Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 19681 til 19700 af 39386
-
Verber og tillægsord
ForumindlægHej :) Er der nogen der ville rette en meget kort tekst på 200 ord med hensyn til grammatik. Det er en aflevering til imorgen, så det ville være en virkelig stor hjælp, hvis nogle kunne rette den idag. Jeg sender dokumentet til jeres inbakke. Tusind tak på forhånd. -
ARGUMENTER UD FRA EN LIBERALISTISK GRUNDHOLDNING IMOD "DEN NYE PROTEKTIONISME", SOM DET KOMMER TIL UDTRYK I NEDENSTÅENDE CITAT
ForumindlægNogle søde mennesker, som har lavet denne aflevering, som kan hjælpe mig. Kan ikke rigtig komme i gang, og skal snart afleveres. Plejer ikke at få hjælp, men denne gang forstår jeg den ikke. Se vedhæftet fil. :-) -
Hjælp med rettelse af stil?
ForumindlægHar min allersidste tysk aflevering, så dermed sidste chance for at rette op på mine manglende kompetencer inde for dette sprog. Er der måske en som kan kigge på en opgave jeg har skrevet? det er kun en halv side og jeg vil være evigt taknemmelig -
Nogen der vil rette min dansk stil inden kl 21 helst?
ForumindlægHej jeg har lige fået skrevet min dansk stil færdig og skal aflever 23.59.. Og ville spørge om nogen var frisk på at rette en 5 siders opgave. Det nemlig min sidste aflevering og vil gerne have at den er perfekt -
FSA 2013 december - gustavs svømmetræning
Forumindlæghej jeg har en aflevering for til efter ferien, og har brug for hjælp til en opgave: 1.2 Gustav træner i et bassin med baner, der er 25 meter lange. Til opvarmning svømmer han 600 meter. - hvor mange meter svømmer gustav til opvarmning? tak på forhånd' :) -
Hvorfor bruges vand til forsøg?
ForumindlægJeg er igang med en aflevering og har fået dette spørgsmål: "Hvorfor er det vigtigt at opstille et forsøg som i glas 4?" (i glas 4 er der bare vand, hvor der i de andre glas er ananassaft) men ved faktisk ikke helt hvorfor -
Hvordan løser man differentialkvotient på CAS?
ForumindlægJeg sidder pt. med en aflevering omhandlende differentialkvotient - Jeg vil gerne kontrollere om mine resultater er korrekte vha. TI-nspire cx CAS. Er dette muligt - og i såfald hvordan ? mvh. Tino -
Fænotypiske blodtype?
ForumindlægHej allesammen! Håber i har haft en god weekend. :) Jeg har en aflevering jeg skal lave, som handler om blodtypebestemmelse og jeg fik et spørgsmål som lyder: Hvilken fænotypisk blodtype har du? Hvad kan det betyde? Fortsat god dag -
Rettelse af TYSK opgave
ForumindlægHeej alle Jeg sidder her med en tysk aflevering om berlinmuren. Jeg er ikke særlig god til tysk, og derfor vil jeg høre om der er nogen herinde der vil rette min opgave? Jeg kan sende opgaven over mail Tak på forhånd :) -
Stil skal rettes for fejl! :D
ForumindlægHey studieportalen, er der nogle som vil læse min stil igennem og tjekke for fejl? -- Det er min sidste aflevering inden årskarakter så det ville være fedt hvis der nogle der ville hjælpe (: Det skal helst være en person som har engelsk på A eller videregående niveau tak (: -
Rettelse af engelsk
ForumindlægHej Er der nogen der har lyst til at kigge min engelsk aflevering igennem? den skal afleveres kl. 23.30 i dag. Det skal siges at jeg pejler at få 02, så der skal ikke rettes helt vildt meget så det ender med jeg får 10 eller 12 -
En statistik ekspert til stede? :)
ForumindlægHej, Jeg læser på ingeniør studiet, og er færdig med at løse 3 statistik opgaver. Ville derfor spørge, om der er en, der har lyst til at kigge på det? Det en aflevering, der skal afleveres til min lærer. Emnet er regression. -
Vurdere en karakter
ForumindlægHej! Jeg er har været eksamen til skriftlig spansk, og jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan det er gået, men det er svært for mig selv at vurdere. Jeg har vedhæftet min aflevering, hvis der er nogen der gider at hjulpe mig med at vurdere den. på forhånd tak! -
Kost og kolesterol
ForumindlægJeg skal lave en aflevering om kost og kolesterol. Nogle der kan hjælpe med dette spørgsmål: Hvilke organiske stoffer får man tilført i stor mængde, når man spiser henholdsvis kartofler og kød, og hvilke hovedfunktioner har de nævnte stoffer i organismen? -
STX spørgsmål
ForumindlægHey mates. Jeg har et par spørgsmål omkr. STX (er lige startet) 1. Hvilken slags afleveringer skal man aflevere? Jeg mener, er det en slags stil, hvor man skal skrive om et emne eller hvad? 2. Er DHO i 1.g? -
Isomeri
ForumindlægJeg sidder og bøvler med en opgave omkring isomeri. Spørgsmålet lyder: Hvor mange stereoisomere former eksisterer der af hvert af de to organiske stoffer? Det ene stof er C7H14. Jeg vil helt ikke have et svar men have forklaret hvordan jeg gør det, da der er flere af denne slags opgave i min... -
Grænseværdi. ----Hjælppp
ForumindlægHej til alle derude. Jeg er i gang med en aflevering, men har svært med at forstå opgaven. Vil nogen derude hjælpe med opgaven. Opgaven er 2.3(v) c) dvs. spørgsmål c) Link: http://www.math.ku.dk/kurser/2012-13/blok1/matintro/AFLEVERINGSOPGAVER/opgave2.pdf -
bestem en ligning for tangenten i punktet p(2,f(2))
ForumindlægHej jeg skal løse denne opgave til min aflevering, og jeg håber der er nogle der vil hjælpe: f(x)=x^2-x+2 Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet p(2,f(2)). -
Opløsligheden af ionforbindelser
ForumindlægJeg har fået stillet følgende spørgsmål i sammenhæng med en aflevering om fældningsreaktioner. Jeg er helt på bar bund. Hvad siger grafen om opløseligheden af kalium- og natriumsalte Hvad siger grafen om opløseligheden af chlorider, bromider, iodider og sulfater? Og hvad har dette at gøre med ... -
Højde af lygtepæl
ForumindlægHej alle. Sidder med en aflevering, og kan ikke lave den sidste opgave: I en afstand af 5 meter fra en lygtepæl kaster en 1.87 m høj person en skygge, der er 1, 6 meter lang. Hvor højt hænger lygeten? På forhånd tak!
