Historie

Marshallplanen

31. marts 2016 af Pyrros - Niveau: 9. klasse

Vil det være muligt at en laver en hurtig gennemgang af min tekst omkring Marshallplanen? Tak på forhånd, hilsen Sebastian :)

Vedhæftet fil: usas marshall.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
02. april 2016 af Bang7812

ok jeg syntes du mangler lidt på layootet. og det med e ansk vestindiske øer er irelevandt. og du manler at nævne dominoefekten som er det der ligger grundlaget for m-planen. Du er ret misvisende fordi u næsten kun beskriver marshallplanen som noget er skulle hjælpe danmark og ikke resten af Europa.

det at du har brugt wikipedia i ine kilder er meget proplematisk. jeg vil råe dig til at slætte wikipedia og alt det du har frundet på wikipedia og det samme gælder wikisource

Svar #2
02. april 2016 af Pyrros

ok jeg syntes du mangler lidt på layootet. og det med e ansk vestindiske øer er irelevandt. og du manler at nævne dominoefekten som er det der ligger grundlaget for m-planen. Du er ret misvisende fordi u næsten kun beskriver marshallplanen som noget er skulle hjælpe danmark og ikke resten af Europa.

det at du har brugt wikipedia i ine kilder er meget proplematisk. jeg vil råe dig til at slætte wikipedia og alt det du har frundet på wikipedia og det samme gælder wikisource

Det er blot et manuskript. Det gælder om Danmark og Marshallplanen.
Derudover ved du tydeligvis ikke meget om wikimedia. Wikisource er et af de mest pålidelige kilder på internettet. Derudover er wikipedia meget pålideligt, især den engelske. Den Store Danske er hverken mere eller mindre pålidelig.

Men tak for feedback. Jeg vil kigge på det med dominoeffekten. :)

Brugbart svar (0)

Svar #3
03. april 2016 af Bang7812

ok det jeg mente med wikisource var at du har ikke skrevet hvilken kilde du har brugt. et er lettere proplematisk fordi at skrive at man har brugt wikisource er et meget vidt begræb. 

og jeg vil bare lige slå fast at uanset om det er på engelsk eller ej ser det ikke godt ud at have wikipedia som kilde. det vil der blive lagt mærke til. 

det der er med wikipedia er at alle kan skrive en atikel uden at den bliver rettet igennem. det gør at er er talrige fejl i wikipedia på alle sprog. 

Den Store Danske er et leksikon, der giver svar på det meste – et nationalt referenceværk. Den Store Danske udgives af Gyldendal A/S.

Den Store Danskes indhold stammer oprindelig fra Gyldendals forskellige leksika, primært Den Store Danske Encyklopædi. Ved åbningen i februar 2009 rummede siden mere end 161.000 artikler. Alle redigeret og verificeret af førende danske fageksperter.

Enhver kan bidrage til Den Store Danske med opdatering af eksisterende artikler og nyskrivning af artikler. En redaktion, bistået af eksterne fageksperter, tjekker alle bidrag og bearbejder dem om nødvendigt, så alle artikler fastholder et højt fagligt niveau.

Svar #4
03. april 2016 af Pyrros

Hvis nu at det var en skriftlig opgave kunne jeg heller ikke drømme om at bruge wikipedia som primær kilde. :)
Wikipedia bliver skam også tjekket af folk med højt farligt niveau.

Skriv et svar til: Marshallplanen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.