Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 19821 til 19840 af 47925
-
hvilke hjælpemidler må man have med til skriftlig års. prøve i dansk?
Forumindlæghey... tænkte på om nogen her inde har lidt mere styr på hvad man må have med til skriftlig årsprøve i dansk? Foe er simpelten usikker på hvad jeg må tage med! -
AT - Karakter?
ForumindlægHejsa! Mit spørgsmål er simpelt: Får man standpunktskarakter i AT? -
Karakter ved skr. studentereksamen
ForumindlægNogle der ved, hvornår man kan få de skr. karakterer ved studentereksamen..? Det er vel omk. d. 10 juni..? -
Engelsk A ekstemporaltekster
ForumindlægEftersom vores lærer ikke har givet os nogle eksempler på hvordan en ekstemporaltekst kunne se ud, aner jeg det ikke. Hvsi der er nogle der ligger inde med nogle vil jeg meget gerne se dem, så jeg kan øve mig!På forhånd tak -
hvilken betydning
Forumindlæghvilken betydning har årsprøve i skriftligt dansk 1 g tæller de på eksamensbeviset i 3 g eller hva ???? -
deltage i undervisning på et hold, man ikke er tilknyttet?
ForumindlægHej. Jeg står i den situation, at jeg efter sommerferien skal have Biologi B. Jeg har både søgt at få Biologi og Matematik på B-niveau næste år, men så vidt jeg ved, kan jeg kun få biologi. Dette forårsager så, at jeg skal have mat B i 3g i stedet for. Og altså et års pause fra matematik. Jeg har... -
En flinker fyr
ForumindlægHej jeg sidder og analyser en flinker fyr. Et af mine spørgsmål hedder: Bestem ismen til novellen? Nogen der ved hvilken isme en flinker fyr tilhører og hvorfor? På forhånd tak forhjælpen. -
Overenskomst?
ForumindlægNogen der kan, med lette ord, forklare mig hvad "overenskomst" betyder. Ved godt, at det er Dansk Arbejdsgiverforening og Landsorganisationen der skal forhandle om overenskomsten. -Men hvad er det lige "overenskomst" er? Tak på forhånd! :) -
STX eksamensbevis
ForumindlægHej med jer :-) Jeg er snart student og kunne godt tænke mig at se, hvordan et eksamensbevis ser ud.. Er der en en venlig venlig sjæl, der har lyst til at tage et billede af sit eksamensbevis og sende mig det? :-) Er man ikke tryg ved det kan man jo altid redigere og få navnet væk :-) Håber meg... -
Bioanalytikeruddannelsen
Forumindlæghey people. Jeg vil gerne ind og læse til at være bioanalytiker, men Specifikke adgangskrav er matematik på B-niveau og kemi på C-niveau. Mit problem er så, at jeg har dumpede i matematik, men har tilgengæld 10 i kemi, kan jeg så komme ind eller får jeg afslag? Jeg virkelig bekymret, da jeg ikk... -
Skal man op i mundtlig historie i 3.g?
ForumindlægHej alle! Historie på A er obligatorisk på STX, og siden man ikke får en skriftlig karakter tænkte jeg på, om det allerede er bestemt at man skal op i mundtlig historie i 3.g? Mvh. SPRB -
Terminsprøve!
ForumindlægHej! Jeg har utrolig meget brug for hjælp, jeg aner ikke hvordan man har terminsprøve i dansk! Nogle med svar? -
hvilke beviser?
ForumindlægHej Jeg skal til mundtlig mat A her snart. og tænkte på hvilke beviser, der er vigtige at kunne indenfor følgende emner: vektorer i rummet vektorer i planet vektorfunktioner differentialregning integralregning trigonometri funktioner - log og eksponentielle analytisk plangeometri rumgeometri ... -
Differentation af irrationelle funktioner !? HJÆLP
ForumindlægHey.. har fået følgende opgave: kom da ind på, hvordan man differentierer irrationale funktioner. Du kan se på: • f(x) = ex • f(x) = ln(x) • f(x) = √x her er jeg fuldstændig blank, er der nogen der kan hjælpe !? -
At dumpe sin studentereksamen
ForumindlægJeg ville bare høre, om det er muligt at gå om, hvis man dumper sin studentereksamen, altså får et gennemsnit under 2,0? På forhånd tak :) -
Svar fra skriftlig prøve, hvornår?
ForumindlægHejsa Var til skriftlig matematik b (hf) her d. 31. maj. Er der nogen der ved hvor lang tid ca. der går før man får svar? -
Ekstraundervisning
ForumindlægHej, jeg har brug for ekstraundervisning i Samfundsfag (B) her i KBH. Any help? helst klasseundervisning. Tak på forhånd! :) -
God uddannelse efter HF
ForumindlægHvilket uddannelse kan man komme ind på med en HF udannnelse? -
Ang. stilehæftet i skriftligt dansk 2002!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i dansk på mandag, og det kunne da være meget fedt, hvis nogen tilfældigvis vidste, hvad stileemnerne i skriftligt dansk 2002 var???? -
Hvor findes rettevejledning for censur i samfundsfag på uvm.dk?
ForumindlægSom overskriften hentyder, kan ikke finde det selv!!
