Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 19621 til 19640 af 158924
-
Gamle eksamensopgavesæt?
ForumindlægHejsa. Nogen som kender hjemmesider hvor man evt. kan finde gamle eksamensopgavesæt fra bl.a. samfundsfag A, engelsk B, dansk A og biologi A? Jeg har selv ledt, men har kun kunnet finde lidt fra biologi de seneste år. Årsagen er, at jeg snart skal have terminsprøve og eksamen nærmer sig jo også s... -
projektion
ForumindlægHéeej jeg har brug for en forklaring omkring projektion. det er et nyt emne vi har i matematik og jeg forstår det ikke rigtigt. jeg har forstået at det er en vektor vinkelret på en linje. men hvordan er formlen for det og hvad skal jeg ellers bruge ? - vi bliver afhørt af vores lærer så jeg ha... -
Engelsk?
ForumindlægHejJeg har lige nu kemi og matematik på højtniveau. Jeg er dog ret træt af kemi og vil gerne skifte det ud med engelsk på højt niveau. Jeg har været til afsluttende eksamen i engelsk. Er dette overhovedet muligt? Og mener i jeg skal gøre det? Jeg er ok til engelsk (fik 9 til eksamen og i årskarak... -
uddannelse
ForumindlægHej med jer:).. vi vil gerne spørge jer om i kendte nogle rigtig gode internetsider hvor man kan søge om forskellige uddannelser som giver også en god beskrivelse?? på forhånd mange tak... -
Eksamen - Franskbrød
ForumindlægNogen der har nogle ideer til hvad man kan lave af forsøg med franskbrød? Har selv tænkt at kigge på noget konservering, hævetid.. og ja...det er så de, ideer jeg har...!! Nogen der har andre?På forhånd tak!! -
produkt/hjælpemiddel
Forumindlæghar lige fået er teknologi projekt... emnet er produkter i hverdagen...\nvi skal finde et produkt som vi er "utilfredse" med...og lave det bedre...\nhar tænkt på sådan noget som kød-pålæg...det er tit pakket i sådan nogle dumme pakker der ikke rigtig er til at åbne...men så igen...der e... -
Reaktionstype - acetylsalicsyre?
ForumindlægHej,Jeg skal beskrive hvilken reaktionstype denne reaktion er:http://img260.imageshack.us/img260/408/ethansyreanhydrid6il.pngI må gerne lige begrunde :) -
Sen Optagelse
ForumindlægHej jeg har netop skriftet beslutning omkring min uddannelse (typisk ikk?).. jeg har tænkt mig at søge ind på hhx.. er det stadig muligt at blive optaget? Mvh Piesko -
Øvelsesopgaver
ForumindlægHar nogle som ved hvor man kan se eksamensopgave i erhvervsøkonomi...på gym-niveau?? -
Rapport om Kærlighed
ForumindlægHej! Har et spørgsmål om hvordan man skrive en rapport med begreberne PROBLEMFORMULERING og PROBLEMANALYSE. Altså hvilken rækkefølge de kommer i og hvad der står i dem. Tak på forhånd -
Har brug for et hurtigt svar tak!!:)
ForumindlægHej, jeg vil bare lige spørge om hvilket ungdomsuddannelse er hårdest, STX eller HF:) tak på forhånd, med venlig hilsen Jg0005 -
Gymnasie
ForumindlægHvilket gymnasie går du i? Og hvad årgang (1-2-3)? -
Færdig med FSA.
ForumindlægHej alle sammen der er færdig med 9. klasse. Ville bare lige lave en hyggelig samtale og høre hvordan det er gået og om hvad i skal til næste år :-D Rikke -
Have kopiret tekst med til Eksamen?
ForumindlægMå man have kopiret tekst fra feks. bøger med til eksamen? Mvh Mads:) -
JERES FREMTIDSPLANER
ForumindlægSå er det tre gyldne år snart ovre for 3.g'erne... og vi må videre i livet. Hvad er jeres fremtidsplaner? Jeg regner selv med et sabbtår, hvor jeg vil arbejde et halvår og tage på klassiske backpackerrejse til Asien sammen med to venner. Tiden skal også bruges til at overveje, om jeg vil ... -
Hjælp til uddannelse efter 9.
ForumindlægHej, Jeg går i niende klasse, og har lige været til et møde med min lærer mht. uddannelseparathed. Jeg får gode karakter skriftligt (primært 10-12), men jeg er ikke god til at udfolde mig mundtligt - ikke fordi at jeg har problemer mundtligt, bestemt ikke, men jeg kan ikke ´´tage mig sammen´´. ... -
Teknologi Historie
ForumindlægHej Vil i ikke oprette en katogori med teknologi historie? -
MAC!!!
ForumindlægMin word dokumentprogram viser ikke længere den der statuslinje på dokumentet.. den der statuslinje hvor man også kan zoom'e ind og ud, og se ordtælling osv osv osv... Jeg kan simpelthen ikke finde den frem igen, og det irriterer mig maksimalt! Ps. jeg har en mac! Har kigget på Google, me... -
Forskel?
ForumindlægHej Jeg har talt med en studievejleder på Løbenhavns VUC idag angående at jeg gerne vil tage erhversøkonomi på som flex HF, og for at få SU så skulle den være på en såkaldt SU positiv liste. Der stod ikke erhversøkonomi på listen med virksomhedsøkonomi, og det som jeg ved er, at det er det sam... -
Svar fra GYM!!
ForumindlægHej alle derude. Jeg fik et brev fra hvidovre gymnasie, hvor jeg var blevet optaget på. Og jeg havde på ingen omstændigheder ikke valgt hvidovre gymnasie. Derfor vil jeg spøger om i kender andre gode gymnasier, nogle i kan råde til. Udover gefion, frederiksberg og ørested, dem har jeg nemlig tæ...
