Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP hjælp hjælp hjælp!!

14. december 2014 af Kirstine1996 (Slettet)

Hej alle

Jeg sidder som alle andre 3.g'ere og skriver SRP opgave. Jeg sidder desværre meget fast i opgaven, da jeg ikke kan komme længere en redegørelsen. Jeg har om Israel/Palæstina konflikten i historie og samfundsfag. Jeg er blevet bedt om at lave en kildekritisk analyse af selvvalgte kilder, som bla er en dokumentar men interviews af palæstinensere og den anden kilde er fra en bog der redegør for konflikten.

Spørgsmålet lyder således: "Der ønskes en kildekritisk analyse af selvvalgte kilder, der omhandler sikkerhedssituationen og magtforholdet mellem israelere og palæstinensere i henholdsvis perioden omkring dannelse af staten Israel i 1948 og i dag." 

Jeg har lavet kildekritik før, men jeg har svært ved at se, hvordan jeg skal udforme et helt analyse afsnit på 8-10 sider, udelukkende på baggrund af kildekritik af af disse to kilder. 

Jeg håber at der er nogen af jer der kan hjælpe mig nogle fif til at udforme dette afsnit, det ville være den største hjælp i hele verdenen!

Hilsen den desperate SRP-skriver


Skriv et svar til: SRP hjælp hjælp hjælp!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.