Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Srp - afleveringsfrist

21. december 2017 af Amiraomar (Slettet)
Er der nogen er herinde, der har prøvet at aflevere dig SRP få munitter efter fristenn? Hvis ja, hvad skete der så?
Jeg afleverede min 2 minutter efter fristen uheldigvis.

Brugbart svar (0)

Svar #1
21. december 2017 af UnlockereN (Slettet)

Hej Amiraomar :-) 

Jeg kender desværre ikke til konsekvenserne af at aflevere sin SRP for sent, da jeg selv sidder med den lige nu... dog har jeg fået at vide på mit gymnasium, at hvis man skulle komme i den uheldige situation, hvor man enten afleverer for sent eller afleverer det forkerte dokument, så skal man hurtigst muligt kontakte gymnasiets kontor og meddele dem om situationen. Dette skyldes, at der så vil være mulighed for enten at få lov til at aflevere et nyt dokument eller få godskrevet sine synder :-) 

PS: Håber du finder et rigtigt svar på dit spørgsmål!


Svar #2
21. december 2017 af Amiraomar (Slettet)

Tak for svar. Ved du om det er undervisningsministeriet der skal godkende det eller gymnasiet? Altså det med at aflevere forsent

Svar #3
21. december 2017 af Amiraomar (Slettet)

@UnlockereN

Svar #4
21. december 2017 af Amiraomar (Slettet)

Tak for svar. Ved du om det er undervisningsministeriet der skal godkende det eller gymnasiet? Altså det med at aflevere forsent

Svar #5
21. december 2017 af Amiraomar (Slettet)

#2
Tak for svar. Ved du om det er undervisningsministeriet der skal godkende det eller gymnasiet? Altså det med at aflevere forsent

Håber du kan min kommentar

Brugbart svar (0)

Svar #6
21. december 2017 af Egofaciens

Det er gymnasiet! Ring til dem nu


Brugbart svar (1)

Svar #7
21. december 2017 af Egofaciens

Ledelsen på dit gymnasium kan sagtens ændre tidspunktet, så du ender med at aflevere til tiden. 


Skriv et svar til: Srp - afleveringsfrist

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.