Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19841 til 19860 af 60879
  • Kan man få 13??

    Forumindlæg
    Jeg er lige blevet i tvivl om noget..Hvis man har valgt 1-årigt A-niveau, og får 11 i 2.g og 13 i 3.g i den skriftlige prøve..Hvad vil ens endelige karakter så være? Runder de op til 13?
  • Forskel på mat A og mat B

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på Matematik A-niveau og matematik B-niveau, udover at matematik A er et højere niveau. Hvilke ekstra ting skal man lære om og hvor meget sværere er A-niveau end B-niveau? Mvh Petrine
  • Fysik eksamessæt 2009?!

    Forumindlæg
    Hey tænkte på om der er nogen der har fysik B eksamessæt fra 2009 og svar, da jeg skal op i eksamen imorgen, virl jeg kigge lidt på dem, håber nogen kan hjælpe
  • Hårdeste år på gym?

    Forumindlæg
    Hvad er efter jeres erfarring det hårdeste år i gymnasiet? Mener i der er væsentlige forskelle på de forskellige år? Jeg selv er ved at afslutte 2.g stx lige nu, og har ikke rigtigt oplevet at det skulle være hårdere end 1.g, som mange ellers siger. Tilgengæld har jeg nu 3 større opgaver (Dan...
  • Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der ved, hvor man kan se eksamenssættet for dette års tysk skriftlige eksamen. Jeg vil nemlig gerne se sværhedsgraden, da jeg har valgt tysk på A-niveau...
  • eksamenshjælp

    Forumindlæg
    Jeg skal op i latin her i 1. g.Der er hårdt brug for hjælp, hvis jeg skal opnå et ottetal, hvad jeg meget gerne vil.Min mor betaler timeløn til en hjælper.Er der nogen, der vil hjælpe mig ?Jeg bor ved Kgs. Nytorv i København.
  • Rusland-og USAs kapabilitet

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er lidt på dybt vand, i det jeg skal redegøre for Rusland og USA's kapabilitet under rumkapløbet og gerne efterfølgende også. Dette skulle meget gerne ske vha. figurer og statistiker etc. Jeg har selv prøvet mig frem igennem diverse google-søgning, FBI-factbook. Men syne...
  • AT - Fluernes Herre

    Forumindlæg
    Hej :) Er der ikke andre end mig, der har skrevet om fluernes herre/lord of the flies i AT?
  • kriminalitet

    Forumindlæg
    Hej!!!! Jeg vil blot høre om der er nogen, der sidder inde med nogle fyldige notater om kriminalitet, som de ønsker at dele ud af. Jeg er godt nok lost. På forhånd tak
  • Guldkorn? :)

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen, der har nogle guldkorn eller noget interessant at sige om A) Dan Turèll - Der er så dejligt ude på landet B) Johannes V. Jensen - Mortens Juleaften I må meget gerne skrive! Tak for hjælpen. :)
  • Contexts - hjælp

    Forumindlæg
    Nogen der har sit pensum i contexts? Vil meget gerne høre fra jer..
  • opbygningen af DNA

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. er ikke sikker på at det er den rigtige forklaring at jeg har givet til opbygningen af DNA. Så håber at der er en eller anden som der kan svare mig på det :) DNA er opbygget som for opbygningen af DNAfor opbygningen af DNAet "dobbeltmolekyle", hvor to strenge (polyn...
  • vedr at være student

    Forumindlæg
    Hej jeg har et forespørgsel, hvis man nu dumper i 1 eller 2 fag til eksamen, i 2 år til hf? KAN MAN SÅ IKKE VÆRE STUDENT PGA DET? Eller er det snittet man kigger på?
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hej Er der en der vil hjælpe mig med matematik hf c? Har brug for hjælp indimellem - og nok også når vi når eksamen :) Område: Horsens/Hedensted/Vejle
  • Når man dumper SSO?

    Forumindlæg
    Hejsa. Dette er ren nysgerrighed. Hvis man dumper sin SSO på HF, hvad sker der så? Mindes jeg har hørt, at man ikke kan gå til eksamen så.
  • Naturvidenskabelig faggruppe

    Forumindlæg
    Jeg er nysgerrig omkring, hvordan man får en god karakter i NF på HF. Nogen som har været til eksamen, og ved, hvad det er, som de præcis lægger vægt på?
  • Krav Til At Blive Psykolog???????

    Forumindlæg
    Jeg skal til at vælge en studieretning på gymnasiet. jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge men jeg har tænkt på denne sammensætning: Matematik A + Kemi A + Fysik B. + Psykologi C (valgfag da skolen ikke kan tilbyde andet) + Tysk B + Musik C Hvilke fag skal man have på hvilket niveau for at...
  • Dårlig lærer

    Forumindlæg
    Hej! En af mine lærere afleverer ikke vores rapporter tilbage inden vi skal til eksamen (hvis vi skal), og jeg synes bare at det er så dårligt! Er det overhovedet lovligt?
  • Dansk årsprøve!

    Forumindlæg
    Hej, nogen der ved hvor jeg kan se sidste års skriftlig dansk eksamen??
  • Hjælp til AP?

    Forumindlæg
    Hej! Skal til skriftlig eksamen, imorgen i latin. Er der nogle ting som I ved, at jeg støder på? :-)