Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 19701 til 19720 af 141690
-
mursten
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp i denne her, tak ;s figuren er 1:4 i målestoksforhold og har 3 huller i.(mursten) i den første opgave vejede murstenen 1,7 kg. hvor meget vejer den så med 3 huller i? -
Grafer
ForumindlægHejsa! Er der nogle der kan hjælper mig med disse to grafer? Jeg vil gerne se eksempler eller noget. Jeg vil virkelig meget gerne have hjælp med de sidste to opgaver, da jeg har lavet de første to. Mange tak, på forhånd! -
optagelseprøven
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til optagelse prøve her om to uger, jeg skal op til stx. det hele forgår elektronisk gennem en PC. Hvilke slags opgaver kommer man ud for? så man kunne forbedre sig lidt tak på forhånd -
ENGELSK TERMINSPRØVE!!!
ForumindlægHjjjjjjææææææælppp!! Har nogen af jer været til engelsk terminsprøve i år eller sidste år??? niveau B!! eller bare A! ligegyldigt! bare det var STX eller HF!????? Hvilke opgaver var der? og hvad gik de ud på??????? -
hjælp til beregning
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig med nogle beregninger som jeg brug for hjælp. Vil skriv opgaven her men den er meget lang så tænke hvis i har en email så kunne jeg sende den også kunne i ligge kigge på den og hjælpe mig :-) -
Graf
ForumindlægJeg i gang med at lave en opgave om graffer. Jeg er kommet til et punkt hvor der står: Vis i hvert tilfælde konstanten b og a i din graf Hvordan gør jeg det??? -
Beregning af brændpunkt?
ForumindlægHey har fået stillet den her opgave:• Hvordan man finder brændpunktet af en parabel (altså hvordan vil formlen se ud)• Hvordan man laver en ”udfoldning” af en paraboloide.Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme videre nogen der kan hjælpe =) ?Takker.. -
Medicin - ku - 1. semester (Spørgsmål vedr. kemi eksamen forberedelse)
ForumindlægHej Alle. Jeg læser medicin på 1. semester på KU, efter hvert emne i kemi bliver der stillet en masse opgaver fra Bogen (McMurry), opgavehæfte, samt tentamensopgaver (som er tidligere eksamensopg.) Mit spørgsmål er dermed om det er nok blot at regne tenatmensopgaver eller burde man også løse de ... -
SSO - Vedlægges?
ForumindlægHej.. Jeg skriver om velfærdsstaten, og har hertil læst et par artikler som jeg referere til. Mit spørgsmål er bare om jeg skal kopiere disse artikler og aflevere dem sammen med min opgave? -
Hvor finder jeg gamle eksamensopgaver henne?
ForumindlægOverskriften siger måske lidt af sig selv.. Ved godt det er inde på UVM men synes bare ikke rigtig jeg kunne finde dem. Skal bruge eksamens opgaverne i kemi og matematik A-niveau 1 årig. På forhånd mange tak -
Hjælp!!!
ForumindlægHey.. sidder med en eksamensopgave, der hedder "How Nike Figured China" sidder fast kan ikke komme videre...er der nogen der har lavet opgaven? -
Gennemsnits tykkelse Østanantarktis
ForumindlægDen gennemsnitlige istykkelse på Østantarktis Oplysninger til opgaven: Volumen som vand: 19,3*106 km3 Areal: 14*106 km2 Havstigning ved nedsmeltning: 52 m. Tak på forhånd -
Redegørelse
ForumindlægJeg har siddet med teksten Litteris et artibus. Min opgave er så og skrive en redegørelse. Problemet er bare at jeg ikke ved hvordan sådan en redegørelse ser ud. Altså hvordan kan man starte? -
Statestik (testsandsynlighed)
ForumindlægEr igang med at lave denne opgave http://www.math.ku.dk/~michael/sast1/ugeprojekter/up8.pdf men så har jeg et spørgsmål, hvad er (asymptotisk) testsandsynlighed? og er det muligt at finde chi i anden fordelingen, med f frihedsgrad i maple? -
Hjælp
ForumindlægHej jeg ved ikke hvordan man kan beregne Z og x i den her opgave er der nogen der kan forklare den til mig med en bred forklaring x/2 = 18/6 = 3 det betyder at x = 3 er det så rigtigt ??? tak -
Irregularities
ForumindlægHej. Er der nogle som har lavet opgave om teksten Irregularities skrevet af Courtney Jones? Jeg skal skrive om den her i weekenden, men synes det er rigtig svært :/ Håber der er nogle som kan hjælpe -
Ond i sulet
ForumindlægHej Studieportalen Jeg undre mig over hvorfor en analyse af "Ond i sulet" er blevet slette? For jeg var godt i gang med, at læse den igennem. Jeg har en opgave der skal afleveres snart:) -
DNA-chips
ForumindlægHej derude Jeg sidder med en opgave om DNA-chips, hvor jeg skal redegøre for metoden og vurdere dens betydning for udvikling af fremtidige behandlingsmetoder Er der nogen der kan forklare lidt om dette? -
forside
ForumindlægHej.. Hvad skriver i på forsiden, og i hvilken rækkefælge? Jeg har indtil nu skrevet: Navn Gymnasium Klasse Studieretning Emne Fagkombination Opgave A Hvordan vil i stille det op? Og vil i tilføje noget? -
Hjælp med afleveringen
ForumindlægHej Jeg sidder og kæmper med at løse de sidste opgaver i afleveringen. jeg kan ikke løse 11,12, 13b og 15. Nogen der kan hjælpe
