Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 19741 til 19760 af 145363
-
Dan turell
ForumindlægPå anvist arbejde", Dan Turèll 1. Giv eksempler på jeg-fortællerens indstilling til arbejde, og det at arbejde. 2. Karakterisér radiofabrikken – herunder bl.a. det sociale, samt akkordarbejdet – og jeg-fortællerens holdninger til denne arbejdsplads. 3. Lav en personkarakt... -
analyse af en novelle
ForumindlægHvorfor kan jeg ikke komme ind og kigge på en novelle-analyse skrevet af en anden??? Jeg er jo oprettet som bruger herinde. Med venlig hilsen Johnny Vinholdt -
Hjælp!!!!
ForumindlægHej håber virkelig i kan hjælpe skal lave en billedeanalyse af billedet "Italiensk landsby hattemagere", men jeg ville bare spørge om nogle af jer herinde som har en meget god billedeanalyse model som jeg kan benytte... tak på forhånd .. :) -
Harmonisk svingning
ForumindlægEn funktion er givet ved f(x)= sin(x)/2 + 1/4 x tilhører [0;2pi] a) Bestem funktionens nulpunkter b) Angiv funktionens amplitude og værdimængde c) Bestem en ligning for tangenten til grafen i punktet P(Pi/3, f(pi/3) -
Harmonisk svingning
ForumindlægEn funktion er givet ved: f(x)=4sin(x)-2 x tilhører [0;3pi] a) Beregn koordinaterne til skæringspunkterne mellem funktionens graf og x-­aksen. b) Angiv funktionens amplitude og værdimængde c) Bestem ved beregning forskriften for den stamfunktion F til... -
Analyse af et dukkehjem
ForumindlægHEj er der en som analyseret bogen " ET DUKKEHJEM " .. Please hjælp kan nemlig ikke finde ud af deet !!! -
O2 og CO2´s betydning for frøspiring
ForumindlægJeg lavede et forsøg i skolen, med at rulle nogle vatkugler sammen i nogle karsefrø, hvorefter jeg hang dem ned i nogle kolber med hver deres væske. Den 1 kolbe var der H2O i, den anden KOH og den sidste KPyr. Jeg skal nu lave en rapport over forsøget og har problemer med disse spørgsmål: Er CO... -
Analyse af Jokeren (1994)
ForumindlægHey alle sammen Jeg skal snart aflevere danskstil, og en god karakter kunne være rigtig lækkert :-P Jeg skal lave en analyse og fortolkning af Kjell Askildsens "Jokeren" hvor jeg bl.a. skal karaktisere fortælleren og give en genremæssig perspektivering. Igennem min læsning kan jeg sagte... -
19 maj
ForumindlægHej er der nogen, som ved om der er lavet en besvarelse af Matematik(A) eksamen den 29 maj? -
Sandsynlighedsregning.
ForumindlægEn terning har form som et regulært oktaeder. På de otte sider findes øjentallene 1,2,3,4,5,6,7 og 8. Terningen kates på tilfældig måde. Med X betegnes antallet øjne ved et kast a) bestem følgende sansyndligeder: P(X=4), P(X=5) , P(X=P ELLER X= 8 ) b) Med Y betegnes den rest, der fremkommer , n... -
SRP-analysemodel
ForumindlægEr der nogle som har en analysemodel af teaterstykker, for synes bare slet ikke jeg kan finde nogen på nettet, og det er det eneste jeg mangler i forhold til min SRP. Håber på hjælp :) p.s teaterstykket jeg læser er Educating Rita, så hvis det var en model, som analyserer et manuskript ville de... -
Bølge
ForumindlægPå en guitar er E-strengen 65,5 cm lang og afgiver grundtonen 82,4 hz. a. Hvilken bølgelængde har grundtonens lydbølger, den fik jeg til 1,29 m b. Tegn en skitse som viser stengens grundsvingning og de tre første oversvigninger. Det har jeg også lavet c. Hvilken hastigheder har bølgerne på stre... -
Bølgen
ForumindlægPå en guitar er E-strengen 65,5 cm lang og afgiver grundtonen 82,4 hz. a. Hvilken bølgelængde har grundtonens lydbølger, den fik jeg til 1,29 m b. Tegn en skitse som viser stengens grundsvingning og de tre første oversvigninger. Det har jeg også lavet c. Hvilken hastigheder har bølgerne på stre... -
Matematik igen igen
ForumindlægHej igen. Jeg er så dårlig til matematik, så her er mit næste spørgsmål. Bjørn Einar Romøren sprang 135,0 m. Hans totalpoint var 143,5. Bjørn Einar Romøren: Længde i meter: 135 Point for længde: 87 Dommerne A,B,C,D,E: A: 19 B: 19,5 C:? D: 19 E: 18 Samlede pointsum: ? Totalpoint: 143,5 Hvor... -
Kubikmeter til meter ö
Forumindlægjeg har et spørgmål som hedder : En kubikmeter stenfyld har en masse på ca. 1,5 ton Vis at ved beregning, at massen af murens mellemrum, er ca. 110 ton. Hjælp, hvordan gør jeg det (: -
Skriv vis i har info om WTC tak.
ForumindlægHej alle sammen vis der er en der har en god hjemmeside med info om WTC udover wikipedia må de meget gerne sende et link tak -
SRO Eksempel
ForumindlægHej. Jeg sidder og skriver min SRO i Biologi og Kemi, så ville lige høre om der var nogle der havde eksempler jeg måske kunne få? :) -
Det døende Barn - Analysehjælp.
ForumindlægHej derude. Jeg skal bruge en smule analysehjælp - eller hvad I ligger inde med - til "Det døende Barn" af H. C. Andersen. Al hjælp er godt! -
Ved Søen Morteza Seighali
ForumindlægEr de nogen Analys dem Ved Søen Morteza Seighali -
29 maj 2013 mat eksamen facit ??? anybody hjælp :(
Forumindlæger der nogle der ligger inde med en besvarelse til mat A stx eksamenssættet fra d. 24 maj eller d. 14 august 2013 ?? :) tak på forhånd
