Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP - Dansk/afsætning. HJÆLP!

13. december 2017 af Mondrad (Slettet)

Hej. Jeg er godt igang med min SRP, som omhandler shitstorme i danske virksomheder. 

Min problemformulering går ud på at jeg skal redegøre for begrebet shitstorm og beskrive et par eksempler. Derudover skal jeg analysere mediernes fremstilling med fokus på diskurs, og kigge på virksomhedernes krisekommunikation. Til sidst skal jeg diskutere baggrunden for et stigende antal shitstorme i medierne. 

Som i kan se består problemformulering hovedsageligt at dansk relaterede emner. Derfor er jeg nu kommet i tvivl om hvordan jeg skal indrage noget afsætning, da jeg føler det er forkert, eksempelvist at lave en brancheanalyse, når det intet har med min opgave at gøre. Nogle der har nogle ideer? 

Tak på forhånd :-) 


Brugbart svar (0)

Svar #1
14. december 2017 af Anders521

Måske kan du skrive om mulige konsekvenser der er, når en virksomheden havner i en shitstorm og hvordan man kan håndterer en sådan situation ud fra et afsætningsperspektiv. Måske kan du bruge følgende link

http://finans.dk/live/erhverv/ECE8375403/her-er-12-danske-shitstorme/?ctxref=ext


Skriv et svar til: SRP - Dansk/afsætning. HJÆLP!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.