Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 19901 til 19920 af 48931
-
Standby??? Hjælp!!
ForumindlægHej alle Jeg har et lille problem. Jeg forstår ikke helt princippet med standby. Altså hvis jeg har søgt 8 uddannelser, og jeg har trykket ''ja tak'' til standby på de sidste 4 uddannelser, kommer der til at påvirke min ansøgning? Er der gode råde og t... -
bekendelseslitteratur og feministisk realisme. HASTER !!
ForumindlægNogle der kort kan forklare mig hvad bekendelseslitteratur og feministisk realisme er?? HASTER :D På forhånd tak ! -
terminsprøverne 2011 den 4/1
Forumindlæghej, er det nogen der ved el. kender en hjemmeside med opgaverne fra terminsprøven. ville rigtig meget gerne se opgaverne... tak på forhånd. -
Erhvervsfrekvenser i DK
ForumindlægHej alle, Jeg sidder med en graf, som jeg har svært ved at forstå. Grafen viser erhvervsfrekvenser ved forskellige grupper i DK: danske mænd, danske kvinder, indvandrere fra ikke-vestlige lande (mænd), indvandrere fra ikke-vestlige lande (kvinder), efterkommere fra ikke-vestlige lande (mænd), ... -
Hjælp! Funktionen f og g
ForumindlægFunktionen f og g er givet ved: f(x)=-x^2+6x+1 og g(x)=x^2-2x+7 Hvordan vil du få disse to ligninger i én så den er ligmed 0? -
Hvad vil der ske med spytamylasens aktivitet, når den kommer ned i maven?
ForumindlægHvad vil der ske med spytamylasens aktivitet, når den kommer ned i maven? -
Je habit in copenhagen
ForumindlægHvad betyder je habit in copenhagen -
HUNGER BARNET KAPITAL 6 PLS HJÆLP
ForumindlægKAPITAL 6 SKAL VÆRE FÆRDIG TIL DEN 30. MARTS Hvorfor er Tinke træt af madmor ? Giv flere eksempler. Hvorfor bliver Tinke rasende på Larus ? Hvorfor vil Larus ikke rigtig med tilbage til Tinkes hus ? Hvorfor har hønsene betydning for Tinke og hvad tænker Larus om, at hønse... -
Hjælp
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: Omsætning af malervarer hos forhandlerkæden Flügger kan i perioden 2009-2013 med tilnærmelse beskrives ved modellen f(x) = 125,7x + 1447, h... -
Generel hjælp til fysikopgaver
ForumindlægHej. Jeg har fysik B på stx, og jeg overvejer at trække det op på A i 3.g, da jeg ellers er god til teori og rapporter. Men jeg har svært ved at regne opgaverne, da jeg som regel er usikker på, hvilken formel man skal bruge i de forskellige opgaver. Nogen, der har nogle generelle tips eller websi... -
Lukket system?
ForumindlægHej SP Jeg forstår ikke helt lukket systemer. Når man smelter is er det så et lukket system Mange tak for hjælpen på forhånd -
Dansk eksamen
ForumindlægOkay, så jeg skal til en mundtlig dansk eksamen om et par dage. Hvad er godt at huske til sådan en eksamen -
Skr. samf
ForumindlægHej alle. Jeg ville høre, om en eller flere af jer har ideer til hvilke emner der sandsynligvis kommer i spil til årets skriftlige studentereksamen i samfundsfag A? Alle ideer bliver modtaget med kyshånd! -
Tror I de unge kommer op i mundtlig mat??
ForumindlægHvad tror I? Tror I 2'gerne kommer op i mundtlig matematik?? -
Batterier og effekttab
ForumindlægHejsa Jeg har lidt problemer med en fysikaflevering, og jeg håber at I kan hjælpe. Jeg skal diskuttere følgende: Ved hvilke strømstyrker (små eller store) er der størst effekttab som følge af batteriets indre modstand? Jeg vil umiddelbart mene at det er ved store strømstyrker, at der er mest e... -
Terning
ForumindlægDen samme terning er vist fra tre forskellige sider. Hvilket bogstav står på den modsatte side af x Svaret er O men hvor finder man frem til det -
Basiskemi
Forumindlæg2,0 g opløses i 1,0 L demineraliseret vand. Hvad er den aktuelle stofmængdekoncentration af Na+ og OH- i opløsningen? -
Romerriget
ForumindlægHejsa :). Jeg er igang med at lave en problemformulering og nogle problemstillinger som jeg skal have accepteret af min lærer på mandag. Indtil videre ser min problemformulering sådan ud: Hvordan gik Romerriget fra at være en bystat til, at være en middelhavsmagt – og hvad lå til grunde f... -
Hej Folk
ForumindlægHej. Vi kommer fra sønderlandskole og går i 9 klasse. Vi har fået én opgave for i weekenden, som lyder. Vi arbejder på naturfag, hvor vi lige ville spørg ind omkring 1 arbejdsspørgsmål. Vi har vores problemstilling "Hvordan kan kerneenergi atomkraftværk være en mulig løsning på den globale e... -
Ligning
ForumindlægHvordan skal denne ligning løses?
