Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 19661 til 19680 af 34450
  • Otto frello - det glade barn billedeanalyse søges

    Forumindlæg
    overskriften siger hvis sig selv, jeg skal op i det glade barn af otto frello til dansk muntlig eksamen i 10 klasse, og ville hører om der ikke var nogle der havde en analyse af den til at lægge? På forhånd tak.
  • hjælp til tekster om kærlighed

    Forumindlæg
    Er ved at forberede mig til mundtlig dansk eksamen og leder efter en masse gode tekster om kærlighed. Det kan både være noveller, essays. digte osv. .. håber i vil hjælpe!
  • HASTER: Hvor lave hz kan mennesket høre?

    Forumindlæg
    Hej folkens! Nogle steder står der 200, andre står der 20. Jeg er meget nervøs og skal til eksamen i dag.. Nogen der lige hurtigt kan give et klart svar?
  • Gi mig Danmark tilbage - budskab

    Forumindlæg
    Jeg har valgt teksten gi mig Danmark tilbage som tekst til mi dansk eksamen. jeg har dog lidt problemer med budskabet, nogle der kan skrive hvad budskabet er?
  • FSA dansk, Skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hey Jeg har lige været oppe til eksamen i dansk, skriftlig fremstilling. jeg valgte artiklen - opgave 6. Tror det gik godt:S Hvad valgte i? og hvordan gik det?
  • velfærdsstaten

    Forumindlæg
    hej, jeg skal op til eksamen i historie hvor jeg har trukket velfærdsstaten, er der nogen der kan hjælpe mig med at uddybe hvad der skete i 1849, 1891 og 1956 folkepension på forhånd tak!
  • Hvorfor bliver nitrat ikke opløst i jorden?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til eksamen men min gruppe arbejder med det danske landbrug og gødning i det meste gødning er der nitrat i men nitrat men nitrat bliver af eller anden oversag ikke opløst i jorden er der nogle der ved hvorfor?
  • Analyse af "to ting man aldrig kan vide"

    Forumindlæg
    Hjælp! Jeg skal til eksamen i "to ting man aldrig kan vide" af dorthe de neergaard Hvis nogen mugligvis har en analyse af den ville det være en stor hjælp. Jeg skal lave en analyse samt perspektivering.
  • Hvad er en indstilling og sekvens i filmtekniske virkemidler?

    Forumindlæg
    Hejsa SP Jeg har en eksamen her og skal op i reklamer og vil vide hvad en indstilling og en sekvens i filmtekniske virkemidler. Betyder meget hvis I kan hjælpe en SP bruger i nød :)) På forhånd tak :)
  • FSA svarark aflevering hjææææælp

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg er lige kommet hjem fra eksamen i matematik fsa, og fandt mit svarark i min taske, er det muligt at jeg afleverer næste dag? På forhånd tak
  • Markedsføringsøkonom 1. eksterne

    Forumindlæg
    Hej I morgen trækker vi vores problemformuleirng til 1. eksterne eksamen på markedsføringsøkonom uddannelsen. Er der nogen der har været igennem det før? Som kan give lidt tips og tricks?
  • fremstilling af alkohol

    Forumindlæg
    Hej jeg skal vise på torsdag til eksamen fremstilling af alkohol. Jeg ved man kan danne alkohol ud fra en alken og vand, men er der en som kan hjælpe mig med at skrive reaktionen op?
  • Forsøg til dispositioner

    Forumindlæg
    Jeg sidder og forbereder mig til eksamen, og laver dispositioner. Så tænkte på hvilke forsøg man kunne lave til vedvarende energi og kulkraftværk? :) Jeg tænkte på at vise et forsøg med en turbine, men et forsøg er ikke nok :)
  • Eksamenshjælp

    Forumindlæg
    Hej alle, Er der nogen, der kender et sted, hvor man kan få opgavehjælp på universitetsniveau. Læser jura, og vil meget gerne have hjælp til min snarlige eksamen, selvfølgelige mod betaling. På forhånd tusind tak. Mvh
  • Unge mødre

    Forumindlæg
    Hej folkens , jeg har engelsk eksame. Jeg gik i stå da jeg skulle skrive hvad der er det positive ved at være ung mødre og hvad der er negativt .. Hvad syntes i ????
  • Annuitetslån - "Argumentér for hvordan det påvirker lånets løbetid hvis ydelsen halveres"

    Forumindlæg
    Skal man bare nævne at det vil tage markant længere tid at afbetale lånet såfremt ydelsen halveres eller hvad fiskes der efter her af svar? Det er ifht mundtlig eksamen. TJek screenshot
  • Vækstrate og eksponentiel vækst

    Forumindlæg
    Hejj Jeg har en eksamen i morgen og skal derfor forberede mig på nogle forskellige emner. Er der nogen der kan forklare mig hvad "Vækstrate og eksponentiel vækst" er? og hvad "Binomialsandsynlighed" går ud på... tak på forhånd
  • Erhversøkonomi Niceau C

    Forumindlæg
    Har stærkt brug for hjælp til en case i Erhversøkonomi. Casen er en eksamen case for 2010 om Coop. Så hvis nogle kunne hjælpe med selve opgaven eller give nogle links til nogle noter kunne det være awesome Tak på forhånd
  • Anvendelse af 1. ordens lineære differentialligning

    Forumindlæg
    Hej - jeg er i gang med et MAT A mundtligt eksamens spørgsmål, hvor jeg bl.a skal give eksempler på anvendelse af 1. ordens lineære differentialligning - har brug for hjælp til dette?
  • novelle hvor skæbnen indgår

    Forumindlæg
    Hej Jeg har til dansk mundtlig eksamen trukket emnet skæbne hvor jeg skal finde en novelle hvor skæbnen spiller et spil. håber der er nogen som har en ide til en novelle. På forhånd tak