Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 19881 til 19900 af 48931
-
Spyt - Stivelse.
ForumindlægJeg skal igang med at lave en biologi rapport, men har ingen anelse om hvad jeg skal skrive, da jeg ikke rigtig forstår det. Vi har lavet et forsøg, hvor vi skulle blande noget stivelse med almindeligt spyt og syrespyt og så se resultatet, og det er så ud fra dét at vi skal skrive vores konklusio... -
English tutor wanted - for conversation
ForumindlægHi. We are looking for an english speaking person (native or very fluent) that can meet with my husband 2-3 times a week, 1-2 hours at a time for conversation. We are moveing to Australia in 2,5 months, and need a boost in his verbal skills, so it doesn't sound soo "school level-ish)... -
Er der nogen som vil hjælpe mig med en oversættelse af min tyskstil?
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for hjælp til min tyskstil, men vil helst sende den privat? Så hvis der er én der vil hjælpe ville jeg blive meget glad! -
mundtlig optagelsesprøve matematik
ForumindlægHej. Jeg står og har et problem. På mandag d. 26/4 skal jeg til optagelsesprøve på Gymnasiet ind til HF i fire forskellige fag bl.a. matematik og det er jeg desværre ikke ret god til og jeg er desværre kommet til at smide mine gamle skolesager ud. Spørgsmålet er så, hvilke emner kan jeg risiker... -
Byråd
ForumindlægHej! Jeg skal svare på nogle spørgsmål vedrørende politik, jeg ikke forstår. 1: forklar hvad det vil sige, at demokrati er repræsentativt. 2: overvej hvorfor det er vigtigt at et byråd breds repræsenterer befolksningssammensætningen i byen ift. fx køn, alder, etnicitet og uddannelsesbaggrund. ... -
Projektuge
ForumindlægEr der nogen der ved noget om "Er der sammenhæng mellem ungdomskriminalitet og deres baggrund"? Vi har surfet på internettet i lang tid og vi har ikke rigtig kunne finde svar på vores spørgsmål. Måske har i nogle svar på spørgsmålet? :)) -
Ny Kategori: "Programmering"
ForumindlægDer burde være en kategori der hedder "Programmering", da der ofte er spøgsmål i dette fag, mere end i de fleste. -
Hjælp til ordforklaring, hvad betyder....
ForumindlægHvad betyder: Paradoksalt? Nogen der kan forklare det? (Let forståeligt) -
Projektopgave i billedkunst
ForumindlægHey allesammen :) Jeg skal muligvis op i billedkunst her til sommer (C fag) men uanset om jeg skal op eller ej, skal jeg have lavet en opgave i det. Temaet kan jeg sådan set selv vælge, men min lærer har forslået død/døden, så hele klassen har det samme tema og derfor kan hjælpe hinanden. J... -
SRO mat og kemi hjæælp
ForumindlægHej alle sammen jeg skal skrive SRO i matematik og kemi. Hvor vores forsøg gik ud på at bestemme farvestofindeholdet i en orange breezer. Spørgsmålet er så er der nogen der har nogle gode ideer til hvad man kan tage med i teori afsnittet udover lambeert beers lov, farvestoffer og spektrofotomer... -
GOD LØN HJÆLP !! MAT B
ForumindlægHej folk (: Jeg skal til eksamen på tordag, og jeg er helt på bare bund med nogle af spørgsmålene (: derfor vil jeg høre om jeg ikke er så heldig at en af jer har lyst til at hjælpe mig enten tirsdag eller onsdag, ved det er sent men i får god løn. Jeg bor i nordsjælland(Hørsholm) og har matema... -
En æggesnaps - symbolisering
ForumindlægJeg har meget svært ved at finde ud af hvad potteplanten i Tove Ditlevsens novelle "En æggesnaps" symboliserer. Er der ikke nogle der tilfældigvis har læst den og ved det? -
kinetisk og potentiel energi
Forumindlæghej.. er der en der har tid til at forklare de grundlæggende principer i kinetisk og potentiel energi? har lidt svært ved at forstå det.. og står og skal til eksamen.. på forhånd tak -
AT - Katastrofen, Utøya
ForumindlægHej alle herinde! Jeg står simpelthen og har det problem, at jeg ikke kan finde på en ordentlig problemformulering.. Ja, øv.. Jeg har prøvet, men kan ikke komme op med noget umiddelbart. Overemnet er, Katastrofen årsager og konsekvenser, og jeg har så valgt fagkombinationen Dansk og Samfundsfag... -
hvad er stilistiske virkemidler
Forumindlæghvad er stilistiske virkemidler -
Dansk A skriftlig 2013 - Dumpet?
ForumindlægHej, jeg har lige været op til skriftlig dansk a, og jeg har dummet mig afsindigt meget. Jeg valgte at skrive den introducerende opgave om Andrea Hejlskov - en facebookbiografi, og der hvor jeg har dummet mig er at jeg skrevet at hun havde lavet en fiktiv profil på Facebook hvilket jo ikke pass... -
Bølge
ForumindlægHej Hvis man fx puster ind i et reagensglas, vil der jo være forskellige bølgelængder. Et reagensglas er jo et halvåbent resonansrør, så der vil være stående bølge der, hvor længden af røret svarer til en 1/4 bølgelængde. Men skal man så have et helt andet rør for at kunne få 3/4 bølgelængde?... -
bør man eksportere
Forumindlæghey sidder og er igang med en opgave om Garden Life A/S og skal vurder og analysere om de skal eksportere. Hvad skal jeg kigge på når jeg skal svarer på dette? hvordan skal jeg analysere dette? -
Nationalismen
ForumindlægHej alle. Jeg er i fuld gang med at skrive dansk historieopgave om nationalismen i Danmark. Jeg har en problemstilling, der lyder på, at jeg skal undersøge, om nationalismen kommer til udtryk i den danske arbejderbevægelse. Jeg har skrevet en lille smule, men jeg kan ikke rigtig se, hvordan jeg... -
Syg til sygeeksamen
ForumindlægHvad sker der hvis man er syg til sygeeksamen ?
