Søgning på: matematik b eksamen 2017 hhx. Resultater: 19881 til 19900 af 130298
-
Metodisk til mundt. eksamen
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvorledes man fremlægger fornuftigt til engelskeksamen. Starter man med at refere handlingen af dette stykke man er kommet op i eller starter man med at præsentere teksten generelt? Er der nogen, der kan poste en god fremgangsmåde, så ville jeg blive glad. tak! :) -
Mundtlig Eksamen 3g (A)
Forumindlægjeg skal op i høj niveau fysik her om ikke så længe, så jeg ville lige høre om der var nogen som havde været oppe? Jeg kunne godt tænke mig at høre ordlyden af et eksamensspørgsmål, da jeg er meget i tvivl om hvad det hele går på! -
miljø og samf. eksamen
Forumindlæghej jeg skal også op i samfundsfag A i morgen, og min lærer har også sagt, at noget med miljø og klima nok vil være et af emnerne, mit spørgsmål er så hvilket overemne det er under, inden for sociologi, internationalpolitik, økonomi osv. Ved godt man ikke sådan groft kan inddele det, men hvad vil... -
Vurdering af spansk eksamen!!09
ForumindlægEr i ikke søde med at komme med et på på en karakter? studentereksamen2009 Her kommer min stil: Una chica joven escribe al consultorio de María: Hola, me llamo Carmen. Soy Mexicana, pero vivo en Los Angeles. Mis padres llegaron hasta aquí en 2005, peromi hermana menor Clara y yo he... -
FUR eksamen - høje lageromkostninger
ForumindlægJeg sidder og skal lave min fremlæggelse, hvor problemstillingen er for høje lageromkostninger.. Nogen der har en ide om hvad jeg kan komme ind på i fremlæggelsen? (også evt. modeller?) HJÆLP ! Mvh. Chatrine -
hjææææælp?? Eksamen om 2 dage :'(
ForumindlægHeey folkens .. Nogen der ved hvad ordet "skank" er? Tak -
Eksamen - genregulering og operonmodellen!
ForumindlægEr i gang med mine 24timers forberedelse i biologi og har trukket emnet "gener og genregulering" og har brug for lidt hjælp... I et af mine bilag er der omtalt metylgrupper der hindrer afkodning af genet - er de igangsat af operatorgenet eller har de noget som helst andet at gøre med op... -
Markedsrente + risikotillæg rentabilitetsanalyse til EKSAMEN!
ForumindlægHej med jer, Jeg har opdaget at jeg har misforstået noget i min eksamensopgave og skal op og forsvare den imorgen. Derfor er jeg sikker på, at de vil spørger ind til det som jeg har misforstået... Jeg har brug for at vide hvorfor man bruger markedsrenten + risikotillæg, når man skal sammenligne... -
ligevægtskonstant ud fra partialtryk..???? eksamen imorgen!
ForumindlægJeg har vedhæftet opgaven, samt et skema som jeg har udfyldt der ska hjælpe mig med at vise hvordan vi kommer frem til udtrykket for ligevægtskonstanten.. Jeg mangler et hint til hvordan jeg kommer igang, for kan ikke umiddelbart se sammenhængen.. -
Love and friendship - eksamen
ForumindlægJeg har trukket som over emnet i Engelsk "love and friendship", og jeg er lost om hvilke under emner jeg kunne vælge. Så det ville være mega dejligt hvis nogen kunne give mig lidt inspiration (udover det åbenlyse) (: på forhånd tak Susanna -
Mundtlig eksame i engelsk
ForumindlægHej allesammen Jeg har trukket ''crime'' som overemne og jeg skal selvfølgelig selv vælge mit underemne. Jeg vil bare lige høre om i har nogle ideer? tak på forhånd -
Samf eksamen - demokrati
ForumindlægHej , jeg har trukket dekokrati , og forstår ikke mit ene bilag , håber der er nogen der kan hjælpe? "Danmark - et demokratur... Indlæg for ca. 2 år siden Igen engang viser det sig, at det danske folkestyre er dødt. Det er myrdet af den såkaldte regering. Regering og folketing nedsæt... -
Intelligens - psykologi eksamen
ForumindlægHvordan får jeg koblet Piagets kognitive udviklings teori sammen med intelligens? (Gerne med Gardner?) - dette stadige omkring intelligens skal være diskuterende/vuderende.. Jeg har trukket emnet Kognition og intelligens og skal op imorgen så please hjælp :( -
Eksamens tekster til drengestreger
ForumindlægHej studieportalen. Jeg har trukket "Drengestreger" i dansk, men jeg mangler en tekst/film - whatever, som jeg kan snakke udfra. Er der en der har nogle gode forslag, som jeg kan arbejde med? Tekster vi har arbejdet med: Novelle: Blot en drengestren af Villy Sørensen Rap: Spæ... -
Hjælp det haster skal til eksam om par timer
ForumindlægHvad er interval tallet? Hvad er hyppighed? Hvad er perivervinkel? -
Tysk mundtlig eksame 9.klasse
ForumindlægHej Jeg har om Das deutsche und dänishe schulsystem, men jeg har problemer med at finde nogle super gode kilder til min disposition! nogle forslag? -
Monosakkarider, disakkarider - hjælp til eksamen
ForumindlægHej folkens! Nogen som kan hjælpe mig med at forklare den kemiske opbygning af mono og disakkarider?? -
Valg af emne til fysik eksamen
ForumindlægHej derude, jeg er på mit 3. år på HTX og skal til at vælge et emne samt forsøg i fysik på A-niveau, som både er spændende og kreativt. Er der nogle, der har nogle gode foreslag til, hvad jeg skal vælge? -
please hjælp jeg skal op til eksam imorgen.
Forumindlæghvorfor kan man ikke afskaffe efterløn, når det er en fordel. -
Fysik C Eksamen - regler
ForumindlægHalløj derude! Jeg skal trække til min fysikeksamen i morgen på c-niveau, med 24 timers forberedelse. halvdelen af de elever som skal op, har allerede trukket i dag. Eksamensspørgsmålene er på forhånd kendte. Hvad er regler for hvor mange gange et eksamensspørgsmål kan anvendes? - så vil jeg ne...
