Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19941 til 19960 af 42939
  • A fag

    Forumindlæg
    Jeg er på linjen matematik a, fysik b, kemi b, men jeg mangler endnu et a fag. Jeg vil gerne have engelsk op, men har hørt at det vil komme til at køre som et dobbelt forløb dvs med to sæt afleveringer og hvis jeg er rigtig uheldig to forskellige lærere. Er der nogen der ved noget om dette?
  • Bedste uni at læse jura på?

    Forumindlæg
    hvilket universitet vil i anbefale at man læser jura på? fx noget med sværhedsgraden er den svingende fra sted til sted, og kvaliteten i undervisningen? På forhånd tak Christian.
  • eksamensbevis (STX)

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er bare lige nysgerrig. Kommer vores årskarakterer også til at stå i vores eksamensbevis? Hvordan ser eksamensbeviset egentlig ud? Er det ligesom i folkeskolen, hvor man får en slags hæfte og så ligger der et papir indeni med vores eksamenskarakter?
  • Universitet fordybelse

    Forumindlæg
    Er der nogen universitetetsstudier hvor man virkelig kan fordybe sig? Går på statskundskab og synes det er meget generelt. B. la. har vi tre fag hele tiden, så der er ikke så meget plads til at kunne fordybe sig i de enkelte fag. Hvordan er det på jeres studier
  • Motiverne bag pave urban 2.s korstogsopfordring

    Forumindlæg
    Hej nogle der ved noget om motiverne bag pave urban 2.s korstogs opfordring.? Eller nogle der kan give mig en hjemmeside?
  • Årskarakter 2.g?

    Forumindlæg
    Hej alle! Tæller årskarakteren i 2.g for noget på selv eksamensbeviset? Jeg er godt klar over at de afsluttende fag gør, men gør de ikke afsluttende?
  • hvad er det jeg gør forkert ?

    Forumindlæg
    Jeg er ved at øve mig i mat uden hjælpemidler.. og kan ikke helt finde ud af hvorfor mine tal bliver lort.. nogen som kunne gennemskue det for mig.
  • Søger efter skriftlig eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej, jeg kunne godt tænke mig at øve på nogle gamle eksamener i fysik A-niveaum er der nogle, som har det?
  • Normalfordeling, binominalfordeling.

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg skla op til eksamen imorgen, der er et spørgsmål som jeg virkelig ikke fatter. Gør rede for binominafordeling og normalfordeling. :(
  • HF eksamensæt 2005

    Forumindlæg
    hej..er der nogen der ved om der har været skriftlig dansk eksame for HF´ere her i 2005.?-og er der en hjemme side, hvor man ka se opgaverne i stilehæftet 20058(HF)...
  • Hvad går EU traktaten ud på?

    Forumindlæg
    Hey allesammen. Skla til eksamen imorgen, men ved ikke rigtig hvad EU-traktaten går ud på?!?! Nogen der kan hjælpe?
  • Talepapir

    Forumindlæg
    Hejsa. Skal op til eksamen i AT i morgen. er der en som vil se på mit talepapir og give lidt kritik. Er der nok metode osv. ideer til forbedringer.?
  • Wie

    Forumindlæg
    Hvordan kan man på en bedst muligt præsentere sit emne på tysk?har I nogle andre ting man kan fyre af til en tysk eksamen?
  • Skriftlig dansk - HF

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har skriftlig dansk eksamen snart. Hvordan kan man øve sig i dansk skriftlig? Er der eksempler? Hvad synes I man kunne gøre? På forhånd tak :)
  • B-niveau: hvordan forbereder i jer?

    Forumindlæg
    Hej.... om en uges tid skal jeg til og til eksamen i kemi...og så ville jeg høre andre om hvordan i forbereder jer...? for synes det kan virke en smule uoverskueligt....
  • Engelsk terminsprøve

    Forumindlæg
    Hejsa. Når man skal op til terminsprøve i skriftlig engelsk B, er det nogle nye opgave sæt eller er de gamle opgavesæt fra eksamen sidste år?
  • Engelsk Disposition 9 klasse

    Forumindlæg
    Er der slet ingen steder hvor man kan få en "opskrift" på hvordan man laver en korrekt engelsk disposition til en 9 kl eksamen. Håber meget på lidt hjælp
  • Louis Pasteur

    Forumindlæg
    Jeg har snart eksamen, hvor jeg skal fortælle om louis pasteur og hans metoder. Er der nogen der kan hjælpe mig ?
  • Mat A niveau - bestå

    Forumindlæg
    Godaften alle, Til matematik eksamen på A niveau, hvor mange opgaver skal man have svaret rigtigt, for at man kan bestå - cirka? Til den del med hjælpemidler.
  • Medieetik

    Forumindlæg
    Heej!!! Jeg skal til eksamen og kan komme op i medieetik, men problemet er bare at jeg ikke ved hvad medieetik er, er der nogle der kan hjælpe mig??? På forhånd Tak