Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 19661 til 19680 af 325233
  • Læseplan

    Forumindlæg
    Hvis man vil studere på selvpensum (eller hvad det nu hedder), altså studere hjemme og så bare gå op til eksamen, hvor kan man så få fat i læseplaner?
  • Spørgsmål til 2 små eksamensopgaver!

    Forumindlæg
    Hej,Jeg søger hjælp til 2 små eksamensopgaver, nemlig 118 (3) og 120 (5):118 (3) handler om vandkvalitet, og der kunne jeg godt bruge lidt hjælp. 120 (5) handler om udledning af næringssalte, og der har jeg dog brug for lidt mere hjælp. Hvis du ligger inde med en af disse opgaver eller endda begg...
  • Hjælp igen!!

    Forumindlæg
    Hej igen!!Ja, altså jeg skal igen differentiere -ln cos[x] (numerisk)Skal man bruge kædereglen eller hvordan???altså noget i denne her stil:(d lncos(x)/d cos(x)) * d cos(x)/dx
  • Blodtyper

    Forumindlæg
    Hvilke mulige blodtyper kan mine forældre have hvis jeg har blodtypen 0? Og hvorfor? Håber nogen kan hjælpe!
  • Reducer

    Forumindlæg
    2x+4(2x+3)=
  • orienteret..

    Forumindlæg
    Hvad med betyder orienteret i følgende sammenhæng:Om vektorerHvert af disse orienterede liniestykker kaldes en pil, og hver pil kaldes en repræsentant for vektoren.
  • Nedlæg bruger

    Forumindlæg
    HejsaHvordan nedlægger man sin bruger?
  • ubestemte integraler

    Forumindlæg
    Håber en vil hjælpe mig med denne opgave.Angiv følgende ubestemte integralerS (lnx)^2 dxS = integraletegn.
  • HJÆÆLP

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til fysik eksamen snart og kan ikke umiddelbart finde forsøg til vekselstrøm emnet. er nogle der vil lægge nogle ud og forklare dets teori? På forhand tak.
  • Projektion

    Forumindlæg
    Hey - Skal skrive 3.g opgave om projektion fra 3d til plan (2d)... Nogen der ligger inde med noget jeg kan bruge? Kan evt. være noget om matricer (singularis = matrix)pft mvh Mattias
  • det er et skole emne

    Forumindlæg
    1.... Biologisk set, hvorfor er jeg 1.55 høj...Fortæl det med(Aminosyre)Alså genitik
  • oversættelse

    Forumindlæg
    hvordan siger man "stodder" på latin?mvh-janza
  • Find a

    Forumindlæg
    Grafen for f(x) = ax(i anden) + 2x -3 har toppunkt på x-aksen.. Bestem tallet a..?? hvordan finder jeg a ??På forhånd tak !!
  • Matematik (*)

    Forumindlæg
    Løs hver af følgende ligninger for x E (0 ; 2pi)a) sin(x)=0,56b) sin(x)=-0,856Løs de samme ligninger for x E (-pi ; pi)a) sin(x)=0,56 x E (0 ; 2pi)sin ^-1(0,56)=0,5944x1=0,5944x2=pi-0,5944=2,5472b)????a) sin(x)=0,56 x E (-pi ; pi)sin^-1(0,56)=0,5944x1=0,5944x2=pi-0,5944=2,5472b)sin (x)=-0...
  • Fysik/Kemi

    Forumindlæg
    Hvordan kan atomer danne molekyler, og hvordan kan molekyler opløses igen?
  • berlin

    Forumindlæg
    jeg skal skrive en synopsis om berlin til min mundtlige eksamen. kan ikke finde nogetr brugbart materiale på nettet. kan nogen hjælpe mig????
  • HASTER...Dansk identitet?...HASTER

    Forumindlæg
    1)Hvad er man hvis man er opvokset i Danmark, blevet født her men ens hjemmeland er USA?2) Hvordan definerer du som danskere begrebet integration?Hvor vidt skal man integreres,?
  • resonans

    Forumindlæg
    okay journal, giver 9 hos en streng lærer..
  • Ret sætningen

    Forumindlæg
    ll
  • Kemi..

    Forumindlæg
    C6H5COO-oxidationstallet? O er -2 ikke...?