Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 19941 til 19960 af 33808
  • Litteraturhistorisk indplacering

    Forumindlæg
    Er pt. igang med min SRP, hvor jeg skal analysere og sammenligne to postmoderne værker, hvorefter jeg yderligere skal indsætte dem i en "litteraturhistorisk indplacering". Og her er det så, jeg tænker - HVAD FANDEN ER DET?? :) Jeres hjælp er yderst påskønnet! - Danielle.
  • Hvorfor er farvestoffer farlige

    Forumindlæg
    Hej studieportalen Sidder og skriver srp om farvestoffer. Men hvorfor er de farlige har kun læst at det er visse farvestoffer som er farlige, men de bruges ikke iindustrien mere, har om en aromatisk drik men hvorfor er der en max 100mg/L grænse for hvor meget farvestof der må puttes i??? Hilsen...
  • Objektiv eller subjektiv skrivning?

    Forumindlæg
    Hej folkens, Sidder lige og er i færd med at skrive SRP... Tænkte på om man skal skrive objektivt fx "man" eller subjektivt "jeg", når man skriver studieretningsprojekt? Og må man gerne ændre det i løbet af opgaven? På forhånd tak
  • Studieretningsprojekt

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive SRP nu her, og har endnu ikke min opgaveformulering klar. Jeg skal skrive i henholdsvis IØ og Afsætning (begge hovedfag) om Globalisering. Vil derfor høre om der var nogen der havde ideer til spændende område man kunne komme ind på. Håber i kan hjælpe.
  • Nedbør på grund af øget temperatur

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg er igang med at skrive SRP om klimaforandringernes karakter i USA. På grund af den øgede temperatur har landet haft ændrede nedbørsmønstre. Mit spørgsmål er derfor, hvordan påvirker en øget temperatur nedbøren? Håber I kan hjælpe mig. Jeg er meget forvirret.
  • Analyse af Latinamerikas historie

    Forumindlæg
    I min SRP skal jeg give en analyse af en bog, der beskriver Latinamerikas historie. Men hvordan analyserer man sådan noget? Kom til at kigge på det jeg har skrevet; det er i grunden en redegørelse af de slutninger, forfatteren drager :( kan bare ikke se hvordan det skal gribes an! Nogle der kan h...
  • perspektivering af oplysningstiden?

    Forumindlæg
    hej, jeg er igang med at skrive SRP, og jeg vil derfor perspektivere min emne, oplysningstiden... hvis I kan komme med nogle ideer som jeg kan perspektivere med?? vil renæssancen ikke være en god ide eller??
  • Fluernes Herre - relevans til i dag?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skriver SRP om Fluernes herre og er gået i stå ved min vurdering: Der ønskes en vurdering af fortællingens socialpsykologiske relevand i nutidig sammenhæng. - Er der nogen, der har nogle forslag til, hvad man kunne relatere den til i dag?
  • rettelse..

    Forumindlæg
    hej allesammen jeg lige ved at være færdige med min srp, er der nogen sød mennesker der kan rette , da jeg er ikke særlige god til det grammatiske . det ville været meget sødt af dem opagven består af biologi/kemi delen. tak
  • undvigelseshastighed

    Forumindlæg
    hey jeg sidder her med srp og skal udlede undvigelseshastigheden fra jordens tyngdefelt. jeg har sådan set udledningen men kun på papir mangler noget forklaring til trinnene i udledningen nogen somm kan hjælpe? Vh
  • søger hjælp. til tjek af opgave.

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger en der kan kigge på min opgave, den er lavet, skal bare være sikker på den er rigtig. den er lavet til min srp i 3 G. opgaven er lidt for stor til at ligge ind, så hvis nogen har lyst til at hjælpe så kan i jo lige skrive jeres mail til mig.
  • Outsourcing IØ B og VØ A

    Forumindlæg
    Hej jeg ville lige høre om der var nogle som kan komme på nogle metoder og andre ting der ville være gode at bruge til ens SRP inden for Outsourcing. Mine 2 hovde fag er VØ A og IØ B?
  • Hjælp til værdikædeanalyse

    Forumindlæg
    hej :) jeg er ved at skrive SRP om carlsberg jeg skal udarbejde en værdikædeanalyse.. er i tvivl om man både skal analysere de primæraktiviter eller også støtteaktiviterne, da carlsberg jo er en produktionsvirksomhed. hvis nogle har benyttet modellen i en aflevering, vil jeg meget gerne se d...
  • vindmøller og udæmpede svingninger

    Forumindlæg
    hej (: jeg skriver SRP om vindmøller og har dertil brug for lidt hjælp til nogle spørgsmål om tårnsvingninger: det ville være rart hvis vi måske kunne tage den over mail, da jeg synes det er kompliceret at skrive formler osv. op herinde.
  • Sandsynlighedsregning i poker

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er i gang med min SRP og skal finde sandsynligheden for at få en straight flush. (3,4,5,6,7 i samme kulør) dette kan man gøre med alle kulørene og alle kombinationerne på nær 10, knægt, dame, konge, es er inkluderet. Er der nogen der kan hjælpe mig på vej.
  • TLC - usikkerheder

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg sidder og er ved at skrive min SRP hvor jeg har lavet et forsøg med farvestoffer og TLC, men kan ikke rigtig lige komme på om der er nogen usikkerheder ved at bruge TLC? Nogen der ved det? Tak :)
  • Markedsføring af øl på det indiske marked :)

    Forumindlæg
    Hej :) jeg er i gang med at skrive SRP og skal derfor vurdere Carlsbergs fremtidige markedsføringsmæssige tiltag på det indiske marked! :) Nogle kilder siger det er ulovlig, men er der nogle der ved noget mere om dette?? om det kun er på tv eller os nettet osv?
  • HJÆLP! SOS! Vurdering?

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål i min SRP opgave der hedder : Vurder om der er en sammenhæng mellem kvindernes faktiske placering i samfundet og mediernes kvindebillede. Jeg synes mere det lyder som et spørgsmål, end noget man kan vurderer.. og hvad skal jeg egentlig når jeg skal vurdere dette?
  • Kilder, henvisninger, og copy paste

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og roder lidt med mit SRP. Og jeg skal skrive lidt om oliekrisen. Kan man med fordel copy paste fra wiki, med en lille note om at det det er hentet fra wiki, eller er man tvunget til at skrive om olie krisen for 117. gang?
  • Operation Overlord

    Forumindlæg
    Jeg skal i min SRP, fortælle meget kort om Operation Overlord, og om ULTRAs betydning. Jeg har skrevet 8 linjer, og håbede på at finde en som ville læse disse 8 linjer, og fortælle mig om jeg i korte træk har forstået det rigtigt?