Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 19601 til 19620 af 70316
  • Tornerose på fransk

    Forumindlæg
    Hej hej allesammen, Er Tornerose et folkeeventyr? og på hvilken måde for fx på fransk er det jo Charles Perrault der har skrevet det, så kender man jo forfatteren. Skal høre om der er en der ligger inde med en rigtig rigtig god analyse af tornerose på dansk - Brødrende Grimm (måske også på fr...
  • Perspektivering - Fransk eksamen

    Forumindlæg
    Hej Om en uge skal jeg til fransk B eksamen (STX). Som forberedelse tænkte jeg derfor at læse nogle tekster inde for hvert emne jeg kan trække, men må jeg gerne perspektivere til noget vi ikke har arbejdet med i timen? Tak på forhånd!
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg har eksamen i dansk næste uge, og tænkte det ville ære en god ide, at øve sig på de ældre prøver. Så ville spørge om der er nogen, der har en side hvor man kan se de ældre prøve(fra 2007-20...
  • Feudalsamfund

    Forumindlæg
    Hej folk. Kan virkelig ikke finde noget der beskriver feudalsamfundet godt nok... Er det bare det at Kongen er over højadelen som er over adelen som er over bonden? På forhånd tak :)
  • Udvekslingsstudent

    Forumindlæg
    Hej (: .. jeg overvejer lidt at tage et år til usa et. frankrig, men jeg ved intet om det? Hvor skal man ringe/skrive ind? Er der nogen som har været udvekslingsstudent herinde fra, hvis ja, hvordan var det? Hvor meget koster det? Hvad hvis man ikke finder nogen venner? Jeg har en masse spørgsm...
  • Rettelse af bio rapport

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der nogen der er interesseret i at rette min biologi rapport. Den handler om organismernes variation hvor jeg har lavet et forsøg med klassifikationsniveauer. Den er ikke særlig lang. På forhånd tak.
  • fsa2004

    Forumindlæg
    jeg sidder med fsa 2004 i matematik, og mangle lidt hjælp til den allersidste opgave. Det lyder således: vis, at forholdet mellem bredde og længde er 1/v2 når b/l=1/2 * l/b Hilsen jakob
  • kørende?

    Forumindlæg
    Hej Hvordan skriver man kørende på tysk? Fx Bilen kom kørende
  • Boksplot? PLZ hælp. jeg skal bruge det til eksame!

    Forumindlæg
    jeg står med en opgave som jeg skal tegne en Boksplot. jeg aner ikke hvordan jeg tegner sådan en. jeg har googlede det, hvordan den ser ud. men hvordan kan jeg selv tegne den. opgaven lyder sådan her: ordnet efter størrelse er højden(cm) af de 50 unge. der står masse talle, fra 162 til og med ...
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej, jeg har skrevet 2 indlæg der ligner det her ret meget. Men vi er 2 piger som virkelig mangler et enme til projekt opgaven, vi skal skrive i uge 3. Vores overemne er "Grænser". Vi vil virkelig gerne have noget hjælpe, for vi er på dyb vand! På forhånd tak! :)
  • åreforkalkning

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg fik en bog af en læge, hvori der står noget om åreforkalkning til min studieretningsopgave. Problemet er så bare det lægesprog er utrolig svært at forstå. Nogen der kan hjælpe mig læse det her: Arterosklerose er en fællesbetegnelse for en række patologiske tilstande i perifere arteri...
  • hhx og htx

    Forumindlæg
    Hej derude. Mit spørgsmål lyder: Hvad skal man have som gennemsnit for HHX og HTX? Tak på forhånd!
  • Reducering (haster)

    Forumindlæg
    Hej. Er der evt. nogen der kan reducerer dette udtryk? 4x * (125/x^2) + 2x^2
  • Hvilke opgaver møder jeg i engelsk?!

    Forumindlæg
    Jeg skal op i engelsk terminsprøve i morgen. Hvad kommer der til at ske? Skal vi skrive en skriftlig engelsk stil? Eller skal jeg lytte til bånd? Jer der har været oppe i det, fortæl mig venligst hvad jeg kommer til at lave? Tak på forhånd (;
  • problemer med projektopgave

    Forumindlæg
    Jeg er gået igang med en projektopgave med overemne: fællesskaber og underemne venskaber Jeg har svært ved at skaffe information og jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an, derfor håber jeg at I kan hjælpe mig.
  • Diktatur i Nordkorea, kreativt produkt?

    Forumindlæg
    Hej, Vi skal have projektuge efter jul, og vi er gået igang med en masse forarbejde, dvs. problemformulering mm. Vores underemne er "Dikatur i Nordkorea" og vi har overvejet lidt at lave en film eller en nyhedsudsendelse, men vi er stadig lidt blanke. Nogen ideer?
  • Hvad er de tre vigtigste mikronærringstoffer?

    Forumindlæg
    Hvad er de tre vigtigste mikronærringstoffer?
  • billedkunst

    Forumindlæg
    Er der nogen der har Billedkunst på c-niveau? Hvad lærer man i løbet af 1.g?
  • Hjælp til eksempel på Psykologi eksamen ?

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 2.HF og skal op snart til Psykologi mundt. eksame C niv. Hvordan kommer det til at forgå? Man trækker en case og får man så nogle spørgsmål.. eller er man på helt bar bund og selv skal analysere casen ?
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle samfundsfagselskere ;) Jeg skal op til mundtlig samf, på A-niveau! Er der nogle som kan give et par gode råd? Venlig hilsen "den forvirrede"