Spansk

Spansk A Eksamen

27. maj 2014 af HejJuli (Slettet) - Niveau: A-niveau

Har været til skriftlig spansk eksamen her i dag, nogen der ville være så søde og rette min opgave igennem/give et skud på, hvilken karakter jeg evt. vil få? :)

Redigeret: 

Min oversættelse er her. Hvis nogen gider se mine svar på spørgsmål må I meget gerne skrive til min indbakke :) 

Alvaro er kommet til en lille by I argentina på sin cykel. Morgenen efter star han og snakker med byens børn I skolen. De kigger på ham med åben mund.

-Hvem er du? Spørger en af dem. 

Jeg hedder Alvaro og jeg er en meget sjov klovn. Jeg kom hertil I aftes da I sov. Og jeg skal være I inocentes hus en uge vil I se min forestilling? Det koster ikke noget.

jeg og min lillebror er nødt til at spørge vores mor. 

Selfølgelig. jeg håber at I alle kommer tilbage klokken otte. 

Álvaro ha llegado a una ciudad pequeña en Argentina en su bicicleta. La mañana después está hablando con los hijos de la ciudad en la escuela. Le miran con bocas abiertas.

¿Quién eres? Uno de ellos pregunta.

Me llamo Álvaro, y soy un payaso muy chusco. Llegué anoche, cuando durmieron, y voy a estar en la casa de Inocentes durante una semana. ¿Quieren ver mi espectáculo? No costa nada.

Yo y mi hermano menor tienen que preguntar a nuestros madre.

Claro. Espero, que vosotros todos volvierais a las ocho.


Brugbart svar (1)

Svar #1
27. maj 2014 af SofieK123 (Slettet)

Ja, send den i indbakken, så vil jeg prøve at kigge på den


Svar #2
27. maj 2014 af HejJuli (Slettet)

Så har jeg sendt den :)


Skriv et svar til: Spansk A Eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.