Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19741 til 19760 af 34503
-
Forsøg
ForumindlægHejsa Kender I nogle gode forsøg til emnet salte? Skal til eksamen om nogen uger og sidder lige og kigger på mine forsøg. Jeg havde kun tre til emnet..... Tak på forhånd.. -
Europæisk middelalder og kulturmøde
ForumindlægHej, jeg har trukket en tekstsamling inden for emnet "Europæisk middelalder og kulturmøde". Hvis der er andre der forbereder eksamen inden for nogenlunde samme emne kan vi jo bruge denne tråd til idéer. -
Trigonometriske funktioner: MODELLERING
ForumindlægHej alle. Jeg leder efter et modellerings eksempel til trigonometriske funktioner, som kan bruges til min mundtlige eksamen. Altså f.eks. i henhold til bølgerhøjder, sol eller andet. -
Hjælp til analyse af kortfilm
ForumindlægHej vi er to drenge der skal op til eksamen og vi vil gerne have hjælp til at analysere en film som hedder "Koma" Håber der er nogen der gider at hjælpe eller bare give os en analyse model? :-) -
Hjælpppp
ForumindlægHejsa - vi skal til “mundtlig eksamen” og jeg har lavet en synopsis af ‘et blad fra himlen’ af H.C. Andersen... nogle der ved hvad man skal snakke om, eller hvad man skal sige... er ret lost -
underemne i engelsk til career
Forumindlægsom overemne har jeg trukket emnet career i engelsk og jeg ved virkelig ikke hva jeg skal vælge som underemne for det skal også være noget som jeg kan undersøge. det er til min eksamen, -
Mitose og meiose
ForumindlægHej jeg sidder og er ved at lave min eksamen, og jeg skal forklare forskellen på mitose og meiose men kan ikke helt forklare det, nogle der kan hjælpe? -
Fe3+
ForumindlægHvad er navnet på Fe3+ og Fe2+? Jeg ved godt man kalder dem jern(lll)ioner og jern(ll)ioner, men er det bare det? Altså hvordan skal man sige navnet til en eksame, jern-tri-ioner eller jern-3-ioner? -
"Patienten" af Mads Brenøe
ForumindlægJeg ville lige høre om der er nogle der skulle ligge inde med en analyse af "Patienten" af Mads Brenøe, jeg skal bruge den til min dansk eksamen her om nogle uger :) på forhånd tak. -
Martin Andersen Nexø
ForumindlægHej, jeg har om Martin Andersen Nexø til eksamen og jeg har valgt novellen Ann' mari' rejse og jeg nogle problemer med analysen. -
Tennis af kim fupz
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen på fredag, og jeg er gået helt sort, jeg prøver at få tennis ind i en berretermodel, men jeg kan slet ikke finde ud af det. Nogle der kan hjælpe mig. -
Essay vurdering
ForumindlægHej derude! har lige været til eksamen i skriftlig dansk - kunne godt tænke mig en vurdering, af mit essay, da jeg er ret usikker på min præstation Håber jeg kan sende den til en af jer? -
AT psykologi metode
ForumindlægHejsa . Jeg har som så mange andre anvendt psykologi i min synopsis, men vil til selve eksamen gerne komme ind på, hvordan psykologi (post moderne psykologi) skiller sig ud fra samfundsfag. Mvh. Camilla :) -
Gloser veninger ?? :)
ForumindlægHej folkens. Er der ikke nogen der har nogle gode veninger/gloser til engelsk skriflig eksamen. ville være dejligt hvis i ville dele dem, med os der er så "hreldige" at skulle op imorgen ;) På forhånd tak :) -
løb
ForumindlægHej:-) er der nogle der ved, hvilke muskler man bruger når man løber ? er der evt en der har lidt teori om løb? Fortæl, hvad du ved. Skal op til eksamen imorgen, og vil vide, hvilke muskler der bliver brugt og arbejdet med? håber på hjælp! -
Analyse af Karen Blixen - "Sorte og hvide i Afrika"
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i dansk og har valgt at arbejde med essayet "Sorte og hvide i Afrika" af Karen Blixen. Nogen der har noget info om teksten eller har arbejdet med den før? -
Karakter spørgsmål!?
ForumindlægHvis man nu har fået 12 12 i årskarakter og går op i eksamen og får 12 ... hvad vil det betyde for mit snit? Det skal siges, at faget det drejer sig om, er på B-niveau. -
school shootings
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen der ved hvordan man kan sammenligne the breakfast club og school shootings? har set filmen men har ingen anelse, nogen der kan hjælpe? skal til eksamen imorgen tidlig -
Matematik A skriftlig
ForumindlægHej. Jeg skal til skriftlig eksamen og sidder og læser op. Er der nogle der kan forklare mig hvad: differentiere polynomier, potensfunktioner, ekx og ln(x) betyder? Hvad skal jeg læse op på omkring dette? -
Bevægelsesanalyse - længdespring
ForumindlægHej. Skal op til eksamen i idræt her på fredag, og skal i den forbindelse lave en bevægelsesanalyse af et længdespring, men er lidt lost. Er der evt. nogle, som ligger inde med en, som de vil dele eller kan hjælpe? På forhånd, tak for hjælpen!
