Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19861 til 19880 af 60879
  • Ét lille spørgsmål!!?

    Forumindlæg
    Hey.. nogen der ved hvornår man får de skriftlige studenter eksamens karaktere af vide??
  • Stiloplæg

    Forumindlæg
    Nogen der ved, hvor jeg kan finde stiloplæg til den skriftlige danske eksamen (htx)?Tak tak
  • dsolve

    Forumindlæg
    Hej, til en opgave som denne må man så gerne benytte desolve til en skriftlig matematik eksamen på stx?
  • Gode vendinger

    Forumindlæg
    Hej alle :-) Er der nogle som har nogle gode tyske vendinger til tysk skriftlig eksamen? Lasse...
  • terminsprøve

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved hvad det eksamensoplæg der var til den skriftlige eksamen i spansk sidste år?
  • Eksamenssæt mat B STX 2009

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen der har besvarelsen til den skriftlige eksame fra august 2009 , på mat B? :)
  • dansk

    Forumindlæg
    er der nogle af jer der har skriftlig dansk eksamen fra 2009 htx? Jeg har brug for den. på forhånd tak
  • TERMINSPRØVE

    Forumindlæg
    Er terminsprøven i 3.g, den samme som afgangseleverne havde til deres skriftlige eksamen i Mat A ?
  • eksamensopgave

    Forumindlæg
    hej Er der nogen, der har dansk A skriftlig eksamen HTX for 2007 eller 2008.
  • Noter >< Kilder

    Forumindlæg
    Hvad sker der, hvis man til skriftlig eksamen i Samfundsfag ikke når at kskrive kilder på, men har noterne skrevet på?
  • eksameopgave

    Forumindlæg
    Hej alle! Nogle der har skriftlig VØ eksame aflevering fra september 2006? Tak på forhånd. Thomas.
  • Er det en god idé?

    Forumindlæg
    Hej! Er det en god idé at skrive med blyant til den skriftlige matematik eksamen. Hvis nej, hvorfor?
  • Reaktioner-Kemi B niveau

    Forumindlæg
    Hej, hvilke former for reaktioner skal man kende til og kunne detektere til en skriftlig eksamen? Vh.
  • Matematik b maj 2008

    Forumindlæg
    Hej ;) Er der nogle, der har lavet skriftlig stx matematik eksamen fra 2008 eller måske har en helt konkret facitliste. Mange tak.
  • toppunkt?

    Forumindlæg
    skal man kunne bestemme toppunkt i en parabel på mat a niv. skriftlig eksamen uden hjælpemidler ?
  • Hvor mange point for at bestå?

    Forumindlæg
    Hej I matematik b stx, skriftlig eksamen, hvor mange point skal man have bare for at bestå eller dumpe?
  • 7 taller ?? hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg har et KÆMPE problem. jeg har 5 mundtlige eksamener, og har tag alle de skriftlige. De 2 af de skriftlige har jeg fået svar på og det var 12 og 12 tal. Jeg er normalt vant til 12 og 10, og så en gang i mellem sjældent får jeg 7. Men jeg ved ikke hvad der er galt til de mundtlige eksamner...
  • Eksamensangst

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har det problem at jeg går meget op i fagene og hvis jeg skriver noget lort som jeg selv synes så går jeg psykisk meget ned.. Der må være en opskrift på de skriftlige dansk og engelsk det er samme opgavetype, hver gang ! Så kender jeg også mange der henter fra studienet og ser på struktu...
  • Mundtlig Matematik A

    Forumindlæg
    Lige et lille spørgsmål til dem der har været oppe i mundtligt matematik A: Hvordan foregår eksamen? Jeg ved at der er en samtaledel til sidst men kan man i praktis godt nå det? Hvor mange spørgsmål bliver der ca. spurgt?
  • Supplering af matematik C til B

    Forumindlæg
    Halløj! Jeg skriver herinde, da det simpelthen fylder for meget i mit hovede disse dage, og derfor håber jeg at en med erfaring kan give mig svar på følgende. (Jeg skriver her istedet for at kontakte det lokale VUC/HF fordi de har efterårsferie) Sagens kerne - jeg har dumpet matematik C skriftl...