Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 19841 til 19860 af 92586
  • Emneforslag?

    Forumindlæg
    HejEr der nogle, der kan anbefale Bjarne Reuter - Drengene fra Skt. Petri til 1.g dansk opgaven ?? Og nogle der ved, om der findes meget sekundært litteratur til den.?? På forhånd tak
  • Den afrikanske farm

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til at skrive danskopgave, jeg læser Den afrikanske farm, af Karen Blixen. Jeg tænkte på om der var nogen der lå inde med et link til, eller en analyse eller noget jeg måske kunne blive inspireret af. Jeg har selv prøvet at kigge lidt rundt, men synes ikke at kunne finde noget rigt...
  • Indrykning af kapitel-overskrifter samt kapitel-nummerering..

    Forumindlæg
    Hej, Har et problem.. Jeg ved ikke, hvordan jeg rykker mine overskrifter til højreside, samt hvordan jeg får kapitelnr på ved siden af mine overskrifter.. Mvh LB
  • Idéer til Ejendomsmægler produkt

    Forumindlæg
    Vi er to piger der er igang med OSO opgave. Vi er færdige med raporten, der også er gennem rette. Så nu kommer produktet... Men. Vi ved ikke hvad pokker vi kan finde på. Vi har snakket om at lave en planche, hvor vi vil putte en masse billeder på, omkring vores tanker, når vi tænker ejendomsm...
  • Dansk stil

    Forumindlæg
    Hey...Jeg er har skrevet en dansk stil om det moderne gennembrud..Det ville være super, hvis der var noget der ville læse og kommentere den... I så fald, kan i lige skrive jeres mail, og jeg kan sende den...hejsa
  • Kongruens - is eller are

    Forumindlæg
    Hedder det is eller are i denne sammenhæng? A lot of people - much more than there ARE/IS actually space for
  • Obervationssæt

    Forumindlæg
    Hej ved overhovedt ikke hvordan jeg skal komme videre med denne opg. er helt blank. Håber i kan hjælpe mig, tak på forhånd. Skriv et observationssæt, hvor middeltallet er 5, og typetallet 6. Håber i kan hjælpe mig til at få lavet et observationssæt.
  • Kloning

    Forumindlæg
    Hej Til AT vil jeg gerne vælge kloning som emne. Det overordnede emne er grænser, som i nok ved. Jeg vil skrive i biologi og religion. Jeg er dog ikke sikker på religionsdelen. Nogen der kan komme med ideer til metoder eller tekster/artikler jeg kan bruge til religionsdelen. Det kan være indenfo...
  • Bærbare i folkeskolen

    Forumindlæg
    Hej!Jeg sad bare lige og tænkte på om i havde fået lov til at tage jeres bærbare pc med til terminsprøven eller til afgangseksamen?
  • Privat fysiklærer?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op til fysik-eksamen. Jeg tænkte på om nogle: selv, eller kendte nogen der kunne hjælpe mig med mine fysik dispositioner? Det kan være en lærer, studerende, eller en der ved meget om fysik. Hvor meget i timen, kan diskuteres. Det skal være i København og ikke mere end 5 timer....
  • Krav om eksamen ?

    Forumindlæg
    Hej . Hvis jeg skal have spansk på A-niveau til næste år. SKAL jeg så bestå det på b-niveau når jeg skal til eksamen her i år . Eller er det ligemeget, bare jeg så at sige 'gennemfører' forløbet ?
  • samfundsfag

    Forumindlæg
    Hvis du er samfundsfags lærer eller expert på det område,eller andet. Og bar har lyst til at kommentere min samf rapport bedes du skrive tilbage :)
  • Hvordan siger man...

    Forumindlæg
    Hvordan siger man på engelsk "jeg vil komme nærmere inde på det og det"?
  • Hjælp til perspektivering til digtet Lirekassen af Tom Kristensen

    Forumindlæg
    Hej allesammen, har brug for hjælp til at finde en perspektivering til digtet Lirekassen.
  • Socialistisk Folkeparti

    Forumindlæg
    Hej Hvem er SF's vælgergrundlag og hvem er deres samarbejdspartere i folketinget? Mvh Laila
  • hvad kan man komme op i?

    Forumindlæg
    hey :) jeg går i 8 kl. og skal i 9 efter sommer:) men jeg vil godt vide hvad man kan komme op i, i hvilke fag. fx. fysik- kalk. er der en side hvor man kan finde det? og tak:)
  • Forberedelse Skriftlig Dansk

    Forumindlæg
    Hey derude :) Hvordan forbereder man sig bedst til den skriftlige eksame (gymnasium, 3. g, gammel reform) ? Mange tak ..
  • Behøver man beskrive stedet i en novelle?

    Forumindlæg
    Behøver man beskrive stedet i en novelle?? (HASTER)
  • Jesper-Wung-sung

    Forumindlæg
    Hvis i har læst nogle bøger af Wung-sung, hvordan synes i han plejer at skrive? Jeg har kun læst en af hans bøger: "En-to-tre-Nu!" så kan ikke sige så meget, da jeg ikke har læst andre af hans bøger. Tak
  • Skal der altid underskrift i ens rapport

    Forumindlæg
    Hej, Undrede mig og om der skulle underskrift i ens rapport? Og i så fald hvordan?: _______ __________ (09/12/99) Peter Hansen eller hvad? :) På forhånd tak ...