Søgning på: psykologi eksamen b. Resultater: 19681 til 19700 af 114953
-
Ødipus- og elektrakomplekset
ForumindlægHej Er disse begreber nogle man anser som værende fornuftige og brugbare værktøjer i den generelle psykologi i dag? Hvis ikke, anses de så stadig som fornuftige i den psykodynamiske teori, hvor de jo har ophav, i dag? Mvh. Emil -
AT emne
ForumindlægEmnet lyder "Katastrofen - årsager og konsekvenser" Jeg har tænkt på fagene dansk og psykologi (samfundsvidenskabeligt) Er der nogen, som har forslag mht. emne? Eller kommentarer til, om det kunne være en god kombination eller ej. -
omsorgssvigt
Forumindlæghejza, \n\ner der måske nogen der har en opgave liggende om Omsorgssvigt.\ndet er en psykologi opgave.\n\nmvh cfc4ever -
AT, WTF? Help Wanted :-)
ForumindlægHej :D Som alle nok ved, er AT emnet katastrofe. Jeg er så heldig at være en sproglig linje og jeg hader tilfældigvis fysik, naturgeografi o.lign. -Dog elsker jeg biologi (inden for den naturvidenskabelige del) Min helt store passion er at skrive i psykologi, da det er vildt spændene at arb... -
Drømmetydning og parforhold.
ForumindlægHej. Der er som bekendt 4 hovedområder i psykologi C STX: - udviklingspsykologi - socialpsykologi - kognition og læring - personlighed og identitet. Mit spørgsmål er så, hvor hører henholdsvis drømmetydning og parforhold til? -
Emnet ''grænser''
ForumindlægHej, jeg ville høre om der var nogen som lagde inde med ideer, omkring emnet grænser? Jeg tænker jeg gerne vil bruge fagene psykologi, biologi, historie, dansk eller samfundsfag :) -
Social og sundhedsassistenter bøger
ForumindlægSundhed og sygeplejefag, Medicinskfag, Kultur og Aktivitetsfag, Psykiatri bogen, Social og samfundsfag, Pædagogik med psykologi, Dansk bogen, Naturfags bogen I alt 8 bøger -
Metode
ForumindlægHej, jeg skriver AT om utøya. I psykologi har jeg kun benyttet mig af teorier af Albert Bandura. og det skal høre ind under det samfundsvidenskabelige fakultet, hvilke metoder har jeg brugt? Har jo kun brugt teorier /? -
metode
ForumindlægHej, jeg skriver AT om utøya. I psykologi har jeg kun benyttet mig af teorier af Albert Bandura. og det skal høre ind under det samfundsvidenskabelige fakultet, hvilke metoder har jeg brugt? Har jo kun brugt teorier /? -
Betydning
ForumindlægHvad betyder stimulus (ental) eller stimuli (flertal). Sidder og læser om kognitiv psykologi, og dette ord dukker op flere gange. Nogle der er venlige at forklare dette begreb? -
bowlby og spitz?
ForumindlægHejsa. er i gang med at skrive psykologi projekt om Bowlby og Spitz, men har psoblemer med at sammenligne deres teotier, er der nogen der vil/kan hjælpe? vh susisse -
Noter :)
ForumindlægEr der nogle, der har noter til hhv. fagene filosofi c, billedkunst c, psykologi c, drama c og erhvervsøkonomi c? Alt kan bruges ^_^ På forhånd tak!! :) (STX) -
SRO- hjælp
ForumindlægHej.. Jeg har lig fået en sro opgave i samfundsfag og psykologi . For at sige det lig ud så kan jeg ikke komme igang. Nogen der kan hjælpe?? -
SSO - Filme som omhandler socialpsykologi
ForumindlægHej. Jeg skal snart skrive SSO - og har brug for materiale. Så jeg vil høre om der er nogle, som kender nogen gode filme hvor der er meget at tage fat i omkring social psykologi. -
Hvor mange fodnoter?
ForumindlægHej Hvor mange fodnoter er det normalt at have i en SRP på 20 sider i Samfundsfag og Psykologi? Ved godt det er meget forskelligt, men bare sådan ca. - er det 20 eller er det 80 .. Hvor mange har I, i jeres? og hvor mange sider, og hvilket fag Håber I vil hjælpe -
Eksempel på SRO?
ForumindlægHey er lige gået i gang med min SRO i Samfundsfag og Psykologi. Har nogle af jer evt. et eksempel på en SRO. Det behøver nødvendigvis ikke være i begge fag, det er mere for at se opsætningen? :-) -
Begrænsninger ved humanistiske fag
ForumindlægJeg har psykologi og engelsk i AT, og jeg skal forklare noget om, hvilke begrænsninger der er ved de humanistiske fag. Kom gerne med nogle forslag til dette! På forhånd tak -
SRP
ForumindlægDer skulle tilfældigvis ikke være en der har skrevet om "ondskabensøjne" i psykologi og engelsk og som kunne give mig noget inspiration til at komme godt igang - jeg føler mig lidt på bar bund :) -
Emne forslag
ForumindlægHej Er der nogle med gode emne forslag til en AT kombination i Samfundsfag og psykologi Bare fyr af med en masse forslag, vil gerne have en masse muligheder at tænke over...?! På forhånd tak... -
AT- engelsk. hvordan tager jeg sproget med, når jeg skal skrive på dansk?
Forumindlæghej jeg er i gang med at skrive AT, har engelsk- psykologi som valgte fag, men ville lige høre hvordan får jeg sproget engelsk med ind i min synopsis når jeg nu skal skrive på dansk?
