Spansk

Oversættelse af tekst

07. juni 2017 af AmandaMR (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej, 

Er der nogen der kan hjælpe mig med at forstå hvad der foregår i denne her tekst/uddrag.

Tak på forhånd. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. juni 2017 af Piksalat

Den her bedte du selv om:

Jeg rodede gennem bøgerne fandt også den lille messebog pasta Pearly min første kommunion, at min tante ham give mig den nonne. Efter døden af ??min far, tante besøg, der blev mere hyppige, næsten uafbrudt. En eftermiddag, min tante nonnen fortalte min mor om en meget ejendommelig ting: han ønskede fremover entrásemos high school i Gran Via i ryggen. Der kom også de fattige piger, der får frie klasser. Betalingen, rige, der kommer gennem de vigtigste facade. Min tante havde fortalt os Alguena gav ham engang megen sorg straffe piger, fordi straffen af ??piger var til at passere en klasse sidder ved siden af ??fattige.

Straffen for de fattige kørte ud af en ounce af chokolade snack. Når vi coindimos med udgangen af ??probres piger: De var klædt i jakkesæt og mørke stof lyseblå forklæder fordi, mellem klasser, Foyers gangarealer og lounger, såvel som deres egne klasser. Nonnerne fortalte dem, at '' således arbejdet sammen for at betale deres storslåede studier. '' Nå, det claso er, at min mor accepterede '' Board '' min tante uden spørgsmål og hver aften vi forvandlet til gaden og trådte gennem ryggen.

En anden eftermiddag, det sidste jeg så hende, min tante var meget tungt med min mor og mig. Før de to havde talt længe i gangen, gestikulerende en masse, men jeg havde ikke hørt noget. Da vi var allerede tre sidder på den sædvanlige plads, var min tante og fortalte mig:

Gå Jesús Mari, fortælle din mor, hvad synd begår kvinde dating en mand uden at være gift. Gå, fortælle dig, at du har studeret så godt og begge doktrin.

Og jeg vidste ikke, hvad jeg skal sige. Jeg Paracia usædvanlig situation. Jeg sænkede mit hoved, som altid, og jeg begyndte at trække mine sokker.

Anda - insisterede - hvis du siger det klart og meget stærk, vil jeg give en meget stor og meget rig pakke af slik jeg har været her - og det svulmende lomme i hans anchísma nederdel var håndgribelig, at lomme, som jeg undrer mig fordi det samme blev brugt til at trække en karamel, et lille billede, et stykke stearinlys (han en dag faldt et stykke af stearinlys og rødmede lidt), jeg havde til scratch dele, når han troede, ingen så det; at lomme var for mig ligesom hatten af ??en prestigiador - Anda, Jesús Mari, Dillo, dillo.

Jeg kiggede på min mor, som var bleg, da han nogensinde havde set. Jeg kiggede på min tante, der ventede utålmodigt på mit svar med hånden i lommen, klar til at gøre den pakke af slik.

Lort! - Jeg skreg med al min magt, ja.

Min tante gav ham en sufoco, og holdes gentage: 'Hellige Guds Moder' '' 'hellige Jomfru' '' 'Herre, Herre,' og sådan noget i et stykke tid. Min mor smed mig en knivspids på armen, bolten ikke engang græde eller sige 'ay' 'som sædvanlig.

Du se, hvad du har opnået med dit eksempel? - Du begyndte at sige min tante, når hun kunne tale - Se hvor er uddannelse af dit barn? Er du klar over, i hvilket omfang der er kommet? Jeg gætter nu vil du ikke er i tvivl. Vi bliver nødt til at gøre, hvad jeg troede fra starten: Intern få ham ind i en skole. Ja, ja, jeg ved, det er meget smertefuldt. Det er meget dolorose for alle. Men se, Eugenia, med det liv du fører pudes ikke have den fyr ved siden af ??dig.

Også, hvis du ikke vinder næsten at spise dig, hvad vil du give ham? Denne fyr er i en meget vanskelig meget vanskelig alder, Eugenia. Eller du kan tage forholdsregler nu, men lige nu, eller så ingen kan løse.

Tre dage senere de sætte mig i skole.


Brugbart svar (0)

Svar #2
08. juni 2017 af jbmm

Svar til #1:

Det hedder altså på DANSK "den bad du selv om", også selv om det ikke er oversat af Google Translate


Skriv et svar til: Oversættelse af tekst

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.