Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19861 til 19880 af 60879
-
Ét lille spørgsmål!!?
ForumindlægHey.. nogen der ved hvornår man får de skriftlige studenter eksamens karaktere af vide?? -
Stiloplæg
ForumindlægNogen der ved, hvor jeg kan finde stiloplæg til den skriftlige danske eksamen (htx)?Tak tak -
dsolve
ForumindlægHej, til en opgave som denne må man så gerne benytte desolve til en skriftlig matematik eksamen på stx? -
Gode vendinger
ForumindlægHej alle :-) Er der nogle som har nogle gode tyske vendinger til tysk skriftlig eksamen? Lasse... -
terminsprøve
ForumindlægEr der nogle der ved hvad det eksamensoplæg der var til den skriftlige eksamen i spansk sidste år? -
Eksamenssæt mat B STX 2009
ForumindlægHej.. Er der nogen der har besvarelsen til den skriftlige eksame fra august 2009 , på mat B? :) -
dansk
Forumindlæger der nogle af jer der har skriftlig dansk eksamen fra 2009 htx? Jeg har brug for den. på forhånd tak -
TERMINSPRØVE
ForumindlægEr terminsprøven i 3.g, den samme som afgangseleverne havde til deres skriftlige eksamen i Mat A ? -
eksamensopgave
Forumindlæghej Er der nogen, der har dansk A skriftlig eksamen HTX for 2007 eller 2008. -
Noter >< Kilder
ForumindlægHvad sker der, hvis man til skriftlig eksamen i Samfundsfag ikke når at kskrive kilder på, men har noterne skrevet på? -
eksameopgave
ForumindlægHej alle! Nogle der har skriftlig VØ eksame aflevering fra september 2006? Tak på forhånd. Thomas. -
Er det en god idé?
ForumindlægHej! Er det en god idé at skrive med blyant til den skriftlige matematik eksamen. Hvis nej, hvorfor? -
Reaktioner-Kemi B niveau
ForumindlægHej, hvilke former for reaktioner skal man kende til og kunne detektere til en skriftlig eksamen? Vh. -
Matematik b maj 2008
ForumindlægHej ;) Er der nogle, der har lavet skriftlig stx matematik eksamen fra 2008 eller måske har en helt konkret facitliste. Mange tak. -
toppunkt?
Forumindlægskal man kunne bestemme toppunkt i en parabel på mat a niv. skriftlig eksamen uden hjælpemidler ? -
Hvor mange point for at bestå?
ForumindlægHej I matematik b stx, skriftlig eksamen, hvor mange point skal man have bare for at bestå eller dumpe? -
7 taller ?? hjælp
ForumindlægHej jeg har et KÆMPE problem. jeg har 5 mundtlige eksamener, og har tag alle de skriftlige. De 2 af de skriftlige har jeg fået svar på og det var 12 og 12 tal. Jeg er normalt vant til 12 og 10, og så en gang i mellem sjældent får jeg 7. Men jeg ved ikke hvad der er galt til de mundtlige eksamner... -
Eksamensangst
ForumindlægHej, Jeg har det problem at jeg går meget op i fagene og hvis jeg skriver noget lort som jeg selv synes så går jeg psykisk meget ned.. Der må være en opskrift på de skriftlige dansk og engelsk det er samme opgavetype, hver gang ! Så kender jeg også mange der henter fra studienet og ser på struktu... -
Mundtlig Matematik A
ForumindlægLige et lille spørgsmål til dem der har været oppe i mundtligt matematik A: Hvordan foregår eksamen? Jeg ved at der er en samtaledel til sidst men kan man i praktis godt nå det? Hvor mange spørgsmål bliver der ca. spurgt? -
Supplering af matematik C til B
ForumindlægHalløj! Jeg skriver herinde, da det simpelthen fylder for meget i mit hovede disse dage, og derfor håber jeg at en med erfaring kan give mig svar på følgende. (Jeg skriver her istedet for at kontakte det lokale VUC/HF fordi de har efterårsferie) Sagens kerne - jeg har dumpet matematik C skriftl...
