Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 19761 til 19780 af 35409
-
Forvaltningsret mundtligt
ForumindlægHej folkens :) Jeg skal op til forvaltningsret mundtligt eksamen næste uge. Jeg har selv lavet dispensationer men de fylder meget. Er der en venlig sjæle der har notae som jeg evt.kan brug . På forhånd tak -
Censor fra Tornbjerg Gymnasium!!
ForumindlægHej.. jeg har fundet ud af, at jeg har 2 censore i år som kommer fra den samme skole, nemlig Tornbjerg Gymnasium i Odense! er der nogle som kender dem? eller har prøvet lærere derfra til eksamer? -
COMO AQUA PARA CHOCOLATE
ForumindlægkUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk -
TACONES LEJARNOS
ForumindlægkUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk -
CLARISA af Isabel Allende
ForumindlægkUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk -
CLARISA af Isabel Allende
ForumindlægkUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk -
HABLA CON ELLA - ALMODÓVAR
ForumindlægkUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk -
Anny Holmgaard - Cubanos
ForumindlægHåber virkelig der er nogen som kan hjælpe. Jeg skal til eksamen på fredag i spansk og har ingen oversættelse eller notater til teksten Cubanos. er der nogen som ligger inde med noget om den pågældende tekst? -
Mat haster....
ForumindlægHej skal til eksamen i morgen så håber der er nogen der kan hjælpe..Hvad mener en lærer når han skriver at man skal redegøre for hvordan man bruger sinus, cosinus og tangens i en retvinklet trekant?HÅBER PÅ HJÆÆÆÆLP!!! -
Hvad indeholder denne traktat som Frankrig lige har stemt nej til
ForumindlægHvad indeholder denne traktat som Frankrig lige har stemt nej til, altså hvad går den ud på. Først og fremmest ville jeg synes det kunne være meget fedt, og kunne fortælle om til eksamen. Men ellers er det jo også relevant for os , for vi skal jo også stemme om den her i danmark. -
ethanol/alkohol
Forumindlægeksamen...om alkoholnogen der har nogle gode forsøg til det eller noget de kan fortælle om..noget i måske VED man vil blive spurgt om.og vær SØD ikke og skriv det på FYSIK sprog hvis i kan ;) -
bevis for sandsynlighedsregning, hf fællesfag
Forumindlæghejsa,jeg skal snart til eksamen i matematik på c-niveau på hf. jeg skal op i fuldt pensum, men kan ikke lige finde nogle beviser for sandsynlighedsregning :-/Nogen der kan hjælpe??På forhånd tak -
American psyco
ForumindlægJeg er ved at læse op til engelsk eksamen i næste uge...Er der nogen som har nogle noter til AMERICAN PSYCO?specifikt omkring kapitlet harry? -
Halogener- uorganisk kemi
ForumindlægEr der virkelig ingen, der har skrevet rapport om halogenerne chlor, brom og iod? Jeg skal snart til eksamen, og jeg har jo selvføleglig ikke fået skrevet journalen... Øvelsen er fra Myginds bog... -
OLD: Xenophon, Hieron og Planton, Alkibiades.
ForumindlægEr der nogle fantastiske mennesker derude som vil mail mig noget om Xenophon, Hieron (samtale om Magten) samt Platons Alkibiades???Det ville være super - jeg er helt på bar bund!!! OG skal til eksamen! -
Iliade HJÆLP!!!!!
ForumindlægTil min eksamen er 1. samt 24. sang i Iliaden opgivet..Jeg kan ikke komme på noget jeg kan perspektivere til...ER DER NOGEN SOM VIL HJÆLPE MIG? -
Nogen der har nogen noter om SMUK-modellen?!?
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i erhvervscase i morgen, hvor jeg næsten er sikker på at de spørger ind til SMUK-modellen, kan bare ikke finde den i min bog... Nogen der har den og gider sende den til mig?? -
nogen der har noter til the french exchange, pride and prejudice,, sonnet 138 og scotlands women slaves???
Forumindlægskal op i engelsk eksamen på tirsdag.. den sidste thank god... har kun meget få noter til disse tekster (spørg ikke hvorfor), så tænkte nogle måske kunne hjælpe lidt.. det ville være skønt...pfh tak -
Hot?
ForumindlægEr det ikke bare hot at blive student?Hvad så folkens hvad skal i lave af spændende ting til jeres afslutning?Held og lykke til alle jer der stadig kæmper!Mangler kun IØ eksamen, men den er nok dumpet :( -
martin luther king
Forumindlæghej alle. sidder med en opgave om martin luther king hvor jeg skal skrive notater til "free at last", men er under tidspres til eksamen så håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig:)
