Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 19881 til 19900 af 48240
  • Kobber og sulfid (Mathon vil du måske hjælpe?)

    Forumindlæg
    Hej vi har tilsat Kobbersulfat CuSO4 til enzymet katalase, vi forventer det inhibere enzymts virkning. Enzymet indholder som jeg har forstået det Disulfid binindninger. Kobberen fra kobbersulfat går så ind og bryder den bindning og danner en ny. Er dog i tvivl om hvilket nyt stof der dannes. ...
  • Finansbachelor , finansøkonom, økonomi mm.

    Forumindlæg
    Bøger sælges, efter endt Finansbachelor udannelse 2014 - Salg og salgspsykologi, M. Hald, M. Olsen, 1. - år 2012: sælges for 180 kr. - Håndbog i boligfinansiering, S. Nielsen, 4. - år 2010: sælges for 372 kr. - Driftsøkonomi, S. Rasmussen, J. Jensen, L. Hansen, 2. - år 2010: sælges for 180 kr. ...
  • Hvad gør i?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med min synopsis, og jeg vil bare lige høre jer ad, om i er "færdige" med opgaven før i skriver synopsisen, eller skriver i bare nogle del-konklutioner, som i regner med at gå mere i dybden med inden eksamen?
  • Bachelor i fysik

    Forumindlæg
    Er der nogen, der ved, hvorledes at bacheloreksamen på Århus Universitet foregår? Nogle siger man skal forsvarer sin opgave ved en regulær mundtlig eksamen. Andre siger at den skriftlige opgave, er det eneste der skal beståes.
  • vækstmodeller

    Forumindlæg
    hej.der er et spørgsmål som handler om vækstmodeller til eksamen med budgangspunkt i lineare,potens og eksponentiel. Kan ikke rigtigt finde ud af hvad jeg skal komme ind på udover diverse beviser(for a i de 3 forskellig funktioner) bestemelse af forskrift og regression. Hva mener i? mvh.
  • Strenginstrumenter / stående snorbølger

    Forumindlæg
    Hej guys! jeg har trukket strenginstrumenter til min fys eksamen, er det nogen der kan hjælpe med den første del? "Du skal fortælle om begrebet stående bølger på en streng." forstår ikke helt hvad "stående" bølger er.
  • aflevering

    Forumindlæg
    vil der ske noget hvis man glemmer at aflevere 1 matematik aflevering ud af de 25 man har på hele året? Udover at få fravær. Men man vil veil ikke få problemer med at få lov til at komme op til eksamen?
  • Fysik (indre energi)

    Forumindlæg
    Jeg har trukket til eksamen i dag, jeg har trukket indre energi, hvor mine stik ord er temperaturskalaer, faser, specifik smeltevarme, fordampning og varmefylde? - er der nogle som kan forklare mig nogenlunde hvad dette handler om, for jeg forstår ikke ret meget af det :-) håber virkelig på...
  • Råd og vejledning

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg står og skal psykologi eksamen imorgen og vil bare lige høre om der er nogen der har nogle gode råd. evt noget jeg skal huske hvis jeg trækker et bestem emne eller ligne. håber at få nogle besvarelser...:ø)
  • Hvad sker der hvis jeg ikke dukker op en min naturfagseksam?

    Forumindlæg
    Jeg er rigtig langt bagud i alle naturfag og har meget svært ved at forstår fagene, så jeg har gjort mig mange overvejelser og har derfor valgt ikke at dukke op til eksamen. Jeg er dog meget i tvivl om hvad der vil ske hvis jeg ikke dukker op?
  • En lille hjælp Tak:)

    Forumindlæg
    Er der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D
  • søger en analyse af den fede mand

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen om ca 1 måneden jeg ville gerne have hjælp med at af analyser den her tekst jeg skal bare vide temaet, point of no return og klimaks mest point of no return og klimaks plzzzzzzz hjælp mig MANGE MANGE TAK PÅ FORHÅND
  • PLAGIAT

    Forumindlæg
    Hej, Hvis man til en skriftlig eksamen har brugt 3 linjer som ikke tilhøre en selv får man så plagiat? Jeg har selv skrevet 4 sider men lige de 3 linjer er taget. Er det noget med en opgaven skal være plagieret en hvis procent eller er det direkte plagiat ved en enkel sætning.
  • Nogen som vil kigge på mit spansk?

    Forumindlæg
    Som overskriften lyder, er der nogen som kunne tænke sig at kigge på min skriftlig spansk eksamen? Er langt fra den bedste til spansk!! så forvent at det er fuld af fejl.. men kunne godt tænke mig at høre hvad en anden part har at sige om det.. :) Nogen som har lyst? :)
  • valgfaaag ?

    Forumindlæg
    Hvordan foregår valgfag? er det ligesom når man har et normalt fag :) Altså hvis jeg vælger fransk som valgfag på b-niveau , kommer jeg så 100 % op i det til eksammen ? kan jeg supplere det til a-niveau ? Vil bare gerne høre hvordan et valgfag kommer til at foregå?
  • Blærerøvs sætninger

    Forumindlæg
    Hey, så er det i morgen det sker.Engelsk skr. eksamen, så jeg leder lidt efter nogle fede sætninger eller ord som er gode til at indlede analyser o.l. Bare sådan noget som lyder klogt:-)BAre fyr løs af alle de fede ord/sætninger I kan.
  • Har i nogensinde haft behov for at bruge Formelsamlingen til problemløsning?

    Forumindlæg
    Ja, personligt synes jeg aldrig rigtigt at jeg har kunne bruge den til noget, hvad med jer? Har eksamen i morgen i problemløsning, og kunne godt tænke mig at høre, om der er nogle gode råd eller erfaringer fra jer andre.
  • Hvad gør man?

    Forumindlæg
    Hvad gør man hvis man får en ufortjent karatere til fyik eksamen, på grund af en lærer der rascist og har været det gennem hele hymnasiumåret. Og han prøver på at få der ned i karaktere ved at mindske min eksamenstid, så man ikke har nok tid at snakke færdigt.
  • Hvor lang tid?

    Forumindlæg
    Hey... Nu nærmer tysk eksamen sig snart, og vil meget gerne høre hvor lang tid man egentlig er inde og snakke med lærerne, inden man får karakteren, for lærerne skal vel også have lidt tid til at snakke sammen:)
  • FUR Erhverscase

    Forumindlæg
    Hej derude. Sidder er forberede mig til min eksamen, og vil gerne undersøge hvad den optimale pris vil være for øllen. Et problem er bare at jeg ikke kan finde de variable omkostninger, så hvis nogen har et råd til hvor jeg skal kigge, vil jeg meget gerne have lidt hjælp til dette? MVH Martin

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010