Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 19801 til 19820 af 75430
-
of eller andet:S
Forumindlægheej This appears of the fact that the study is based on Bloom’s taxonomy and it contents a sociological analysis, theories and concepts from the social science, furthermore the Faculty of Art shines through by the analysis of the novel “Brick Lane”. tænkte på.. hedder det of the fact eller nog... -
hjælp til rettelse af spansk stil
Forumindlæghej :-) er der en der er god til spansk som kunne tænke sig at læse min spansk stil igennem og rette vigtige fejl? det ville være dejligt :-) -
Maksimalisme
ForumindlægEr der nogen der ved hvad begrebet 9;maksimalisme9; går ud på, gerne ifm Jan Sonnergaard? Jeg har ikke kunne finde noget om det på nettet, men tænker at det muligvis er et modsvar eller det omvendte af minimalisme? På forhånd tak for hjælpen! -
Haster:(
ForumindlægHej... HJÆLP HJÆLP.... Jeg er ved at skrive om afrika og dens natur. jeg vil komme ind på de truede dyr, da det er i geografi jeg skriver den i. Jeg kan bare ikke finde noger om Truede dyr i afrika:( Jeg håber du kan hjælpe mig. Jeg har brugt meget lang tid på at kigge på nette og har fundet ... -
varmefylde
Forumindlæghvad afhænger et stofs varmefylde af? -
Analysemodel
ForumindlægEr der nogen, der kender til engelske analysemodeller til hhv. noveller, digte og artikler? -
DA/HI-opgave inspiration.
ForumindlægHej :) Jeg skal igang med min 2. G DA/HI-opgave, men jeg mangler inspiration til et emne at arbejde med og evt. en problemformulering.. Har du nogle forslag, eller hvad har du evt. lavet? På forhånd tak! -
"Den Hemmelige KRIG"
ForumindlægHej - Hvad synes du om den hemmelige krig? - er det en dokumentarfilm eller ikke? Begrundelse med politisk indlæg hvis muligt bedes tak Jeg skal bruge det i morgen tidligt, såå må meget gerne vare hurtigt :) -
Hvad bruger i?
ForumindlægHEJ! Jeg vil bare høre om hvilket programmer i bruger til at downloade: Spil, musik, program, film osv.? Tak i forhånden og god vinterferie..! :) -
Livsform
ForumindlægHvad er en livsform?? -
Ret min spansk aflevering
ForumindlægHola. ¿Cómo va? Te he extrañado. Estoy sentada aquí con la familia de Julia y Madrid. Julias familia es muy suave y muy grande. Julias familia es una nuclear familia. La familia consta de padre, madre, Julia, Andrés, abuela y abuelo. Andrés tiene una novia y creo que j... -
Kan ikke åbne
ForumindlægJeg kan ikke åbne "fortællende journalistik" downloadet 0 gange karakter 12/12 -
Slam af Nick Hornby
ForumindlægHej med jer. Jeg står og mangler hjælp til en analyse af romanen Slam af nick hornby. Skal holde et oplæg så det skal ikkevære en alt for lang analyse af bogen. Håber at der er nogen der kan hjælpe mig lidt på vej? Karina. -
Co2-udslip DK
ForumindlægHej. ^^ Jeg har om co2 udslip, og kan ikke finde en statistik over hvor meget co2 per indbygger i Danmark udslipper. -Nogen der ved hvor jeg kan finde det? -
Finde grammatisk fejl i sætning
ForumindlægHej sp Hvad er den grammatiske fejl i denne sætning og hvorfor? There occurred an accident in town last night when a police car was chasing a criminal. -
Kronik af "Hvor blev litteraturen af?" - HJÆLP
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal skrive en kronik baseret på kronikken "hvor blev litteraturen af" - er der nogen herinde, som evt. har lavet opgaven, har noter, eller noget helt tredje? Jeg er helt på bar bund, og ville blive så glad for en hjælpende hånd. På forhånd, TAK! -
Hjælp til problemformulering
ForumindlægHEj vi er en gruppe, som har brug for hjælp til vores problemstilling i vores almen studieforberedelses årsprøve. Vores emne er dommedag og hovedfag er religion og historie Vores problemstilling lyder således: Redegørelse: • Hvad betegner begrebet dommedag? • Hvad er Islam’s syn på dommedagen... -
Kan man sige dette:
ForumindlægJeg har nu siddet med disse sætninger lang tid og tror endelig at jeg er kommet frem til noget, men er de rigtige: 1. He should of course be allowed to talk about the incident, but it is extremely important for Charlotte to be kept out of the media 2. The police can not declare if the witnesses... -
iCloud virker ikke? "der er opstået en ukendt fejl"
ForumindlægHej alle Min icloud siger noget mærkeligt "der er opstået en ukendt fejl" når jeg prøver at logge ind, det er ikke sket før, så jeg aner ikke hvad der er galt. Nogen der kan hjælpe9;? -
Hæælp, vigtigt.
ForumindlægHejsa, Jeg er i gang med en projektopgave der skal afleveres her på mandag. Det handler om "Reklamer" Jeg har skrevet meget om tv-reklamer. Men hvad kan jeg skrive om billedreklamer?? Kan virklig ikk finde noget om det .. Plzz hjælp. har ingen idéer ..
