Søgning på: tysk grammatik noter. Resultater: 19721 til 19740 af 32684
  • HJÆLP MED ENGELSK!!!

    Forumindlæg
    HEJ , ER DU VENLIG AT KIGGE IGENNEM FOR FEJL, ER IKKE EN HAJ TIL KONGRUENS! An important person in my life : In most families existing of four people, the parents and two children, is it normal for the younger person to imitate the older person characters and behaves, among other things is this...
  • rætte 4 sætninger.

    Forumindlæg
    hej. er der nogen der vil være søde og rette 4 sætninger :D A lot of people say to me that, I am a good handball player like my dad. The sports mean a lot to me, I hate when my team-mates did not take it serious. When I play handball is I am a other person, I close my ears, the Only person I l...
  • Det kan ikke beskrives..

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige haft om passiver i tysk.. Så har jeg fået følgende sætning for: Det kan ikke beskrives. Læreren sagde, at sætningen ikke er, som vi tror den er... Hvad kan hun mene med det??
  • flytte?

    Forumindlæg
    Hvordan siger man flyttede på tysk?Altså i forbindelsen:I 1993 flyttede hun til OdenseOrdbogen foreslår en masse forskellige ord og jeg kan ikke finde ud af hvilket jeg skal bruge.HilsenMarie-Louise
  • Der Koch

    Forumindlæg
    Hej alle! Er der nogen der har været oppe i Tysk A i år og har skrevet opgavesættet "Der Koch"? Hvis ja, kunne jeg rigtig godt tænke mig at se den til lidt inspiration da jeg er gået lidt i stå og mangler hjælp.
  • Rettelse af stil

    Forumindlæg
    Hey Alle En flink person, der har meget erfaring inden for tysk sprog, der vil prøve at rette en opgave i dag. En lille sjov opgave på 250 ord. Skriv i indbakke (-:
  • Politikerin...?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen!Jeg søger en eksamensstil fra 1995, (Tysk begydersprog højt niveau), som har titlen "Politikerin".Jeg håber, at nogen af jer har den...!På forhånd takMvhMaja
  • Grammartik rette program

    Forumindlæg
    hey er der nogen her som kender en grammartik rette program i tysk, som man kan tilføje til word, for at den kan være i stand til at rette kasusfejl osv.
  • Øv, jeg kan ikke lige dreje den her...

    Forumindlæg
    HejsaJeg skal over sætte sætningen:En brømt tysker og en berømt dansker mødtes for mange år siden i Hamborg. Ved mødes skal jeg bruge begegnen, men hvordan hulen skal den bøjes?På forhånd tak!
  • Eksamen sidste år..

    Forumindlæg
    Hey...Er der nogen der ved hvad man kom op i til engelsk / og tysk skriftlig eksamen sidste år?(gymnasie)Hvad hed teksten? Håber der er nogen der vil svare...hilsen mig
  • Rettelse af tyskstil.

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg er - desværre - ikke særlig god til tysk. Jeg håber derfor at der er en hjælpsom sjæl, der vil rette min tyskaflevering igennem. Tusind tak på forhånd! Mvh. Jacob (-:
  • lidt hjælp.....

    Forumindlæg
    hej Er der nogen af jer, der har læst bogen oh maria på tysk af felix & theo..... jeg har læst den, men forstår ikke handlingen, hvis der nogen der har læst gider i fortælle mig hvad den handler om på dansk. tak
  • Rettelse!

    Forumindlæg
    Heii derude!Er der ikk en, som har lyst og tid til at rette min tyske stil igennem... Den er på ca. 450 ord...! Håber på hjælp...!Mvh. Vivi!
  • rettelse af stil

    Forumindlæg
    hej, ville værdsætte hvis der var en venlig sjæl som ville kigge min tysk stil igennem, og evt. markere hvis der er nogle sætninger som på ingen måde giver mening. Tusin tak på forhånd :)
  • Skatter

    Forumindlæg
    Hvis man som dansker har adresse og arbejder som selvstændig konsulent i et andet EU land - lad os sige i Tyskland - betaler man så tysk skat? Hvad er reglerne for det egentlig?
  • HALLO HJÆLP HURTIGT PLEASE

    Forumindlæg
    HEJ er der nogle der har ahft om tysk kultur og traditione??? skal skrive om det, og kan ikke finde en skid. nogle der har gode forslag så lige skriv tark... er på røven, hvis jeg ikke får den skrev til imorgentak
  • (haster lige nu) beskriv brød/rundstykker med smør og et glas mælk

    Forumindlæg
    Hvordan kan man beskrive sin morgenmad på tysk, hvis man har spist rundstykker/brød med smør og et glas mælk til. Svar gerne hurtigst muligt!!!! Giv gerne et eksempel
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg håber i kan hjælpe mig med min tyske stil. jeg har skrevet 300 ord , vil i være søde at kigge på den? evt. rette den? Tusind tak på forhånd..
  • Das eller der?

    Forumindlæg
    Hey folkens skal bruge et køn for "Night Walk" i tysk... Hedder det så der Night Walk eller das Night Walk? Kan nemlig ikke slå det op i ordbogen...
  • Hjælp til kort tyskstil

    Forumindlæg
    Jeg har stærk brug for en til lige at tage de slemmeste fejl i denne 300 ord lange tyskstil. Det ville være en kæmpe hjælp, da jeg har lidt svært ved tysk og skal afslutte det i år.