Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP samf/religion, gennemlæsning

17. december 2015 af emmam1997

Hej, jeg har skrevet SRP i religion/samf om radikalisering. Jeg mangler dog nogen til at læse korrektur og andre evt. fejl i indholdet! Jeg er især i tvivl om konklusionen, indledningen og abstract. Hvis der er nogen der har lyst til at læse den igennem, så må i meget gerne skrive her :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. december 2015 af MLektiehjælp

Jeg skal gerne læse den igennem. Du kan bare skrive til mig hvis du er interesseret :)


Brugbart svar (0)

Svar #2
13. september 2016 af Bet369

Hej Mikkel. Jeg har også valgt at skrive i fagene religion/samf i SRP. Vi er dog ikke begyndt endnu, men jeg ville lige høre, om du havde interesse i at læse min igennem, når jeg engang er færdig? :) 


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. september 2016 af MLektiehjælp

Selvfølgelig! Du er også velkommen til at skrive hvis du kan bruge mig til noget inden da. 


Svar #4
13. september 2016 af emmam1997

Hej igen Mikkel. Selvom det er lidt tid siden ville jeg lige informere om, at jeg fik et 12-tal for min opgave! Og jeg er sikker på, at dine rettelser og idéer gav mig lige det sidste skub mod den karakter! Så tusind tak for hjælpen!

Brugbart svar (0)

Svar #5
01. januar 2022 af hej12399

Hej emmam1997

Jeg vil blot høre om du vil sende din srp til mig, eftersom jeg snart skal vælge fag i srp og overvejer samfundsfag og religion om radikalisering?


Skriv et svar til: SRP samf/religion, gennemlæsning

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.