 words) in which you analyse an interpret Anna Metcalfe's short story "Number Three". Your essay must include the following points: - the setting - a characterisation of Miss Coral - the relationship between Miss Coral and Mr James - the main ... -
Hjælp
ForumindlægComment on the following statement from text3 " spending time online is essential for young people to pick up the social and technical skills they need to be competent citizens in the digital age." Mvh. Noor -
polynomier
ForumindlægHej, jeg har lidt problemer med en opgave.Dividér 3x^3+11x^2+9x-4 med 3x+2, og opstil divisionsligningen.Hvis der var en person der gad at hjælpe!? -
"Vædderen" - Pointen?
ForumindlægHey.Er i gang med en analyse af "Vædderen" af Cecil Bødker. Er næsten færdig, men sidder nu og spekulerer over hvad pointen kunne være?! - Er der nogle som kan hjælpe?Helene -
Polynomier
ForumindlægHej, jeg har problemer med at løse disse to ogaver, håber der er nogen, der vil hjælpe mig. 1) Faktorisér polynomiet: p(x)= x6-18x4-25x3+74x2+190x+168 og angiv antallet af rødder. Bestem derefter rødderne. 2) løs denne ligning: 4x3 + 2x2- 4x+7=0 er der muligvis en skjult 2.gradsligning i den, som... -
Overblik over litteraturperioder
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig et kort overblik over de forskellige litteraturperioder, så jeg kunne have dem på skrift. Det ville virkelig hjælpe mig meget :) -
Terminsprøve
ForumindlægHej, jeg ville bare spørger, om det kan være rigtigt, at terminsprøverne er baseret på eksamensprøverne fra sidste år? Tak på forhånd. -
Rom = Problemformulering + Konklusion.
ForumindlægHey, sexede mennesker. Jeg sidder lidt i en kattepine. Jeg har en synopsis som jeg er lidt bagud med. Den skal afleveres i morgen og jeg mangler problemformulering + konklusion. Jeg ved godt at det er meningen at man helst skal starte med problemformuleringen. Hehe. .. men det blev det ikke rigti... -
diff.kvo.
ForumindlægHalløjsa! Er der nogen der lige kan hjælpe mig lidt: Bestem en ligning for den tangent, der er parallel med 3y+27=9x ??? Please.
