Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 19681 til 19700 af 170164
-
Analyse
ForumindlægJeg skal lave en analyse af en international pressemeddelse fra IKEA, nogen der kan hjælpe mig. frandsen41 -
kundesegmentering
ForumindlægNogle modeller man kan anvende til at oplyse kundesegmentering markedsføring på det internationale marked? -
Filmindustrien
ForumindlægHvorfor spiller Los Angeles en så markant rolle på den internationale filmscene? -
Rette min stil på under 100 ord.
ForumindlægHej, er der nogle der kan rette min spansk stil på under 100 ord? en mis vacaciones de verano, no he estado viajando. cuando yo estaba ocupado con muchas cosas aquí en Dinamarca. vacaciones de verano comenzó con una pequeña fiesta (babysower) para mi primera sobrina a&uacut... -
HJÆLP mat problem
ForumindlægOpgave 4 ÷ hjælpemidler En retvinklet trekant ABC, hvor C er den rette vinkel, har b = 6 og c = 10. a) Bestem længden af siden a og bestem areal af trekant ABC. For at finde siden a: a2 +b2 = c2 ↔ I dette tilfælde bruger vi b2 +c2 = a2 62 + 102 = 136 ↔ √(100-36)= 8... -
ekstra kilder til synopsis?
ForumindlægHej Alle. Håber på lidt hjælp her. Skal til eksamen i historie på B niveau fredag. A- modellen. 24-timers forberedelse, skriv synopsis på baggrund af ukendte kilder og så op og fremlægge. - vi skal selv finde en ekstra relevant kilde, til at supplere de andre udlevede kilder. mit spørgsmål lyd... -
Logistisk vækst, bevis:
ForumindlægHej til alle. Jeg er i gang med at bevise formlen: y'= a* (M- y)* y. Når man skal bevise denne formel, skal man antage, at 0<y < M ? I bogen står, at for y=0 er også en løsning til differentialligning. Hvad virkelig gælder her. Jeg har eksam i morgen? Håber, at nogen kan give bedre... -
2 spørgsmål
ForumindlægFor det første.. Hvis man blev færdig med hf i 2008 og når man skal søge ind til vid.udd. ganges eksamesnittet med 1,8 eller har jeg misforstået? Og hvis jeg nu vil læse radiograf kigger jeg inde på ug hvad deres adgangskrav er. Så står der ; - studentereksamen (stx), højere forberedelseseks... -
Matematik
Forumindlægnogen der har en beskrivelse af sammenhængen mellem parabler og andengradspolynomier ? plzz.. skal have det til eksamen og kan ikke finde noget om det.. -
vedr karakter
ForumindlægHejsa! Jeg ville lige spørge om hvis man nu har fået 4/4 i mat A i årskarakter men skal ikke til eksamen i mundtlig mat A og får -3 i skriftlig mat a eksamen. Har jeg så dumpet mat A? På forhånd tak -
politisk øknomi (HJÆLP!!!!)
Forumindlæghej..jeg skal snart op til his eksamen og det eneste jeg mangler er, at læse emnet om politisk økonomi (finans politik, indkomst politik, valuta politik, penge politik osv.)op. Det er absolut det emne indenfor historie jeg afskyer mest og fatter absolut intet af.Så hvis der sidder nogle derude me... -
Fremskridtsbevægelsen og Jordskredsvalget
ForumindlægHej medstuderende. Jeg sidder midt i en virvar af årstal og dator og jeg skal komme efter jer. (Mdt. Historie Eksamen 3.g) Jeg søger hjælp i form af henvisninger til statistisk materiale om danmarks økonomi op til og efter valget 4. December 1973. Håber der er nogen derude der kender til nog... -
NOTER HJÆLP
ForumindlægHej, jeg skal snart om til samfundsfag eksame, og kunne derfor godt bruge lidt hjælp fra jer :) Det ville være en stor hjælp, hvis I vil dele nogle af jeres noter med mig. Noterne til: Økonomien i et internationalt perspektiv Velfærdssamfundet Den Europæiske Union Danmark i en... -
Social arv
ForumindlægJeg skal op til eksamen nuher, og jeg har skrevet en opgave om social arv, hvor jeg bl.a. kommer ind på beurdeu, med habitus & kapitaler og kommer ind på socialgrupper mm. Nu skal jeg så lave en perspektivering, hvor jeg skal over i en eller begge af de andre søjler, altså politik eller ø... -
Tutor hjælp de næste 10 dage
ForumindlægHejsa... jeg har 10 dage til at blive en haj til Funktioner ala B nivau (altså differentieringer og undersøgelser osv) Det skal bruges til en optagelses prøve på økonomi KUA. Jeg er derfor interesseret i en kvalificeret tutor der vil piske mig igennem det. Jeg forestiller mig omkring 10 timer de ... -
Japan - hjælp!
ForumindlægJeg har været oppe og trække mit emne til eksamen: Japan. Jeg har trukket flg. to billeder: Guldpavillonen i Kyoto Sumobrydere Samt følgende tekster: Japan efter 1945 (s. 117-22) Artikler fra information 7/ og 31/1 -> omhandlende Japans haltende økonomi Jeg kan hverken finde hoved eller hal... -
SAMFUNDSFAGSEKSAMEN! HJÆLP!
ForumindlægVi er to piger, der skal til samfundsfagseksamen i morgen, og vi har brug for noget hjælp. Det er en 24-timers eksamen, og vi har i dag trukket emnet 'Dansk økonomi'. Vi har fået vedlagt en del bilag med artikler. Artiklerne fokuserer på den danske økonomiske krise og arbejdsløshed. Vi sk... -
Hvad påvirker kalkulations renten
ForumindlægHej alle :) Jeg er i gang med min eksamens opgave i økonomi, og har et spørgmål angående kalkulations renten. Kalkulations renten kan b.la. blive påvirker af den almindelige forrentning og skatter. Men er der nogle, som kan give mig en forklaring på hvordan de kan påvirke kalkulations ren... -
KEYNES OG FRIEDMAN I DAG
ForumindlægJeg sidder og skal til AT-eksamen om et par dage. Under det gode liv har jeg skrevet om Keynes og Friedmans teorier omkring en god økonomi. Som ekstra havde jeg tænk på at perspektivere til i dag (Danmark eller USA). Jeg har kun samfundsfag på C-niveau, så jeg er ikke mester i samfundsfag og... -
TJEN PENGE!
ForumindlægHej! Jeg studerer på markedsføringsøkonom uddannelsen på 2 semester.. Jeg har Case examen her om et par dage som handler om en virsksomhed og der vil jeg få 3 eller 4 spørgsmål som skal besvares med tekst samt nogle modeller.. Besvarelse skal indeholde afsætning og lidt af økonomi, erhvervsret ...
