Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Hjælp til SRP-emne (Afsætning/Spansk)

05. oktober 2017 af 1tredjeG (Slettet)

Hej!

Jeg har valgt at skrive i fagene afsætning A og spansk A i min SRP. Vi har haft en del om ungdommen i Spanien, og dette emne har gjort mig nysgerrig på Spaniens alkoholforbrug. Derfor havde jeg tænkt, at jeg ville skrive om Carlsberg (afgrænset til øl) og eventuelt om under-brandet Tuborg, for at afgrænse endnu mere. Jeg ville komme ind på deres engagement i Spanien, eventuelle internationaliseringsmuligheder/eksportberedskab og (druk)kultur i Spanien osv osv osv. 

Mit problem er så, at min afsætningslærer generelt er en meget skeptisk mand. Han kan/vil ikke se mulighederne i mit emne, før jeg kommer med et konkret problem/udfordring i forhold til Carlsberg/Tuborg/Alkohol og Spanien. 

Er der nogen, der kan hjælpe med at formulere noget? Eller nogen, der eventuelt har gode idéer?

Beklager, hvis det blev for langt. På forhånd tak! 


Svar #1
05. oktober 2017 af 1tredjeG (Slettet)

Desuden er jeg åben overfor andre emner, hvis der sidder en derude, med en god idé! Jeg er ærlig talt lidt på bar bund, og vores lærere presser ret meget på allerede :-) 


Skriv et svar til: Hjælp til SRP-emne (Afsætning/Spansk)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.