Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19661 til 19680 af 60879
-
Ordenstal.
ForumindlægHej. Hvordan skriver man ottende på engelsk? -
Karakter og point
ForumindlægHej jeg sad og tænkte på hvor grænsen går for hvilke karakterer man får ved skriftlig eksamen A-niveau. Der er 25 spørgsmål som giver 10 point hver. Hvor mange forkerte må man få, for at man havner på et 10-tal? Anyone? -
historie opgaven
ForumindlægJeg skal i morgen til eksamen og skal bl.a. snakke cirka 5 min. om den historie opgave, jeg har udarbejdet.Hvordan skal jeg gøre det? Hvad er det vigtigt at sige? Har I nogle ideer?Tak på forhånd -
Opløseligheder
ForumindlægHalløj folkens Som mange andre, står jeg og skal til skriftlig kemi-eksamen her om ikke så fandens lang tid. Jeg er ikke begyndt på oplæsningen endnu osv., men når jeg skal læse op, er der ét emne jeg skal have pløjet helt igennem: Opløseligheder. For at lette min læsning lidt, kunne jeg godt tæn... -
HÆLP ER I KNIBE :'(
ForumindlægHEJ LÆSER.! JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR DIN HJÆLP. JEG VED IKKE OM DET ER DEN HELT RIGTIGE KATEGORI, SOM EJG HAR VALGT, MEN DET HÅBER JEG, AT DET ER. JEG ER GYMNASIEELEV STX. DETTE ER MIT ANDET ÅR OG JEG HAR EN SAMFUNDSVIDENSKABELIGE LINJE, DVS ENGELSK PÅ A. JEG ER SÅ UHELDIG AT JEG HAR FÅE... -
Har brug for virkelig hurtig hjælp!!!
ForumindlægHvad må man have med af hjælpemidler til skriftelig matematik i 1.g??? Jeg skal op i morgen, så har brug for hjælp hurtigt... -
SYNOPSIS HJÆLP!!!!
ForumindlægHej Alle! jeg skal op i engelsk mundlig og ved simpelthen ikke hvilket emne jeg ska vælge at skrive min synopsis om?? Har virkelig brug for inspiration!!! Her er min pensumopgivelse i engeslk, så mit emne skal have sammenhæng med: Fighting for freedom in the english speaking world (religous and p... -
Karakterer!!! Lortestudent!
ForumindlægHej jeg hedder Morten, og jeg er 17 år. Jeg går i 2.g, og jeg tror jeg bliver en lortestudent! Mit gennemsnit er på 6,3 indtilvidere, og det ser ud til at falde yderligere.Jeg er matematiker, og jeg fik 5 i kemi til eksamen i 1.g, men afsluttede biologi med et 7 i årskarakterer. Lærerne råder mig... -
Tips/hjælp til mat prøve
ForumindlægHey jeg skal have prøve efter ferien i matematik (2.g A+) i ekspontial funk, logarimte funk., grænseværdi og regression. Er der nogle der måske kan nogle links til noter/opgaver der er gode at tage med til prøven? -
religionseksamen - tid?
Forumindlæghej, vores lærer har lige 'glemt' at fortælle os hvor lang forberedelsestid, vi har. er der nogen, der ved det? det er afsluttende religionseksamen på c-niveau på ny ordning. -
eksamensbevis
ForumindlægHej, jeg har hørt at årskaraktererne tæller 70% i ens eksamensbevis. Kan det passe? -
diff.kvotient
ForumindlægDefinition: Hvis f er en funktion og x0 et punkt i definitionsmængden, er diff.kvotienten ud fra punktet x0 givet ved delta y/ h = f(x0 + h) - f(x0) /h dette er diff.kvotienten, men hvordan kommer man frem til denne formel? -
00 i Dansk A hvad skal jeg gøre?
ForumindlægFik 00 i dansk a idag, og ville høre om man havde mulighed for at gøre noget her da jeg ikke ønsker at gå 3 år i skole igen bare for dansk alene. -
Eksamner i 3.g
ForumindlægHvor mange eksamner skal man op i når man er i 3.g. Skal man også op i årsprøver? -
Karakter beregning
Forumindlæghvordan beregnes karakterene på gymnasiet? V.H Nabil Raad -
Matematik b hhx 4 juni 2012
ForumindlægNogle der har lavet opgave 10 i eksamensættet for hhx matematik b, d. 4 juni 2012? Hvis der er ville det være super, hvis jeg kunne få forklaret hvordan opgaven skal laves. Tak på forhånd. :) -
Dårlig censor eller dårlig stil?
ForumindlægHej. jeg har lige fået karakter for mig dansk skriftlig eksamen som var på 02. Det overraskede mig meget da jeg havde forventet mindst 4 eller 7. Det lyder godt nok som om man er selvglad, men jeg synes censor har været alt for hård og kan ikke se hvorfor jeg har fået 02. Men før jeg vil brokke... -
Antal eksamener på HTX
ForumindlægHej alle sammen Jeg spekulerede på hvor mange fag jeg kan komme op i, samt om jeg skal op i et bestemt antal af A-, B- eller C-fag? Jeg har følgende fag: A-Fag Dansk Matematik Fysik Engelsk Teknikfag B-fag Kemi Idehistorie Teknologi C-fag Biologi Samfundsfag Kom/IT Programmering -
Rettelse af sætninger
ForumindlægHej , jeg skal til en engelsk skrift. eksam imorgen og vil gerne have lidt hjælp til forberedningen. Jeg har nemlig fået et sæt opgaver uden hjælpemidler af min engelsk lære, hvor den første opgave handler om, at rette sætninger fra grammatiske fejl. Der er nemlig nogle af dem, som jeg ved hvad... -
Eksamensbevis - hvad for nogen karakterer kommer der til at stå..
ForumindlægHej Er der nogen som ved, hvad for nogen karakterer, der kommer til at stå på eksamensbeviset og kommer til at tælle i gennemsnittet..? hvad med fx. samfundsfag på C, kommer man op i en prøve eller er det bare ens sidste standpunktskarakter fra året, som kommer til at stå..? jeg har prøvet ...
