Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 19781 til 19800 af 46442
-
Spørgsmpl mht. karakter - Faget Tysk
ForumindlægJeg regner med at skulel hæve tysk fra B til A, men hvad sker der lige med de karakter jeg har fået hidtil? Ligger nemlig på 12 i skriftlig såvel som mundtlig! Hvis de "døer" ud, så vil jeg da hellere afslutte faget nu hvor jeg har et godt resultat... Tak på forhånd. -
SRP- Fukushima ulykken og energipolitik
ForumindlægHej, Jeg søger lidt hjælp til min kommende SRP-opgave. Jeg har valgt at skrive i fagene Samfundsfag og Naturgeografi. Jeg har problemer med at finde en afgrening i forhold til samfundsfagsdelen. Jeg vil derfor spørge, om der er nogle der har en idé til, hvad man kan analysere ud fra ovens... -
HJÆLP MIG MED OPGAVEN ..
Forumindlæg1) Nedenstående tabel viser indekstal for prisen på isen Kung Fu i 1994 og 2005 År: 1994 - 2005 Indekstal: 100 - 185,7 I 2005 kostede en Kung Fu is 13 kr. Hvad kostede en Kung Fu i 1994? 2) Vejdirektoratet opgør hvert år trafikken på udvalgte m... -
Mat på B-niveau.
ForumindlægJeg sidder så her og spekuler lidt over hvordan jeg skal blive Datamatiker? http://tietgenportalen.tietgen.dk/dk/vu/Uddannelserne/Datamatiker/Adgangskrav%20og%20optagelse/Sider/default.aspx som i se det link kræver det mat i B-niveau. Hvordan får jeg så det B-niveau? Ville den her måde virke for ... -
HJÆLP!!!
ForumindlægHEY...R DER NIGLE SOM VAR TIL AFGANGSPRØVE DER KAN FORTÆLLE MIG OM DET VAR LET TIL BÅDE DANSK OG MATEMATIK SKRIFTELIG OG VAD HANDLEDE DET OM?????KAN DU NÆVNE MIG DE 5 ELLER HVOR MANGE TING DET NU R MAN KAN VÆLGE IMELLEM TIL DANSK SKRIFTELIG? -
Hjælp med SRP målgruppevalg og positionering
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive SRP i dansk og afsætning. I den redegørende del lyder min problem formulering sådan.. "Beskriv de forskellige promotionformer. Redegør derefter for de promotionstrategier, en virksomhed kan tage i anvendelse i forhold til deres målgruppevalg og positi... -
oplæsnings stykke til kortfilm
ForumindlægHej alle. Jeg har trukket kortfilm i mit fordybelses område og jeg valgte at Analysere, Trekanter af lykke, men jeg leder efter et oplæsning stykke der enten handler om at alt skal se så fint ud og at man går meget op i at alt er perfekt, meget mere perfekt end det virkelig er eller så leder ... -
En københavner i Jylland
ForumindlægHej jeg er i fuld gang med en opstilling af en synopse. Jeg trak essay og kan her efter ikke vælge mellem "hærværk" og "En københavner i Jylland". Jeg har virkelig brug for inspiration. Så hvis du har analyseret en af dem. Vær sød og send dem til mig, tak. -
Dansk skriftlig
ForumindlægHejJeg har lige læst alle mine stile igennem, og har desuden lagt mærke til at min lærer har flere gange skrevet, at jeg har problemer omkring faste udtyrk samt ordenes køn og vendinger... Hvad kan man gøre, for at være gode til disse ting? Stinker virkelig til det.. Kan man eventuelt finde en or... -
Skriftlig kemi, højniveau, maj 2004.
ForumindlægHej, er opg. 3d pentan-2-on, eller er jeg helt galt på den?http://makeashorterlink.com/?Z44A2521B -
1 opg
Forumindlæger der nogle der kan hjælpe med opgave 1, b) ?? -
Bariumsalte (kemiA)
ForumindlægHej jeg skal snart til kemiA årsprøve, og laver nogle opg som jeg har lidt svært ved...Det drejer sig om opg (a): ved at Ko for bariumsulfat er 1,1*10^-10M^2Både Ba2+ og SO4^-2 har 0 M i start. er der nogle hjælpsomme??opg (b): skal jeg hed først regne n=m/M og derefter c=n/V eller hva?men jeg ka... -
Gør rede for hver af graferne
ForumindlægHej alle. Jeg har vedhæftet en opgave jeg er lidt i tvivl om. Jeg har min anelse om at A= g, B = h og C= f, men jeg er ikke sikker? -
Kræfter
ForumindlægKan jeg få en hurtig kvik definition på begrebet 'kræfter'? Tak på forhånd -
punkt til linje
ForumindlægHej. Jeg sidder og nørkler lidt med punkt-linje-afstandformlen. Problemet er jeg godt kan forstå hvad men gør, men kan overhovedet ikke forklare det. Hverken med ord eller matematisk, hvilket er et problem da jeg højest sandsynligt skal forklare det imorgen til en mundtlig årsprøve...Hjælp! noge... -
Heinz
ForumindlægJeg tænkte på om du havde mulighed i løbet af dagen til at kigge 4 tyske sætninger igennem? -
Shakespeare Sonnet 138
ForumindlægHåber der er nogen der kan hjælpe mig med dette.. Skal op i mundtl. engelsk og forstår ikke Shakespeares sonnet 138.. Er der nogen der har nogle notater til den??Ville virkelig være en stor hjælp.. -
hvad menes der helt præcist med PERSPEKTIVERING
ForumindlægHey jeg er lidt i tvivl om hvad der helt præcis memes med perspektivering. Er det perspektivering til samtidens samfund eller andre tekster man har læst...eller?? -
Rettelse af en engelsk stil
ForumindlægJeg har skrevet "The farther you go" (var studentereksamen for matematiske på højt niveau i sommers) og vil høre om der er nogle der gider at rette den, så kan jeg bare sende den til jer, evt. over msn. -
ENG B eller ENG A på STX
ForumindlægHej Jeg ved jeg skal have eng på minimum B nivau på STX. Men hvad er forskellen på B og A udover at man har det et år ekstra? Hvad laver man i Eng B og Eng A? Håber nogle kan hjælpe og hvor meget kræves det at du kan på forhånd når man tager Eng på gym?
