Søgning på: matematik noter 1.g. Resultater: 19881 til 19900 af 47497
-
Mundtlig eksamen plasticsolen, michael strunge
ForumindlægHej skal til mundtlig eksamen i PLASTICSOLEN og sidder helt fast. Er der nogle der evt har været oppe i digtet eller kan hjælpe mig ift noter -
Hjælpemidler til skriftlig engelsk?
ForumindlægJeg skal til skriftlig engelsk i morgen. Må man tilgå egne noter, hvis de ligger offline på computeren fx. På skrivebordet? -
Kortfilm - Fucking tøs
ForumindlægHej jeg skal til eksamen på torsdag og har trukket kortfilm og valgt "Fucking tøs" er der nogen som før har arbejdet med den og har nogen gode noter? -
De forskellige politiske ideologier
ForumindlægHej er der nogen der har noter til disse forskellige ideologier?: - Liberalisme (Klassisk, social, ny( - Konservatisme (Klassisk, neo, national) - Socialisme (Klassisk, socialdemokratisme) -
Lyrik fra romantikken - hvad skal man have øje for
ForumindlægSkal op i Dansk Eksamen her på tirsdag og mangler lidt uddybende noter til hvad man skal have øje for i romantiske lyriktekster. Er der nogen, som kan hjælpe? -
hei *fysik/kemi* metaller
Forumindlæghei jeg mangler førsøg til metaller...og meget gerne noter også... vil være superglad hvis nogen gad hjælpe ^^ *ska op til eksamen snart og mangler det* -
Hold kæft og vær smuk - Vita Andersen
ForumindlægJeg søger noter til analyse af fælden fra novelle samlingen Hold kæft og vær smuk. Mit fokus er kvindesynet i samtiden -
Fodnoteperioden
ForumindlægHej, Er der nogen som har historie A noter om fodnoteperioden eller måske en oversigt over de vigtigste aktører, som de gerne vil dele? På forhånd tak -
Hjælp til Senecas 41 brev
ForumindlægHej, jeg skal til old eksamen i morgen, og mangler desperat noter til Senecas 41 brev! Håber nogle kan hjælpe -
Hvad må man medbringe
ForumindlægHvad må man alt medbringe inde i selve lokalet til biologi b eksamen? Er der kun noter, eller må man have computer osv med? -
Fysik eksamem fsa
ForumindlægHejsa Jeg skal snart op i fysik, og tænkte om I havde nogen gode noter, råd eller andet som jeg kunne bruge? Tak, på forhånd;) -
Finansieringseksamen 3. HH
ForumindlægHey alle! jeg selv og mit finansieringshold skal alle op i finansiering. Er der nogle der har nogle gode noter eller lign.? - så ville det være fedt at få fat i :) mvh FrederikB -
Samfundsfags hjælp!
ForumindlægHej! Jeg tænkte på om der var nogle der havde nogle gode noter, eller som vil fortælle lidt om danskhed og nationalitetsfølelse (ect.) gennem tiden? -
EKSAMEN - Die Fitnessfabrik af Milena Moser
ForumindlægHej derude :) Er der nogen der ligger inde med nogle goder noter til Milena Mosers "Die Fitnessfabrik"? :) -
Kunderelation
ForumindlægDer skulle vel ikke være nogen her inde, som skulle lægge inde, med noter omkring kunderelation? Jeg er selv ved at læse til serviceøkonom. På forhånd tak. -
brøkregning stykke!! (9.klasse)
ForumindlægEr der nogle der lige vil hjælpe mig med et brøkstykke!? Meget gerne med mellemregning så jeg kan notere det ned og huske det fremover.. 5 2/7 x 6 -
3x = 11
ForumindlægHej, Er der nogle som lige kunne hjælpe mig med denne ligning: 3x = 11 PS. Jeg vil blive rigitg glad hvis du ville lave en mellemregning, så jeg kunne notere det ned :) -
HJÆLP TIL ANALYSE AF TOVE DITLEVSEN "jeg elsker dig"
ForumindlægNogen der har analyseret følgende digt og kan evt. sende noter/svar? Hjælp pls er desperat og kan ikke rigtigt komme på noget... -
Finansøkonom
ForumindlægNogle der har taget finansøkonomuddannelsen??? Er interesseret i at købe bøger, noter, opgaver, projekter og alt inde for uddannelsen! -
Jens Stoltenberg
ForumindlægHar i nogle gode råd til hvor Jens Stoltenberg bruger appelformer, i sin tale i Norges domkirke? :) Alle andre noter kan også bruges! På forhånd tak.
