Søgning på: Dansk. Resultater: 19781 til 19800 af 40954
  • Oversættelse af to korte sætninger

    Forumindlæg
    Hej. Håber I kan være behjælpelige til, at oversætte disse to danske sætninger til tysk. - Et bibliotek med plads til 10.000 bøger. - Udover det var jeg vidne til en fodboldkamp. På forhånd mange tak :-)
  • AT emne

    Forumindlæg
    Emnet lyder "Katastrofen - årsager og konsekvenser" Jeg har tænkt på fagene dansk og psykologi (samfundsvidenskabeligt) Er der nogen, som har forslag mht. emne? Eller kommentarer til, om det kunne være en god kombination eller ej.
  • Fremtiden: visioner og forudsigelser

    Forumindlæg
    Hvordan kan en problemformulering se ud, hvis man skal skrive synopse om fremtiden: visioner og forudsigelser med fagene dansk & naturgeografi. Vi har læst om Niels Klim & forskellige økosystemer?
  • En der har tid til et hurtigt kig?

    Forumindlæg
    Hej:)Er der en der vil rette min dansk stil? ikke sådan noget vildt, bare et lille hurtigt kig og rette de værste kommafejl? Hvis det er så smid jeres mail så skal jeg nok sende den :)
  • eksamen maj 2005

    Forumindlæg
    hey,ville lige høre om der ikke er nogen der har en eksamens opgave i dansk niveau a fra maj 2005???har temlig meget brug for den!!skal nemlig aflevere i morgen.mange tak på forhåndmvh cfc4ever
  • hvordan kan jeg gribe problemformulering an?

    Forumindlæg
    Jeg skal diskutere Biancos fremtidige promotion?, men ved ikke helt hvordan jeg skal gribe dette an? Nogle kloge hoveder der har nogle ideer? Jeg skriver i dansk og afsætning.
  • Foredrag - Emne..?

    Forumindlæg
    Hej, ville lige høre om der er nogle der har nogle forslag omkring emner til et foredrag i dansk..? Det må være ALT. Har bare ikke så mange idéer selv lige i øjeblikket, så er der ikke nogle der kan hjælpe??VH Groth
  • HJÆLP "de nøgne træer"

    Forumindlæg
    sidder med en dansk stil om de nøgne træer. opgaven lyder på at skrive en diskussion om Holger Mikkelsens moral. Nogen der har meninger om det og har lyst til at hjælpe?!
  • Fordele og Ulemper?

    Forumindlæg
    Hvilke fordele og ulemper er der ved det samarbejde for Danmark og DT Group? Hvad betyder det for konkurrencen på det danske marked mellem udenlandske kæder som fx bauhaus?
  • SRP- hjælp

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogle der kunne kommer med nogle ideer om hvad man kunne undersøge, hvis man valgte emnte "Strålebehandling af kræft" indenfor fagene bioteknologi og dansk til sin srp?
  • Laks (grønlandskedyr)

    Forumindlæg
    Hej jeg har om grønlandskedyr i dansk. Jeg skal skrive om en laks til på næste mandag. Men jeg kan ikke finde noget fakta om laks i grønland på nettet. Er der nogle der kender nogle hjemmesidder om det?
  • Grammar assignment

    Forumindlæg
    Hej :-) Er der en der vil rette denne engelsk aflevering for mig? Den er ikke særlig lang. Det er en nogle engelske sætninger, hvor vi skulle rette fejlene i dem og skrive hvad fejlen er, og så er det en oversættelse fra dansk til engelsk.
  • Hvilke emner i optagelsesprøven

    Forumindlæg
    Hvis man f.eks skal op i matematik/Dansk og Engelsk til optagelsesprøven og det er mundligt, hvilke ting kan man så lige øve på inden, man tager ind? Altså, hvilke emner tror i man kan komme op i under fagene ?
  • længde danskstil analyse

    Forumindlæg
    hej :) sidder med en dansk stil til imorgen. og vil gerne vide hvor lange jeres stile plejer at være? :D ved godt det er et lidt halvdumt spørgsmål, men anyways. det hjælper mig lidt. :)
  • Kim navnesymbolik

    Forumindlæg
    Ja som overskriften indikerer, så er jeg intresseret i at finde ud af hvad navnet kim betyder, jeg sidder og analyserer en dansk tekst, men mangler noget at skrive om :)
  • Konkret og Abstrakt

    Forumindlæg
    Hej, er det nogle der kan hjælpe mig med dansk? Jeg skal komme med konkrete eksempler, der viser travlheden i storbyen. Jeg har tænker selv cykelkaos og folk der strømmer forbi hinanden Nogen eksempler?
  • Vindue

    Forumindlæg
    I dansk og psykologi snakker man om et vindue, som er delt op i 4 dele *Det alle ved om én selv *Det du ved om dig selv *Det andre ved, men du ved det ikke selv *det ingen ved. Hvad er det man kalder det vindue?
  • Har noget om grønland... Hjælp...

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et spørgesmål jeg ikke rigtig kan komme med idér til... Jeg skal skrive seks betydningsfulde ting som den danske stat har ændret ved grønland... Hvad kunne de værre..?
  • når man skriver stil

    Forumindlæg
    hej Når man skriver en dansk og engelsk stil skal man så ikke gå efter en analysemodel ?? f.eks.har jeg en tekst som er en artikel skal jeg så ikke lave en artikel analyse om den, hvis jeg skal skrive om den ?? eller hvad kommer det an på??
  • ordet: outlet?

    Forumindlæg
    Hej hvad betyder ordet outlet på dansk : er det en udvej eller???\n\n\nSætningen lyder:he uses sex as an OUTLET for his emotions.