Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 19921 til 19940 af 36437
  • Potensfunktioner/potensvækst

    Forumindlæg
    Skal definere begreber indenfor potens og hvad pokker er forskellen på potensfunktion og potensvækst? Altså hvis man skulle forklare det til en eksamen x)
  • Perspektivering i old

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg står overfor en eksamen i oldtidskundskab, men jeg har lidt svært ved at se, hvad jeg kan perspektivere Symposion og Orestes til. Hvad mener I?
  • Inddrag ny tekst?

    Forumindlæg
    Det med at man skal inddrage ny tekst til eksamen.. Må man godt inddrage en tekst man har læst med klassen eller skal det være brandnyt?
  • Kulturmøde

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder her med en 24 timers forberedelse til historie A eksamen. Jeg vil spørge om definitionen for: Hvad er et kulturmøde? På forhånd tak :)
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige været til samf C eksamen, og har et spørgsmål, der lyder :Bortfalder årskarakteren, hvis man kommer op i faget. Hvilken karakter er gældende?
  • Optagelse? hjælp

    Forumindlæg
    Hvad skal man trykke på når der står; Har du en adgangsgivende eksamen eller forventer du at få en inden 5/7 i år? Hvad betyder det?
  • karakter på uni?

    Forumindlæg
    Hej alle, Når man skal til eksamen i 1. og 2. semester? får man så en karakter, eller er det blot "bestået" / "ikke bestået" ?
  • bestået??

    Forumindlæg
    hvis man har fået 7 i både skriftlig og mundtlig matematik og 02 og 00 til eksamen ?? er det noget med at man skal tage gennemsnittet af disse og hvis den er over 02 har man bestået?
  • Nogen der har været oppe i spansk A 2021?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har været oppe i Spansk A skriftlig eksamen i 2021, som kan sende eksamenssættet eller evt. deres skriftlige opgave eller andet? tak:)
  • Den danske samtidsroman

    Forumindlæg
    Heeeej (: Har virkelig brug for hjælp, er der nogen herinde der har været med i en dansk eksamen med internet der handlede om den danske samtidsroman? (: Man virkelig meget inspiration!! Tak på forhånd
  • Latin privatundervisning

    Forumindlæg
    Hej, Jeg tilbyder privatundervisning i latin, særligt i forbindelse med eksamen. Har selv en bachelor i latin. Skriv endelig, hvis det har interesse :) Mvh
  • Fodspor

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved noget om fodspor? Har brug for noget information til Nv eksamen. På forhånd tak kh mig.
  • Karakterer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg tænkte på, hvis man dropper ud af STX som 2. år, vil karakterene fra 1.g eksamen/årskarakter så gælde, eller er det ens 9 klasse eksamenskarakterer, der gæller?
  • Noter/hjælp til virksomhedsøkonomi (Uni)

    Forumindlæg
    Hej, Jeg går på HA og skal til eksamen i Januar. I undervisningen lærer vi meget om de ting, som primrt henvender sig til den mundtlige eksamen. Det ligger dog sådan, at vi ikke skal op til nogen mundtlig eksamen i Virksomhedsøkonomi. Hverken i Januar eller til sommer. Derfor vil jeg gerne hør...
  • Haster!!! Almensprog forståelse

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til eksamen, og der er noget, der undrer mig. Er med et præposition eller adverbium? Jeg har en aftale med en veninde tak på forhånd :)
  • Produkt til Koreakrigen?

    Forumindlæg
    Jeg skal op i eksamen på mandag, hvor jeg skal fremlægge i 15 min om Koreakrigen.. Har I nogle kreative ideer til et produkt? Noget udover powerpoint og film?
  • Kvindesyn gennem tiden

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige trukket kvindesyn gennem tiden til Dansk mundtlig eksamen. Har i nogle ideer hvad man kunne snakke om?
  • Når man dumper SSO?

    Forumindlæg
    Hejsa. Dette er ren nysgerrighed. Hvis man dumper sin SSO på HF, hvad sker der så? Mindes jeg har hørt, at man ikke kan gå til eksamen så.
  • Dansk Mundtlig trukket - Ondskab

    Forumindlæg
    hej alle, jeg har trukket ondskab til min dansk mundtlig eksamen nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan vælge er helt lost
  • kriminalitet

    Forumindlæg
    hej jeg sidder med min eksams opgave og vil lige have hjælp til en spørgsmål hvorfor straffer vi kriminelle i danmark ???