Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19861 til 19880 af 321608
-
Definitionsmængde beregning ?
Forumindlægeyy fokes. Hjææælp mig. ! Opgave lyder a) Tegn grafen f(x) = x + ( (0.001)/(2 - 3*x) ) i vinduet [-10; 5] x [-5; 5]. Bestem difinitionsmængden ? Og så har jeg fået at vide at man skal tage nævneren 2-3x og løse den som en ligning, der sættes lig nul. 2-3x=0 så x= 2/3. Kan ikke forklare hvorfor... -
Krav om VØ eller EØ på en uddannelse?
ForumindlægJeg ved godt, at det er lidt afslørende, at jeg prøver at finde den modsatte vej rundt, men jeg har taget min studentereksamen og har haft Matematik på A (og min veninde er også interesseret og har haft det på B), og jeg kunne godt tænke mig at læse Virksomhedsøkonomi B eller Erhvevsøkonomi C op ... -
At være på - muligheder og problemer
ForumindlægSå er opgaveformuleringen udleveret under overskriften: At være på - muligheder og problemer: Du skal undersøge og diskutere en sag, hvor selviscenesættelse og/eller overvågning med brug af moderne teknologi spiller en væsentlig rolle. I denne tråd kan I dele indledende erfaringer med opgaveform... -
Udfordring til de dygtige
ForumindlægEr der nogen som har set denne udfordring før? Hvad er systemet i følgende talrække? Find den næste række tal: Det er en frivillig opgave, men jeg sad og nægtede at gå i seng før jeg kunne løse den.. og blev så nødt til at give op.. 1 11 21 1211 111221 312211 13112221 1113213211 31131211131221... -
Integralregning, findes progrem til Ti-83?
ForumindlægHey derude!Jeg vil bare lige høre, om nogle ved om lommeregneren TI-83 Plus i mit tilfælde kan regne integrationer....?TI-83 Plus kunne godt differentiere...men kan den også den anden vej??? aner det ikke selv.... -
Historie eller jura??
ForumindlægHej, jeg har lige brug for nogle synspunkter fra nogle af jer herinde. Det er ikke sikkert at i kan svare på det.. Jeg er lige begyndt med at læse historie på universitetet, da jeg gerne ville være gymnasielærer i historie og psykologi. Da jeg valgte dette, gjorde jeg det mest fordi der ikke rigt... -
måske et lidt dumt spørgsmål
Forumindlæghej, jeg bliver student imorgen (er vildt lykkelig) jeg har set fra de forrige år, at det skulle være en tradtion for at skrive i sine klassekameraters studenterhuer? i dette tilfælde vil jeg hører om i har nogle foreslag til hvad man kunne skrive til én man kender godt? håber på svar fra jer -
projekt om "socialt udsatte"
Forumindlæghey der ude.....! Jeg er igang med 9 klasses projekt sammen med 3 andre og vi har om de socialt udsatte. Også ville jeg høre jer om hvad en socialt udsat er i jerse øjene eller om vi har "skæve eksistenser" og hvad sådan en er.... På forhånd tak Pede.... -
Holocaust - højtlæseren. Ideer til problemtilling og diskussion?
Forumindlæghej :) jeg skal skrive skrive AT om holocaust i fagene dansk og historie. jeg har læst romanen "højtlæseren" af Bernhard Schlink, som jeg skal analysere i dansk. Mit problem er, jeg ved slet ikke, hvad jeg gerne vil undersøge mht. holocaust. Det er bare sådan et stort emne. J... -
Danskopgave!
ForumindlægHej !Jeg skal skrive en anskopgave som omhandler de forskellige hovedstrømninger i romantikken. Jeg vil gerne inddrage nogle tekster og digte som afspejler tidsperioden!Kender I nogle gode digte eller tekster, som viser forskellen på hovedstrømninger som fx: højromantik, Biedermeier, romantisme m... -
Hva' er forskellen?
ForumindlægHvad er forskellen mellem naturalismen og impressionismen? Litterært er de to – ismer jo tæt forbundne. Udgangspunktet for dem begge er stræben efter objektivitet. Har sikkert overset et eller andet, men ved bare ikke hva’ det sku’ være? HEEELP? -
videnskabs teorier
ForumindlægHeej (: Hvad er naturvidenskab, humanvidenskab og samfundsvidenskab? Hvad bruger man det til? PÅ forhånd tak! -
adam kadmon
Forumindlægsiger man, at adam kadmon var den første mand? eller, hvad er myten? -
HJÆLP! Har trukket Jesus!
ForumindlægHar til min afgangsprøve i religion trukket emnet "Jesus". Skal nu finde delemne, og problemstilling under emnet.. Jeg har overvejet følgende delemner, men synes ikke der er noget, der virkelig fanger; - Jesus i dag - Jesus i islam og kristendommen Mangler inspiration -
skabelsen ifølge det nye testamente
ForumindlægDet er vel rigtigt at gud skabte verdenen på 6 dage ved hjælp af sine ord ifølge det nye testamente? -
kaos, kosmos og rite?
Forumindlæghej hvad er kaos, kosmos, rite -
tema
Forumindlæghej alle sammen vil i være søde og hjælpe mig med at finde temaet til den her digt da jeg ikke ved hvordan man finder det: jeg er søn af lysreklamernes gyldne, elektriske tavle. Jeg elsker Gadernes tummel og høje Hujende gavle. Jeg elsker Ikke maager og ikke Fortids taager, thi det Er tide i sin... -
hvad betyder fromhedsgerninger ???
ForumindlægHej alle. hvad betyder fromhedsgerninger ??? -
Optimal salgspris
ForumindlægHvordan regner man den optimale salgspris og afsætning ud? Hvilke tal skal man bruge? Jeg kan bare ikke få det til at hænge sammen. Jeg vil være meget glad for et godt svar, tak. -
Skriftlig dansk - er det fair?
ForumindlægHej Jeg sidder her, og er en smule (for ikke at sige meget) skuffet over min skriftlig dansk karakter.. Det er fra min afgangsprøve fra 9. klasse, og jeg valgte at skrive et essay. Her er stilen: Det smukke ved Danmark er… Marina Cecilie Roné har skrevet et essay om hvad hun synes er det smukk...
