Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 19641 til 19660 af 46442
-
videnskabsteori?
ForumindlægHmmm... Er ikke helt med på, hvordan videnskabsteori adskiller sig fra de andre punkter? Jeg har om foster diagnostik i rel+bio. Teorier: Rel: Nytte-/pligt etik. Bio: Redegørelse for de forskellige undersøgelser Metoder: Rel: Tekstanalyse og den hermeneutiske spiral Bio: analyse af andres resu... -
Kom til at lave begge valgfrie opgaver
ForumindlægI dag var jeg til terminsprøve i matematik. Af de to sidste opgaver skal man vælge en af dem og løse den. Det havde jeg ikke set, så jeg løste begge... hvad sker der så? Vælger min lærer bare en af dem og retter den? -
Gamle eksamensopgaver
ForumindlægHej Nogen der ved hvor jeg kan finde tidligerer eksamensopgaver, 1. Semester Odontologi? Helst gerne fra 2016 og ned. Har kigget rundt på KU's hjemmeside, men kan slet ikke finde det. -
noter og råd til engelsk skriftlig
ForumindlægEr der nogen som har nogle gode råd til terminsprøve i engelsk skriftlig på b niveau..? især til grammatik delen altså delprøve 1?? tak på forhånd! :D -
Sommersupplering, fraværd?
ForumindlægNogen der ved om der bliver målt fraværd på sommersupplering? Er en af dem, der bedst koncentrerer sig derhjemme og har ikke rigtig brug for at have en lære omkring mig hele tiden. Hvordan er det lige med det? SKAL jeg møde op til timerne? På forhånd tak for svar :) -
Mundtlig dansk pleas hjælp
ForumindlægHejsa allesammen Hvordan begrunder man en prspektivereing til den mundtlig prøveee ?? Tusind tak på forhånd!!!!!!:) -
AT - Doping
ForumindlægHej Jeg har valgt fagene idræt (B) og kemi (A) som mine fag. Emnet er doping. Jeg vil høre om der var nogen, som havde ideer til problemstillinger og promblemformulering? Tak! Malene -
Indeholder virus en cellekerne?
ForumindlægHejsa Indeholder virus en cellekerne... -
Dispostion i mundtlig matematik
ForumindlægHjæælp!!! Sidder og forsøger at lave en dispositon til mundtlig matematik, men kan simpelten ikke kommer igang. Hvordan kan jeg f.eks. stille den op??? -
atomfysik HASTER!!
Forumindlæghej alle hvis man trækker atomfysik er der så forsøg man kan vise eller er det bare teori om atom, grundstoffer osv... -
Fysik/Kemi
ForumindlægHej! Jeg håber, at i kan give mig et svar på dette spørgsmål: Hvad er forskellen på Fysik og Kemi? - Det må gerne besvares i folkeskole niveau! :D På gensyn :-) -
hjælp hjælp hjælp tak
ForumindlægThe USA spare time <span lang="EN-US" style="font-size:18.0pt;mso-ansi-language: EN-US"> </o:p> <span lang="EN-US" style="font-size:18.0pt;mso-ansi-language: EN-US"> My topic F... -
Hvis man går og dumper handelsskolen, får man så lov til at tage 3 år om igen???
ForumindlægHvis man går og dumper handelsskolen, får man så lov til at tage 3 år om igen??? -
Det Forsømte Forår
ForumindlægDer står at jeg skal lave en Kvalificeret Titelanalyse til Det Forsømte Forår.. Jeg ved bare ikke hvad en Kvalificeret Titelanalyse betyder så er vist nok gået lidt i stå.. Gider du at hjælpe? -
Statistik hjælpelærer søges
ForumindlægHej jeg søger hjælp til statistik mod betaling. -
Regncensor - gør rede for
ForumindlægHvordan gør jeg? -
tyskrettelse
ForumindlægHej er der nogen der kan rette en tysk opgave kun på 70 ord ?:) -
Mundtlig Matematik
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig! Jeg går i 8. klasse og skal op til en mundtlig matematik på Mandag, og jeg er ikke så selvsikker i faget matematik. Så jeg kunne godt tænke mig, at få nogle gode råd til hvad man kan gøre, for at præstere bedre. Og måske også hvilke emner jeg kunne fokusere på. ... -
Supplering?
ForumindlægHvad er supplering? -
kan ikke forkorte min tekst
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at forkorte min tekst: Der Text handelt von Hans und Sophie Scholl. Ihre Kindheit verbringen die Geschwister Scholl in einem beschaulichen Städtchen. Nach dem Umzug in ein anderes Stadt besuchen alle höhere Schulen. Während Hitlers Machtübernahme sind Hans fünfzehn u...
