Matematik

Vigtigt spørgsmål!!

15. august 2014 af Annalursenm (Slettet) - Niveau: B-niveau
Hej,
Hvordan bliver man vurderet på den skriftlige eksamen: matematik b?
Altså får man 10 , hvis hele opgaven er rigtig, eller kan man få 10 point for hvert delspørgsmål? Er lidt i tvivl? ??

Brugbart svar (0)

Svar #1
15. august 2014 af Andersen11 (Slettet)

Forrest i opgavesættet er angivet de kriterier, der lægges til grund for bedømmelsen af opgavesættet.


Brugbart svar (0)

Svar #2
15. august 2014 af Hippocampus (Slettet)

Du skrev for 3 timer siden en besked til mig, hvor jeg svarede på præcis det spørgsmål du har stillet i denne tråd?


Brugbart svar (0)

Svar #3
15. august 2014 af BadBoyBard (Slettet)

Annalursenm,

Hvis det er STX gymnasiet du snakker om, så vil du generalt få 6-8 points for en opgave (ud af 10), hvis du har korrekte mellemregninger og korrekt resultat. 

Du får generalt de resterende points ved at skrive korte forklaringer + en konklusion til dit facit til din opgave. Typisk skal dine forklaringer forklare, hvilken formel eller metode (regression, etc.), du anvender og din konklusion skal typisk være noget i stilen af. "Altså er x=1 og x=-2 nulpunkter". 

Du kan anvende, det, jeg har skrevet foroven som en tommelfingerregl, men som #1 siger, så vil det være bedst, hvis du kigger i bekendtgørelsen hvis det er konkrete svar, du leder efter.  

Besvarer dette dit spørgsmål? 

Bard


Brugbart svar (0)

Svar #4
15. august 2014 af Andersen11 (Slettet)


Skriv et svar til: Vigtigt spørgsmål!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.