Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP hjælp (nervesystemet)

16. december 2015 af Dstudge

Hejsa

I min problemstilling skal jeg forklare et rusmiddels virkning med fokus på nervesystemet. Jeg er dog kommet i tvivl om hvorvidt jeg skal forklare hele nervesystemet eller kun forklare det generelt og så komme ind på receptorer og lignende?


Brugbart svar (0)

Svar #1
16. december 2015 af JulieW99

Mit bedste bud ville være at kontakte en af dine vejledere.

- - -

Vh Julie


Brugbart svar (0)

Svar #2
16. december 2015 af Dulugtergrimt

Et bestemt rusmiddel? Jeg ville forklare, hvordan ting kan påvirke nervesystemet generelt, og så komme med eksempler fra de mest anvendte rusmidler (alkohol, hash, kokain, opioider, amfetamin, evt. benzodiazepiner).


Brugbart svar (0)

Svar #3
03. februar 2020 af EnVenINød

#0

Hejsa

I min problemstilling skal jeg forklare et rusmiddels virkning med fokus på nervesystemet. Jeg er dog kommet i tvivl om hvorvidt jeg skal forklare hele nervesystemet eller kun forklare det generelt og så komme ind på receptorer og lignende?

Kan du sende din srp til mig? Ville være så taknemlig!!!!!

[email protected]

vh 

En ven i nød


Svar #4
03. februar 2020 af Dstudge

Hvad skriver du om?


Svar #5
03. februar 2020 af Dstudge

#3
#0

Hejsa

I min problemstilling skal jeg forklare et rusmiddels virkning med fokus på nervesystemet. Jeg er dog kommet i tvivl om hvorvidt jeg skal forklare hele nervesystemet eller kun forklare det generelt og så komme ind på receptorer og lignende?

Kan du sende din srp til mig? Ville være så taknemlig!!!!!

[email protected]

vh 

En ven i nød

Hvad skriver du om?


Brugbart svar (0)

Svar #6
03. februar 2020 af EnVenINød

Jeg har også valgt om at skrive om rusmidler og omkring dens virkning på nervesystemet. Jeg ved bare ikke helt hvilke kilder jeg skal kigge efter og omkring alle de ting man skal undersøge:// hvis du stadig har din, kunne du så sende den? Eller give mig lidt hjælp måske?

Svar #7
03. februar 2020 af Dstudge

Men hvilket rusmiddel? Tænker du ikke skriver om alle rusmidler. Hvilke bøger har du?


Brugbart svar (0)

Svar #8
03. februar 2020 af EnVenINød

Altså jeg har ikke valgt noget specifikt helt i nu men jeg har gjort mig nogle tanker. Vi har en vejledningsrunde snart så jeg ville bare lige få lidt viden omkring nogle forskellige før jeg vælger noget helt konfekt.

Svar #9
03. februar 2020 af Dstudge

Okay. Jeg sender dig ikke min srp.


Brugbart svar (0)

Svar #10
03. februar 2020 af EnVenINød

Ihhh hvor er du gavmild:)))

Brugbart svar (0)

Svar #11
04. februar 2020 af thelma333 (Slettet)

selvfølgelig skal vedkommende da ikke sende dig sin srp

læs i stedet dette

http://www.lr-web.dk/Lru/microsites/hvadermatematik/hem1download/Kap8_projekt8_3_sundhedsstyrelsens_rapport.pdf

Skriv et svar til: SRP hjælp (nervesystemet)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.