Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 19701 til 19720 af 34269
-
Biologi og psykologis begrænsninger og muligheder
ForumindlægHej Jeg skal til AT-eksamen på tirsdag, og jeg gik lidt i stå med dette: Jeg har om belønningssystemet i biologi og Freuds psykoanalyse i psykologi. Hvad er fagenes begrænsninger i forhold til hinanden og også hvordan konplimenterer de hinanden? Tak! -
Er det intertekstualitet?
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med en analyse til min dansk eksamen og jeg er i tvivl om det også er intertekstualitet, hvis essayet beskriver ting fra kendte personer/forfatteres liv? Tak på forhånd :D -
Hule billedet Platon
ForumindlægHar været til eksamen og det gik godt men her er blevet endnu mere nysgerrig på andre tolkninger af billedet- Er der en der kan henvise til en god fortolkning eller selv har lavet en analyse af lignelsen? På forhånd tak?? -
Ekliptika (VIGTIGT)
ForumindlægHej jeg skal til mundtlig eksamen i morgen, og jeg har et fatalt problem. Jeg prøver helt basalt, at fatte hvad ekliptika er? Jeg ser den i illustrationer, af kloder og planeter. Men helt basalt hvad er det? -
Oplæsning
ForumindlægHej! Jeg skal snart til eksamen og jeg mangler et godt oplæsningstykke af Ond i sulet - Af Naja Marie Aidt :) Nogen af jer det evt. har det godt sted, hvor jeg kan læse op? Kh. mig -
Genkanon
ForumindlægHej, jeg sidder og skal til eksamen i morgen, men er i tvivl om, hvorfor man vil anvende en genkanon til gensplejsning af fx. majs, fremfor bare at indsætte genet via. et plasmid - Nogle, der kan forklare? -
BOG VIGTIGT
Forumindlæghej alle. Jeg sidder til 24 eksamen i historie. Er der nogen der ligger inde med bogen: Aztekerriget og den spanske erobring (1997) Der måske kunne sende mig billder af 2-3 sider.. VIL REDDER ALT. -
Fagudtryk om noveller?
ForumindlægSkal op til eksamen i dansk, og har trykker ondskab. Jeg har valgt en novelle og min analyse går fint, men er der nogen fagudtryk jeg kan bruge? Indidansk har ikke hjulpet så meget til det. -
beregning af antallet af kombinationer
ForumindlægJeg er i gang med at besvare mine matematik spørgsmål til den mundtlige eksamen, og kan ikke finde ud af den sidste. Jeg skal forklare hvordan man kan regne antallet af kombination. -
religionstekster i hinduisme og jehovas vidner?
ForumindlægHej SP, jeg skal til religion eksamen på C-niveau, og derfor ville jeg vide om der er nogen der sidder med nogle religionstekster i emnet hinduisme og/eller Jehovas Vidner som jeg kan øve mig på? :)) -
Symboler i den sidste balkjole
ForumindlægHej Alle jeg er igang med at analysere den sidste balkjole fordi jeg har trukket det moderne gennembrud til min dansk eksamen og skal finde symboler i den, men kan kun finde balkjolen. Er der andre symboler? På forhånd tak -
Matematik A - STX
ForumindlægJeg søger en som kan hjælpe mig med matematik A. Jeg står og skal til eksamen 14. august. Det vil selvfølgelig være lønnet Kender i nogen ? Det kan sagtens være over nettet -
gustar
ForumindlægLige et enkelt (men vigtigt) spørgsmål! ?Te gusto? Betyder det: kan du lide mig? eller rettere sagt: behager jeg dig? Det er til en eksamen så der er derfor jeg pludselig bliver i tvivl. på forhånd tak for hjælpen :) -
magnesiums atommasse
Forumindlæghej. jeg har eksamen i morgen i kemi, og jeg skal forklare hvordan man laver forsøget "Magnesiums Atommasse". jeg har googlet og søgt på youtube, men jeg kan ikke finde nogen simpel forklaring. -
De unge og de gamle af Gustav Wied
ForumindlægHej, jeg sidder og laeser op til eksamen lige nu og vil hoere om der er nogen der har en analyse af Gustav Wieds 'De unge og de gamle'? Det kunne vaere et stort hjaelp! Paa forhaand tak (: -
Vigtigt spørgsmål!!
ForumindlægHej, Hvordan bliver man vurderet på den skriftlige eksamen: matematik b? Altså får man 10 , hvis hele opgaven er rigtig, eller kan man få 10 point for hvert delspørgsmål? Er lidt i tvivl? ?? -
En københavner i jylland
ForumindlægHej venner, skal op til dansk mundtlig eksamen med essayet " En københavner i jylland" er der nogen der har analyseret den hvor jeg kan få inspiration fra? har lidt svært med at analysere den. -
Energipyramiden
ForumindlægHejsa Jeg er igang med at forberede spørgsmål til den mundtlige biologi eksamen og er stødt på et spørgsmål hvor jeg skal forklare energipyramiden. Men jeg forstår stadig ikke helt hvad den går ud på helt præcist... -
Analyse af årsrapporter
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i virksomhedsøkonomi og ville høre om nogle ville hjælpe med at sige nogle ting omkring nøgletal samt hovedtal, hvis jeg uploader rapporterne? -
Hjælp til disposition om radioaktivitet.
ForumindlægHer efter juleferien skal jeg til eksamen i fysik, og jeg har brug for hjælp til en disposition om radioaktivitet. Hvilke emner skal man bare have med? - Evt. nogle gode råd til en god karakter?
