Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 19621 til 19640 af 132899
-
:O !! Skriftlig eksamen A !!!?
ForumindlægHejsa.. Nu er de skriflige karakterer blevet offentliggjort. Jeg står i den situation, at jeg er meget overrasket over min karakter (negativt), og vil høre til, om der er nogen der kunne tænke sig at kigge min opgave igennem, og vurdere hvad den vil ligge til..!? Hvordan er det ellers gået for... -
Kemi c eksamen
ForumindlægHej Jeg er igang med kemi turbo på GSK. Jeg skal om en uge op i kemi c. Det er ikke mit stærke fag. Er der nogen, der ved hvor meget der skal til for at bestå med et 2 tal (6 efter gammel skala). -
Hjælp til bedømmelse af skriftlig eksamen
ForumindlægHej Er der en som kan hjælpe med at vurdere min eksamensaflevering, er nemlig ikke helt enig med den givende karakterer. Skriv privat! -
Bio C eksamen og fagudtryk
Forumindlægskal man bruge mange fagudtryk.. ? sådan som koagolere istedet for størkner, og polysakkerider istedet for kulhydrat ?.. -
Tysk eksamen - FSA
ForumindlægDavs ... Ved ikke helt hvordan jeg skal gøre ved tysk mdt. Skal jeg oversætte teksten eller skal jeg bare referer den på tysk, og hvad skal jeg bruge mest tid på ??Og hvad med lytteteksten hvad skal jeg gøre med den ?? :)Tak på forhånd -
Spg. til eksamen (c-niveau)
ForumindlægHej Jeg har tre c-niveaus fag. mit spg. om jeg kan risikere at komme op i alle tre eller slet ikke nogen, hvilket jeg ikke tror... -
Matematik test prøvesæt
ForumindlægNogen der har prøvesæt 5 - 9.klasse? Inde på gyldendals webprøver -
hjælp til matematik - kasses grundflade
Forumindlægheyy har endu engang brug for hjælp til en opgave. - Tak på forhånd -
Hvordan foregår old eksamen?
ForumindlægHej.. Jeg ville gerne høre hvordan en old eksamen foregår.. Hvad man skal snakke om? Min lærer har ingen ting sagt, det gad han ikke bruge tid på, for han var sikker på vi ikke kom op, men det gjorde vi altså.. -
Old eksamen: disposition af tid
ForumindlægHej :) Jeg ville høre om nogle ved hvordan man skal disponere sin tid til old eksamen? Altså hvor længe jeg skal bruge på basisteksten og hvor længe jeg skal bruge på skulpturen/den perspektiverende tekst. Eksaminationstiden er i alt omkring 25 minutter. -
Dansk eksamens stil....
ForumindlægHej. Jeg sidder her med en rigtig dårlig fornemmelse i maven efter min Dansk skriftlige eksamen.. så tænkte jeg om der ikke sad et sødt menneske der ude et sted, som eventuelt kunne have interesse i at læse min stil igennem og give lidt feed back? -
Eksamen - Gode noter eller information
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i Religion C på onsdag. Jeg kan enten komme op i kristendom, islam, etik eller buddhisme. Er der nogen, der har nogle gode notater til disse emner eller et lille guldkorn? :) -
Ægyptisk matematik - Nilens oversvømmelse
ForumindlægJeg sidder og skriver SRP, hvor jeg har om ægyptisk matematik, men jeg er lige stødt på et lille problem som jeg håber der er nogle som vil hjælpe med. Jeg har en problemstilling som lyder sådan: Forklar nogel af de geometriske metoder, som ægypterne anvendte i forbindelse med Nilens oversvæmme... -
Vejen til matematik AB1 - Differentialregning HASTER
ForumindlægEr der nogen der har udregningerne til side 50, 51 og 53 i Vejen til Matematik AB1/Uden hjælpemidler?? Mvh Anna -
Sidste opgave i forberedelse til eksamen
ForumindlægHej Alle. Har brug for hjælp på denne opgave, jeg står helt blankt i forhold til hvordan den skal laves,derudover skal det bruges til min eksamen senere i eftermiddag, så jeg håber der er nogle der vil hjælpe mig. Takker på forhånd 1. Hvilken form har forskriften for et po... -
SO eksamen til i morgen!
ForumindlægHej. Jeg skal have lavet min synopse til min SO eksamen(erhvervsøkonomiske område) færdig til i morgen kl. 10. Jeg er endnu ikke begyndt, og har på en måde lyst til at lave det pis. De siger at alt under 02 ikke giver adgang til 2.g næste år. Har I nogen råd til hvad jeg skal gøre??? Det er ikke... -
Skriftlig biologi A eksamen - Hjælp
ForumindlægJeg var op til eksamen i skriftlig biologi A fredag 26/5. Efterfølgende bliver jeg ved med at bryde mit hoved med, hvorvidt jeg har svaret rigtigt og godt på opgaverne. Samtidig kommer jeg hele tiden i tanker om fejl og mangler i mine besvarelser. Jeg er ret perfektionistisk, og det stresser mig ... -
9. klasse matematik
ForumindlægHej, Jeg skal i 9. klasse snart, og ville gerne vide, hvilke ting man lærer i 9. klasse i matematik. Jeg ville gerne lære det på forhånd, da jeg ikke ville falde så meget bag ud, og så ville det ikke være nyt stof for mig. tak -
Nogle fif til en eksamen? hjælp.
Forumindlægjeg skal til min første eksamen imorgen, har du nogle fif som er gode, eller noget man kan sige for at score højere karakter? håber i kan hjælpe mig lidt på vej. -
fs10, maj 2007, matematik. Hjælp hjælp hjælp!
ForumindlægHej! :) Jeg har et kæmpe problem. Jeg skal lave en matematik aflevering til i morgen. Det er prøven fra maj 2007, den handler om Operaen. Jeg har et kæmpe problem fordi jeg har glemt svararket til opgaven et sted, langt langt væk fra hvor jeg er nu, dvs. jeg kan ikke få fat på den. Og hele den op...
