Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 19661 til 19680 af 325233
-
Læseplan
ForumindlægHvis man vil studere på selvpensum (eller hvad det nu hedder), altså studere hjemme og så bare gå op til eksamen, hvor kan man så få fat i læseplaner? -
Spørgsmål til 2 små eksamensopgaver!
ForumindlægHej,Jeg søger hjælp til 2 små eksamensopgaver, nemlig 118 (3) og 120 (5):118 (3) handler om vandkvalitet, og der kunne jeg godt bruge lidt hjælp. 120 (5) handler om udledning af næringssalte, og der har jeg dog brug for lidt mere hjælp. Hvis du ligger inde med en af disse opgaver eller endda begg... -
Hjælp igen!!
ForumindlægHej igen!!Ja, altså jeg skal igen differentiere -ln cos[x] (numerisk)Skal man bruge kædereglen eller hvordan???altså noget i denne her stil:(d lncos(x)/d cos(x)) * d cos(x)/dx -
Blodtyper
ForumindlægHvilke mulige blodtyper kan mine forældre have hvis jeg har blodtypen 0? Og hvorfor? Håber nogen kan hjælpe! -
Reducer
Forumindlæg2x+4(2x+3)= -
orienteret..
ForumindlægHvad med betyder orienteret i følgende sammenhæng:Om vektorerHvert af disse orienterede liniestykker kaldes en pil, og hver pil kaldes en repræsentant for vektoren. -
Nedlæg bruger
ForumindlægHejsaHvordan nedlægger man sin bruger? -
ubestemte integraler
ForumindlægHåber en vil hjælpe mig med denne opgave.Angiv følgende ubestemte integralerS (lnx)^2 dxS = integraletegn. -
HJÆÆLP
ForumindlægHej :) Jeg skal til fysik eksamen snart og kan ikke umiddelbart finde forsøg til vekselstrøm emnet. er nogle der vil lægge nogle ud og forklare dets teori? På forhand tak. -
Projektion
ForumindlægHey - Skal skrive 3.g opgave om projektion fra 3d til plan (2d)... Nogen der ligger inde med noget jeg kan bruge? Kan evt. være noget om matricer (singularis = matrix)pft mvh Mattias -
det er et skole emne
Forumindlæg1.... Biologisk set, hvorfor er jeg 1.55 høj...Fortæl det med(Aminosyre)Alså genitik -
oversættelse
Forumindlæghvordan siger man "stodder" på latin?mvh-janza -
Find a
ForumindlægGrafen for f(x) = ax(i anden) + 2x -3 har toppunkt på x-aksen.. Bestem tallet a..?? hvordan finder jeg a ??På forhånd tak !! -
Matematik (*)
ForumindlægLøs hver af følgende ligninger for x E (0 ; 2pi)a) sin(x)=0,56b) sin(x)=-0,856Løs de samme ligninger for x E (-pi ; pi)a) sin(x)=0,56 x E (0 ; 2pi)sin ^-1(0,56)=0,5944x1=0,5944x2=pi-0,5944=2,5472b)????a) sin(x)=0,56 x E (-pi ; pi)sin^-1(0,56)=0,5944x1=0,5944x2=pi-0,5944=2,5472b)sin (x)=-0... -
Fysik/Kemi
ForumindlægHvordan kan atomer danne molekyler, og hvordan kan molekyler opløses igen? -
berlin
Forumindlægjeg skal skrive en synopsis om berlin til min mundtlige eksamen. kan ikke finde nogetr brugbart materiale på nettet. kan nogen hjælpe mig???? -
HASTER...Dansk identitet?...HASTER
Forumindlæg1)Hvad er man hvis man er opvokset i Danmark, blevet født her men ens hjemmeland er USA?2) Hvordan definerer du som danskere begrebet integration?Hvor vidt skal man integreres,? -
resonans
Forumindlægokay journal, giver 9 hos en streng lærer.. -
Ret sætningen
Forumindlægll -
Kemi..
ForumindlægC6H5COO-oxidationstallet? O er -2 ikke...?
