Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 19781 til 19800 af 45450
-
?
ForumindlægJeg skal op i musik på c-niveau snart, og jeg er helt forvirret. Så spørgsmålet lyder vel: - Hvad er det de dømmer én på ? Det ville være rart, hvis der var nogen, der havde nogle notater om nogle begreber eller en idé om, hvor man kunne finde det - for jo mere jeg sidder og søger efter det, ... -
hvordan skal synopsen se ud? historieeksamen
ForumindlægHej. Jeg skal trække til historie i morgen og midt i min forberedelse af noter osv. kommer jeg pludselig i tvivl om, hvordan en synops til historieeksamen skal se ud! Jeg har dog fået at vide, at vi ikke skal have litteraturliste med. Er det stort set de samme punkter til AT eller er der noget ... -
Nøgletal uden at have omsætningen?
ForumindlægEr igang med at lave en regnskabsanalyse, men har ingen omsætning og gå ud fra. Hvad gør man? Regner man kun de nøgletal der ikke står i forhold til omsætningen eller? -
Redegørelse?!?!?!
Forumindlægheeey Heeey Jeg kom bare lige i tvivl... hvor meget er det ens Redegørelse maks må fylde af 15-20 sider? (og mindst :D) -
Fortolkning af billede...
ForumindlægHej jeg har et maleri og min opgave lyder: giv din fortolkning af billedet... Hvordan gør man? Er der nogle bestemte punkter at følge eller skal jeg bare skrive om de tanker og følelser, som billedet sætter igang i mig?? PÅ forhånd tak -
Hjælp til musik
ForumindlægHej :-) Jeg skal snart fremlægge vores eksamensprojekt i musik, og jeg skal fortælle om den melodiske linje + soundbox. Jeg har to sange, at gøre det udfra, og de er begge fra MUSE. Derfor vil jeg øre, om der er nogen, som har nogle tips til, hvordan man kan beskrive disse ting, så det lyder v... -
Matematik eksamen HJÆLP!!!!
ForumindlægHej alle derude på Studieportalen. Jeg står med denne opgave om fordelinger og har ingen ide om hvordan den lige skal gribes an? er der nogen derude som kan hjælpe? opgave 1.2 er jeg helt med på men det er mere med den grafiske opstilling som jeg er usikker på altså 1.1 og 1.3. Håber i kan hjæ... -
problemformulering ift. de taksonomiske niveuaer
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig med om 1. probemstilling overholder de taksonomiske niveauer, og om næste spørgmål er et redegørende spørgsmål? "Hvordan danner ”næstekærligheden” grundlaget for det samfunds- og menneskesyn der er i henholdsvis kristendommen og islam"? er... -
en fremtid i ingeniør
Forumindlæghej! jeg sidder og tænker lidt på at søge ind til diplom ingeniør i bygning, og dernæst tage en kanditat for at hæve det op til civil ingeniør, men jeg undrer mig over om der er stor arbejdsløshed iblandt ingeniøre, og om jeg overhovedet kan få mig et job efter jeg har taget min uddannelse? har ... -
initialhastighed hjælp tak - haster - Hjælp
Forumindlæghjælp til opgave 3.b & 3.c i vedhæftet dokument b)Argumenter ud fra figur 1 for, hvilken reaktionsorden med hensyn til bisphenol A nedbrydningen ved de to pH-værdier følger. (se vedhæftet dokument) -
Hjælp til eksamensopgave, se-konstruktion osv.
ForumindlægHey, vi har fået en eksamensopgave for og jeg har svært ved nogle dele af den.. især den om se-konstruktionen i sætning 1 nedenfor.. mit bud er at det er en upersonlig passiv konstruktion uden eksplicit agent, men er det rigtigt? Håber på lidt hjælp :-) El Barón de Cañabrava, d... -
Edna und Moritz - TYSK
ForumindlægEr der nogle der har skevet stilen "Edna und Moritz" ? I må meget gerne lægge den ind, da jeg virkelig mangler inspiration til denne opgave. -
DHO tvivl
ForumindlægHej! Jeg sidder her, og jeg er ærlig talt kommet i gang alt for sent med min DHO. Dette skal dog forstås som, at jeg ikke aner, hvad jeg skal skrive om. Vi har perioden 1840-1913, og jeg har da gjort mig tanker omkring meget få emner, men jeg kan ikke rigtig beslutte mig, da jeg ikke rigtig kan f... -
hjælp til billedanalyse
Forumindlæghej Er der nogen som har lavet en billedanalyse af Giotto di bondone, af billedet madonna og barnet. jeg skal til prøve i morgen, så jeg håber i kan hjælpe mig please -
Henrys lov
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og har problemer med et kemispørgsmål. Hvordan kan man forudsige vha. Henrys lov, hvilken atmosfærisk gas, der er mest af i drikkevand? -
Synopsis - samfundsfag
ForumindlægHej, Må man godt have mere end én problemformuering i sin synopsis? Altså mere end én overordnet problemformulering? Og hvordan skal diskussionen skrives? Altså hvordan skal den bygges op? På forhånd tak! -
Drama vs. Mediefag?
ForumindlægHej allesammen! Efter sommerferien skal jeg begynde på gymnasiet. Jeg har valgt Mediefag som valgfag (C-niveau), men lige for tiden har jeg mine tvivl omkring jeg enten skal vælge mediefag eller drama. Heldigvis har jeg fået af vide, at jeg godt kan skifte valgfag i starten af gymnasiet. Jeg vi... -
Omfang
ForumindlægHej Hvor lang må en litterær artikel være? -
Imperialisme
ForumindlægJeg har AT og et af vores underspørgsmål er således: Hvordan udvikledes Englands holdninger og syn på de koloniserede? Det er under tidsperioden 1837-1915. Håber I kan hjælpe og evt. komme med nogle gode kilder/hjemmesider :) -
Nissen og spekhøkeren.
ForumindlægHvordan ville i beskrive nissen og studenten? Kom gerne med stikord og/eller steder i tekster hvor det beskrives. Jeg syntes nemlig næsten ikke jeg kan finde noget..
