Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19861 til 19880 af 43849
  • Pans labyrint

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Sidder med en spansk opgave om filmen "Pans labyrint", jeg skal finde magiske elemnter i filmen. ¿¿Nogen der kan hjælpe??
  • Rette min stil?

    Forumindlæg
    Nogen som har mod på at rette min spansk stil på 150 ord? :) Sender den privat. Ha' en go' aften :-D
  • En Vivo bøger købes

    Forumindlæg
    Hej Jeg er meget interesseret i at købe spansk bøgerne "EN VIVO" brugt. Både teksbog og øvebog og evt. CD med lytteøvelser. sms gerne. tlf. 26848745
  • Afl

    Forumindlæg
    Godaften folkens. Kunne en rar sjæl blandt jer evt. tjekke og rette min spansk aflevering? Det er ikke mere end 147 ord. Det ville virkelig glæde mig.
  • perfektum

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg har et spørgsmål ift. spansk. Hvordan skriver man disse sætninger om til perfektum Preparo el desayuno Hablamos espanol la familia vive en Madrid På forhånd tak
  • SRP

    Forumindlæg
    Hej jeg skriver i SRP om den spanske guldalder, men er lidt itvivl om hvad hovedtrækkene er og hvornår det starter/ slutter, har undersøgt på nettet men der stod ikke så meget præcis. Håber i kan hjælpe :)
  • Sociale klasser i Chile

    Forumindlæg
    "Las clases sociales de Chile" En der ved hvor man kan læse om de sociale klasser i Chile på spansk. Evt komme med en link. El. kan sige noget om det, hvordan det er i Chile?
  • Se llama i førnutid

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er ved at lave spansk - men er blevet i tvivl om hvordan man sætter "Se llama Juan" i førnutid? Kan det passe at det er "Ha llamado Juan"? Tak på forhånd
  • Donde esta la marquesa? - Referat

    Forumindlæg
    Hej! Nogen der ligger inde med et referat af den spanske tekst "¿Donde esta la marquesa?" og som evt. vil kopierer det ind i kommentarfeltet. Tak på forhånd! :)
  • Finde inspiration til La generación del "spanglish"

    Forumindlæg
    Syntes ikke jeg kan finde opgaven nogen steder... Ville være en kæmpe hjælp - Spansk , Højere handelseksamen, 16 august 2011 "La generación del "spanglish"
  • Referat af min yndlingsbog. Haster lidt!

    Forumindlæg
    Har lavet et referat af en bog som jeg rigtig godt kunne tænke mig at få rettet hos en erfaren, da mit spansk endnu ikke er forbløffende. Håber på svar hurtigst muligt!! Tak på forhånd!
  • Rettelse af tekst :-)

    Forumindlæg
    Er der en rar sjæl derude som evt. har lyst til at rette en spansk stil, med fokus på datid, hvor vi skal fortælle om vores "liv"? :-) På forhånd tak! :-)
  • HURTIG HJÆLP TIL GRAMMATIKKEN

    Forumindlæg
    En der gider hjælpe med at rette fejl i nogle få spanske sætninger? Håber virkelig der er en der gider at kigge på det, er nemlig ikke den bedste i faget.
  • Rettelse af kort tekst

    Forumindlæg
    Mangler hjælp til at rette en kort tekst omkring modeller, er ikke særlig skarp til Spansk men har forsøgt og synes selv det er ok, dog kunne jeg godt bruge en ekstra hånd til grammatikken.. Filen er vedhæftet.
  • Oversættelse, hjælp

    Forumindlæg
    Hvordan oversætter man de her sætninger til spansk? 1. Den ligger i i Københavns centrum 2. Har du lyst til at tage på landet i morgen? 3. Hvordan har i det? 4. Går i hen til butikken nu?
  • Rettelse :)

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder med en spansk tekst, hvor jeg først skulle skrive i præteritum og derefter i futuro. Vil høre om der er nogen der vil rette den? Er lidt i tvivl om det jeg har lavet :)
  • årskarakter 3.g

    Forumindlæg
    Hej Så mine årskarakter fortæller mig jeg har 2.42 i snit. Kan jeg godt bestå det her 3.år? Hvad er kravene når jeg skal op til dansk A mundtlig og spansk mundtlig og så SRP
  • Rettelse af brev HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej! er der nogle der kan hjælpe mig? Har brug for hjælp til at rette mit spanske brev. Har brug for at det formelle sprog og grammatikken er korrekt. Selve opgaven er øverst i dokumentet
  • La hija del puma

    Forumindlæg
    Er der nogen af Jer som har set den spanske film og læst bogen "Hija del puma"? Hvad kan I sige om aschlop? Hvem er han? hvordan er han?
  • dumpe 3.g

    Forumindlæg
    Hej Hvis mit snit er 2.42 ca. i årskarakterne og skal op til dansk A mundtlig og spansk A mundtlig samt SRP sidste år. Hvad er chancen så for at dumpe året fuldstændig?