Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 19721 til 19740 af 145363
-
Længden af konklusionen i SSO?
ForumindlægHey.. :) Hvor kort er en for kort konklusion? Min fylder 7 linjer og mener selv, at jeg har svaret på min indledning, men er det for kort?? VH Cacci Go' jul -
potensfunktion m.m.
ForumindlægEr det rigtig og hvordan løser jeg det Se vedhæftede fil -
Uddrag af "Den tolvte rytter" af Ib Michael
ForumindlægHej.. Er der en, der har læst "Den tolvte rytter" eller bare et uddrag , der har en analyse af den? -
SRP hjælp
ForumindlægHej Jeg er i gang med SRP og tænker lidt, hvordan skriver man en god analyse af fx en roman? Det jo ikke fordi jeg ikke ved hvordan man normal laver en anslyse, men har tænkt på i måske kunne komme med ideer og eksempler på en god romananalyse? -
haaaster midea
Forumindlægkan simpelthen ikke huske vi har læst midiea.. nogen som kan give mig et kort referat.. tak på forhånd -
MATEMATIKKKK!!!
Forumindlæghjælp med vedhæftet billed tak -
Hjælp: Forsøg med Kaos!
ForumindlægHej Jeg er i gang med min studieretningsrapport og skal lave forsøg. FOrsøget lyder sådan her: Illustrer den kaotiske opførsel af et pendul, der svinger mellem tre magneter. Er der nogen, der lige kender forsøget? Hvis ja, så vær venlig at fortælle om det. Tak på forhånd! -
hjælp
ForumindlægEr en funktionsforskrift hvor man har h(x) og f(x) og H(x) og F(x) ????? -
den store skriftlig
Forumindlæger der nogen har en den store skriftlig på matematik som jeg må see og få nogle ideer .... tak -
Fsa 1998 matematik
Forumindlæghej, nogle som har facit til fsa matematik 1998 december ?.. skal bruge den senest mandag. på forhånd tak. -
Sprog&kulturel identitet
ForumindlægHej!!! Skriver en kronik om sprog&kulturel identitet. JEg har brug for hjælpe hurtigst muligt, please! Er der nogen som har skrevet stilen, men ikke har lagt den ude på nettet offentligt og gerne vil sende den til mig privat? Håber så meget at nogen kan hjælpe mig!! Jeg er virkeligt på den! -
ÅRSPRØVE
ForumindlægHej, jeg tænkte når man skal i årsprøve, er det så nogle eksamensæt fra sidste år eller??? -
HTX eksamen b matematik???
Forumindlæger der nogen herinde som skal til eksamen i matematik b på htx??? -
Case HG
ForumindlægOM TDC Er der nogle der ved hvad standardsystemer er? please skriv -
Termins prøve i spansk....
ForumindlægEr der nogle der har været til terminsprøve i spansk...? -
Notater til fysik
ForumindlægHej. Det eksaminstid, og vi har alle eksaminer. Håber I klarer den godt derude til prøverne. :) Jeg har snart en fysik eksamen (mundtlig c niveau) og ville høre om nogle havde notater til følgende, som de kunne hjælpe mig med. - Lys beskrevet som bølger (gitterligningen, Brydning og reflekt... -
vejledende løsninger
ForumindlægEr der nogle der sidder med de vejledende løsninger til IØ a ? -
Analyse Moderne eventyr
ForumindlægHej Hjælp!!!!!! Jeg skal lave en analyse Moderne eventyr Funklende øjne, Forfatter Etgar Keret. Jjeg vil ikke præcis hvad skal jeg lave. Kan I hjælpe mig??? :-) Mvh Emily -
Antal liter vand
ForumindlægJeg er ikke god til regning, så derfor brug for hjælp: 500 liter sauce skal køles ned fra 90 grader til 10 grader med postevand, der har en temperatur på 8 grader. Hvor mange liter vand der skal til for at køle ned fra 90-10 grader? Kan tiden også regnes - hvor længe tager det at nedkøle ... -
"Gokartkørsel" Hjælp
ForumindlægHej ville høre om der er nogen der ligger inde med en færdig lavet eksamensopgave der hedder gokartkørsel fra december 2011?
